Gå til innhold

Iphone 13-dårlig batteri?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte iphone 13 i fjor, og merker allerede hvor fort den tappes for batteri. Det kan jo ikke være dårlig allerede? Hvis jeg skifter batteri, vil det og vare i under 1 år da? Er det flere typer batteri til den modellen, eller kun ett?

Anonymkode: 07be6...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer helt an på, hva legger du i «dårlig» batteri?

Hvor lenge varer den, og hvordan brukes telefonen?

Anonymkode: 07e18...af0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på "innstillinger"-- "batteri" --"batteritilstand" og se hvor mange % batterihelsen din er på, det står under "maksimal kapasitet". Er den under 80% kan det hende batteriet ditt begynner å bli dårlig.

Det er nok bare én type batteri til den mobilen om du bytter også, aldri hørt at man har flere typer?

Anonymkode: 62ed6...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iphoner er notoriske for å få elendig batteri relativt kjapt. Forretningsmodellen deres bygger på at folk skal bytte ut mobiler og kjøpe nye hyppig. Bli avhengig av krysskompatibilitet med Macbook og annet tilbehør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kullsyrevann skrev (På 20.4.2024 den 0.23):

Iphoner er notoriske for å få elendig batteri relativt kjapt. Forretningsmodellen deres bygger på at folk skal bytte ut mobiler og kjøpe nye hyppig. Bli avhengig av krysskompatibilitet med Macbook og annet tilbehør. 

Rart jeg eller andre jeg kjenner ikke har hatt problemet med iPhone og batteri da. Svigermor har en gammel iPhone  X som fortsatt har bra batteri.

Anonymkode: 62ed6...48b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...