Gå til innhold

Han nekter å slikke meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i ett fast forhold. I starten av forhold fikk jeg bakteriell vaginose pga fitta mi ikke tålte sæden hans.. derfor luktet underlivet mitt ille og jeg la selvfølgelig ikke merke til dette i starten men typen min kjente lukta da han gikk ned på meg.. etterhvert oppdaget jeg at han ikke ville slikke meg lengre og det ble selvfølgelig en samtale ut av dette og jeg fikk høre at jeg stinket. Jeg tok en tur til gynekolog og fikk behandling for bakteriell vaginose..

 

Dette er nå 2 mnd siden og typen vil ikke slikke meg lengre.

What to do?

Anonymkode: 16375...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er mann. Kan jeg foreslå at du prøver å ta initiativ til å dusje sammen? Da jeg og kjæresten min skulle utforske videre, så skulle jeg rimme henne, altså slikke henne oppå analåpningen. For å være 100% komfortabel med å gjøre det på henne så startet vi i dusjen, jeg skylte og vasket henne selv. Jeg har aldri brydd meg om fittelukta så lenge det ikke lå belegg på fitta i seg selv, slikker henne uansett hvordan fitta lukter, det skulle bare mangle synes jeg!

Jeg tenker liksom at dette må du være bittelitt tålmodig for å få «gjenopprettet», ta initiativ til å dusje sammen, vaske hverandre, så kan du prøve å hinte til at du vil bli slikket, altså rett etter å ha blitt skylt av kjæresten din selv. Ikke forvent suksess første gangen, og ikke klag på det, bare vis forståelse og fortsett med sexen i dusjen. Neste gang!

Det var i hvert fall sånn jeg fikk kjæresten min til å gjøre BJ på meg for aller første gang.

Lykke til!

Anonymkode: c07a6...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommunikasjon er løsningen her. Du må forklare hvorfor det luktet vondt, og at du har fått behandling.  Deretter må dere ha lav terskel for å kunne avbryte om han ikke er komfortabel. 

Du kan når du er nyvasket, be ham om å ta en tur ned bare for å sjekke at alt et ok? Bakteriell vaginose er ikke spesielt hyggelig for noen av dere, så kan skjønne han fikk skrekken.

Men om han normalt sett liker å slikke, vil det gå seg til. Hvis han gjør det fordi han føler han "må" kan dette ha vært hans gyldne mulighet for å slippe. Det er derfor viktig at dere tørr snakke om dette 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er i ett fast forhold. I starten av forhold fikk jeg bakteriell vaginose pga fitta mi ikke tålte sæden hans.. derfor luktet underlivet mitt ille og jeg la selvfølgelig ikke merke til dette i starten men typen min kjente lukta da han gikk ned på meg.. etterhvert oppdaget jeg at han ikke ville slikke meg lengre og det ble selvfølgelig en samtale ut av dette og jeg fikk høre at jeg stinket. Jeg tok en tur til gynekolog og fikk behandling for bakteriell vaginose..

 

Dette er nå 2 mnd siden og typen vil ikke slikke meg lengre.

What to do?

Anonymkode: 16375...06d

Alle kvinner har hatt det der en gang,jeg fikk det også i starten av forholdet. Fikk antibiotika ,har luktet godt der nede siden heldigvis.

Den lukta er helt jææææævlig, litt rart du ikke merket det selv? Hos meg luktet det igjennom klær og oral sex var totalt uakseptabelt. 

Min kjæreste slikker i vei nå😅 Jeg synes det er rart at din kjæreste ikke forstår helt at du ikke stinker lengre.

Blir som å være syk med omgangsyken. Betyr ikke at man ikke kan kysse når man et frisk.

Forstår ikke typen din at du hadde en infeksjon ,men ikke lengre? At det ikke stinker mer? 

