Gå til innhold

Croissant


Gjest Croissant

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er vanskelig å lage croissanter. Jeg har prøvd et par oppskrifter, og etter mye arbeid kommer ingen av dem i nærheten av den originale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Danmark få man kjøpt ferdig deig på boks. Den er god. Hjemmelaget blir kanskje godt, men har lite med originalen å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Danmark få man kjøpt ferdig deig på boks. Den er god. Hjemmelaget blir kanskje godt, men har lite med originalen å gjøre...

Jeg kjøpte ferdig deig på boks her hjemme denne uken. Meny har fått inn en serie med deig til croissanter, sjokoladecroissanter, butterdeigsknytter til å fylle, pizza osv. Croissantene ble faktisk veldig gode!!

:sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte ferdig deig på boks her hjemme denne uken. Meny har fått inn en serie med deig til croissanter, sjokoladecroissanter, butterdeigsknytter til å fylle, pizza osv. Croissantene ble faktisk veldig gode!!

:sikle:

Da må jeg nok innom Meny i morgen - sånn omtrent hvor i butikken finner jeg det? Ved smør, melk, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg nok innom Meny i morgen - sånn omtrent hvor i butikken finner jeg det? Ved smør, melk, eller?

I "min" Meny-butikk lå de i en liten kjøledisk like ved brødvareavdelingen. Det kan vel sikkert variere litt. Det var et fransk merke, husker ikke helt hva det het....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som vet om det finnes pakker med halvstekte croissanter? Jeg mener å ha sett noe sånt, men det er mulig jeg husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kjøper alltid med disse bokser når jeg er i danmark. Er Danone som lager de. Kjempe enkelt og godt, så hvis de har kommet til norge er jeg kjempe glad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...