Gjest Croissant Skrevet 7. februar 2006 #1 Skrevet 7. februar 2006 Noen som har en knakande god, enkel og søt oppskrift på dette bakverk fra himmelen?
Arkana Skrevet 8. februar 2006 #2 Skrevet 8. februar 2006 Det er vanskelig å lage croissanter. Jeg har prøvd et par oppskrifter, og etter mye arbeid kommer ingen av dem i nærheten av den originale.
Brunhilde Skrevet 8. februar 2006 #3 Skrevet 8. februar 2006 I Danmark få man kjøpt ferdig deig på boks. Den er god. Hjemmelaget blir kanskje godt, men har lite med originalen å gjøre...
tøydukke Anna Skrevet 8. februar 2006 #4 Skrevet 8. februar 2006 I Danmark få man kjøpt ferdig deig på boks. Den er god. Hjemmelaget blir kanskje godt, men har lite med originalen å gjøre... ← Jeg kjøpte ferdig deig på boks her hjemme denne uken. Meny har fått inn en serie med deig til croissanter, sjokoladecroissanter, butterdeigsknytter til å fylle, pizza osv. Croissantene ble faktisk veldig gode!!
Brunhilde Skrevet 8. februar 2006 #5 Skrevet 8. februar 2006 Jeg kjøpte ferdig deig på boks her hjemme denne uken. Meny har fått inn en serie med deig til croissanter, sjokoladecroissanter, butterdeigsknytter til å fylle, pizza osv. Croissantene ble faktisk veldig gode!! ← Da må jeg nok innom Meny i morgen - sånn omtrent hvor i butikken finner jeg det? Ved smør, melk, eller?
tøydukke Anna Skrevet 8. februar 2006 #6 Skrevet 8. februar 2006 Da må jeg nok innom Meny i morgen - sånn omtrent hvor i butikken finner jeg det? Ved smør, melk, eller? ← I "min" Meny-butikk lå de i en liten kjøledisk like ved brødvareavdelingen. Det kan vel sikkert variere litt. Det var et fransk merke, husker ikke helt hva det het....
Brunhilde Skrevet 8. februar 2006 #7 Skrevet 8. februar 2006 Takk. Skal lete i morgen og om jeg finner det så blir det en god søndagsfrokost!
-Fisken- Skrevet 9. februar 2006 #9 Skrevet 9. februar 2006 Hvis Meny har det - så helt sikkert. Ultra pleier jo å ha det meste.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #10 Skrevet 10. februar 2006 Er det noen som vet om det finnes pakker med halvstekte croissanter? Jeg mener å ha sett noe sånt, men det er mulig jeg husker feil.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #12 Skrevet 10. februar 2006 Ja, jeg kjøper alltid med disse bokser når jeg er i danmark. Er Danone som lager de. Kjempe enkelt og godt, så hvis de har kommet til norge er jeg kjempe glad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå