Gå til innhold

Skeibe bachelor på 4 uker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mulig? Litteraturstudie.  Har jobbet med min i 2,5 mnd, og har en måned igjen. Har jobbet jevnt og trutt hele tiden men har fortsatt mye igjen. En medstudent har ikke engang startet, annet enn prosjektbeskrivelsen, og fortalte idag at hen skal starte denne uken. Er det i det hele tatt mulig å skrive på en måned og faktisk bestå? Fikk litt sjokk, men tenker samtidig på all tiden jeg har brukt på «ikke-produktivt» arbeid som å tenke, skrive om, tenke, skrive om… Samtidig er det jo en prosess… Ble bare så satt ut i dag. Går på et samlingsbasert deltidsstudie så har ikke sett de fleste andre siden januar da vi ikke har undervisning, og bumpet bare borti vedkommende. Jeg lirte av meg at dette klarer du, lykke til! Så begynte jeg å tenke, og lurer altså på, er det mulig å bestå noe sånt? Så vidt jeg vet er ikke vedkommende noen A-student. 

Anonymkode: c5e72...f8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, det er fullt mulig. I fjor hadde jeg en student som skrev oppgaven sin på én uke og fikk C. På ingen måte en strategi jeg anbefaler, da. 
Hilsen veileder

Anonymkode: ebd9c...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet om flere som tok det skikkelig på sparket, og det "verste" var vel to karer på kullet mitt som fikk B etter å ha brukt bare et par uker på bacheloren når jeg brukte et halvt år for å få A 🤣

 

Anonymkode: 4d751...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev min på knapt én uke. Hadde selvsagt gjort en del tenkearbeid på forhånd. Revolusjonerte absolutt ingenting. Men fikk en helt grei karakter. 

Anonymkode: 1940d...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fullt mulig, men er vel ikke å anbefale. Vet av noen som skrev sin på to uker og fikk B.

Anonymkode: 95a13...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det går fint an for enkelte. Jeg gjorde min bacheloroppgave på noen timer noen helger mens jeg var i fødselspermisjon med mitt første barn. Hadde selvsagt blitt bedre hadde jeg jobbet mer med den, fikk C. 
 

Jeg kan jobbe ekstremt effektivt. Har alltid vært sånn. Alltid fått gode karakterer på skolen, så lenge jeg har vært motivert. Men jeg eier ikke studierutiner. Følt at jeg har jukset meg til alt av karakterer og emner. Nå studerer jeg fulltid master ved siden av jobb og hektisk familieliv. Kun jobbet intensivt, og bare fått A eller B så langt. Så det er mulig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skrev min sammen med en annen student, tror vi brukte litt under 3 uker. Da hadde vi en slags ide om sånn ca hva vi ville skrive om, og startet litt på innledning. Vi fikk A. Et litteraturstudie er veldig enkelt da, hadde vi hatt egen forskning ville det åpenbart tatt lenger tid. I dag med mer erfaring innen akademisk skriving kunne jeg sikkert skrevet en grei bachelor på halvannen uke. 

Anonymkode: 937ca...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til!

Endret av Pipaluk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 sider om dagen. Ferdig på 14 dager. Dette går så greit så. 1.33 sider i timen eller rundt 250 - 300 ord. Når man inkluderer bilder og figurer blir det enda mindre tekst :)

lykke til :) ps: konge studie du går. Angrer som bare det på at jeg ikke valgte det samme. 

Anonymkode: 7fd28...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev bacheloren på én uke, og fikk B. Er ikke spesielt skoleflink. Hadde selvfølgelig det meste av hva jeg ville ha med i hodet, men hadde ikke fått ned et ord på selve oppgaven før etter siste eksamen, og hadde da kun dn uke før jeg måtte lever bacheloroppgaven. 

Anonymkode: c095b...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

lykke til :) ps: konge studie du går. Angrer som bare det på at jeg ikke valgte det samme. 

Anonymkode: 7fd28...92b

Tror du har misforstått litt. Det er nok en litteraturstudie som metode TS har valgt. Ikke at h*n studerer litteratur. 

Anonymkode: 45df0...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...