Gå til innhold

Croissant

Anbefalte innlegg

Gjest Croissant
Skrevet

Noen som har en knakande god, enkel og søt oppskrift på dette bakverk fra himmelen?

:wow:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanskelig å lage croissanter. Jeg har prøvd et par oppskrifter, og etter mye arbeid kommer ingen av dem i nærheten av den originale.

Skrevet

I Danmark få man kjøpt ferdig deig på boks. Den er god. Hjemmelaget blir kanskje godt, men har lite med originalen å gjøre...

Skrevet
I Danmark få man kjøpt ferdig deig på boks. Den er god. Hjemmelaget blir kanskje godt, men har lite med originalen å gjøre...

Jeg kjøpte ferdig deig på boks her hjemme denne uken. Meny har fått inn en serie med deig til croissanter, sjokoladecroissanter, butterdeigsknytter til å fylle, pizza osv. Croissantene ble faktisk veldig gode!!

:sikle:

Skrevet
Jeg kjøpte ferdig deig på boks her hjemme denne uken. Meny har fått inn en serie med deig til croissanter, sjokoladecroissanter, butterdeigsknytter til å fylle, pizza osv. Croissantene ble faktisk veldig gode!!

:sikle:

Da må jeg nok innom Meny i morgen - sånn omtrent hvor i butikken finner jeg det? Ved smør, melk, eller?

Skrevet
Da må jeg nok innom Meny i morgen - sånn omtrent hvor i butikken finner jeg det? Ved smør, melk, eller?

I "min" Meny-butikk lå de i en liten kjøledisk like ved brødvareavdelingen. Det kan vel sikkert variere litt. Det var et fransk merke, husker ikke helt hva det het....

Skrevet

Takk. Skal lete i morgen og om jeg finner det så blir det en god søndagsfrokost!

Skrevet

Noen som vet om Ultra kan ha dette?

Skrevet

Hvis Meny har det - så helt sikkert. Ultra pleier jo å ha det meste.

Skrevet

Er det noen som vet om det finnes pakker med halvstekte croissanter? Jeg mener å ha sett noe sånt, men det er mulig jeg husker feil.

Skrevet

Ja, de har det bl.a. på SmartClub.

Skrevet

Ja, jeg kjøper alltid med disse bokser når jeg er i danmark. Er Danone som lager de. Kjempe enkelt og godt, så hvis de har kommet til norge er jeg kjempe glad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...