Anonymkode: ac732...d88

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er mann. Kan jeg foreslå at du prøver å ta initiativ til å dusje sammen? Da jeg og kjæresten min skulle utforske videre, så skulle jeg rimme henne, altså slikke henne oppå analåpningen. For å være 100% komfortabel med å gjøre det på henne så startet vi i dusjen, jeg skylte og vasket henne selv. Jeg har aldri brydd meg om fittelukta så lenge det ikke lå belegg på fitta i seg selv, slikker henne uansett hvordan fitta lukter, det skulle bare mangle synes jeg!

Jeg tenker liksom at dette må du være bittelitt tålmodig for å få «gjenopprettet», ta initiativ til å dusje sammen, vaske hverandre, så kan du prøve å hinte til at du vil bli slikket, altså rett etter å ha blitt skylt av kjæresten din selv. Ikke forvent suksess første gangen, og ikke klag på det, bare vis forståelse og fortsett med sexen i dusjen. Neste gang!

Det var i hvert fall sånn jeg fikk kjæresten min til å gjøre BJ på meg for aller første gang.

Lykke til!

Anonymkode: c07a6...0e2

Så om din kjæreste ikke har dusjet på 1-2 dager og det lukter litt normalt tids/svette som er vanlig etter 24timer uten dusj/spyl/vask så lar hun deg gå ned? Jeg tar ingen bj med mindre vedkommende har dusjet samme dag. Trenger ikke komme rett fra dusjen,men ingen bj om han dusjet i går. 

Anonymkode: ac732...d88

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så om din kjæreste ikke har dusjet på 1-2 dager og det lukter litt normalt tids/svette som er vanlig etter 24timer uten dusj/spyl/vask så lar hun deg gå ned? Jeg tar ingen bj med mindre vedkommende har dusjet samme dag. Trenger ikke komme rett fra dusjen,men ingen bj om han dusjet i går. 

Anonymkode: ac732...d88

Nei, nei :) Ikke nødvendigvis, jeg slikker selvfølgelig henne bare når hun selv er komfortabel med det, noen ganger stopper hun meg fordi hun ikke har vasket seg nylig, og da er det også helt greit, men om hun ikke hadde stoppet meg og jeg ikke hadde sett noe belegg eller lignende, så ville jeg fortsatt å gjøre det uavhengig av lukten :) Når det er sagt, så er sexen vår svært dynamisk, vi har sex overalt, flytter oss til badet underveis, tilbake til senga, så badet igjen, så senga osv. Så at vi ikke har vasket oss på en stund stopper ikke nødvendigvis oss fra å fortsette :D 

Anonymkode: c07a6...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har forståelse for at flere av dere synes det er uaktuelt å slikke noe som ikke er helt nyvasket, men for min del betyr det svært lite så lenge det ikke er avføring det er snakk om. Alt kan alltid vaskes bort etterpå.

Anonymkode: c07a6...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan få en antabus-effekt om han her brent seg en gang.

Anonymkode: 75925...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, nei :) Ikke nødvendigvis, jeg slikker selvfølgelig henne bare når hun selv er komfortabel med det, noen ganger stopper hun meg fordi hun ikke har vasket seg nylig, og da er det også helt greit, men om hun ikke hadde stoppet meg og jeg ikke hadde sett noe belegg eller lignende, så ville jeg fortsatt å gjøre det uavhengig av lukten :) Når det er sagt, så er sexen vår svært dynamisk, vi har sex overalt, flytter oss til badet underveis, tilbake til senga, så badet igjen, så senga osv. Så at vi ikke har vasket oss på en stund stopper ikke nødvendigvis oss fra å fortsette :D 

Anonymkode: c07a6...0e2

OK,mulig menn bryr seg mindre. Kjæresten vil vil og slikke når som helst,bryr seg ikke om jeg dusjet i går,men jeg er nazi på det. Vil være nyvasket ,det føles mer naturlig. Sex uten dusj dagen før er OK,men for meg er oral= spylt/vaska seg om det er 1 døgn eller mer siden siste dusj.

Belegg har jeg aldri hatt,vet ikke hva det er. Kun utflod 😅 Og barbering er et must. Hår takler jeg ikke. 

Enig i at sex bør være spontant da, men oral liker jeg forberede med vask..

Anonymkode: ac732...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for avsporinger.

Christina82, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...