oss-to Skrevet 2. desember #241 Skrevet 2. desember Håpar verkeleg Henrik Troy får ønskje sitt til jul innfridd. https://www.vg.no/nyheter/i/aJ1Amd/et-kynisk-spill 10 11
Gjest Det handler om deg Skrevet 2. desember #242 Skrevet 2. desember Men skryte av Isabel Raad??? 🥴😬
Queen19 Skrevet 2. desember #243 Skrevet 2. desember Det handler om deg skrev (44 minutter siden): Men skryte av Isabel Raad??? 🥴😬 Jeg syns skryt er på sin plass når man donerer 1 mill til barn som trenger det. Ikke bare har hun donert pengene, men hun har også brukt tid der. 23 6
Gjest Det handler om deg Skrevet 2. desember #244 Skrevet 2. desember Queen19 skrev (2 minutter siden): Jeg syns skryt er på sin plass når man donerer 1 mill til barn som trenger det. Ikke bare har hun donert pengene, men hun har også brukt tid der. Sant det. For all del. Men de flasher også i tillegg. Skurrer der også.
Kålrota Skrevet 3. desember #245 Skrevet 3. desember Gøy at han tok opp tråden om den autistiske hunden. Hun får jo publisitet hver gang hun nevner det, så det virker jo.
oss-to Skrevet 3. desember #246 Skrevet 3. desember Det handler om deg skrev (9 timer siden): Men skryte av Isabel Raad??? 🥴😬 Det var vel ikkje det som var poenget. 3
Kalkula Skrevet 3. desember #247 Skrevet 3. desember Tenk om. At i morgen når man våkner er snap, insta borte ❤️ Tror panikken hadde tatt en del influensere da. 6 8
oss-to Skrevet 3. desember #248 Skrevet 3. desember Kalkula skrev (25 minutter siden): Tenk om. At i morgen når man våkner er snap, insta borte ❤️ Tror panikken hadde tatt en del influensere da. Desverre trur eg ein del følgjarar hadde merka panikk og. 5
Kalkula Skrevet 3. desember #249 Skrevet 3. desember oss-to skrev (48 minutter siden): Desverre trur eg ein del følgjarar hadde merka panikk og. Det stemmer nok! 😂 Slik er det mobilen blir livet.
Babushka Skrevet 3. desember #250 Skrevet 3. desember Kalkula skrev (1 time siden): Tenk om. At i morgen når man våkner er snap, insta borte ❤️ Tror panikken hadde tatt en del influensere da. Panikken hos influenserne hadde vært helt nydelig å se på – men for folk flest? En lettelse. Mange hadde sikkert gått rundt og vært rastløse i noen uker, men så hadde det skjedd noe: Mer ro. Mer tid. Mer klarhet. Tror folk hadde merket at de har det bedre uten alt dette vaset. 5 1 10
Babushka Skrevet 3. desember #251 Skrevet 3. desember oss-to skrev (58 minutter siden): Desverre trur eg ein del følgjarar hadde merka panikk og. Og det er egentlig merkelig hvor få som kjenner et snev av skam når de klikker på alt mulig tull. Alt clickbaitet, alt dramaet… folk trykker uten å tenke. Selv om mange tenker de kobler av med å scrolle på mobilen fører det bare til mer stress for hjernen ikke mindre. 2 5
Harnoejegvilsi Skrevet 3. desember #252 Skrevet 3. desember oss-to skrev (16 timer siden): Håpar verkeleg Henrik Troy får ønskje sitt til jul innfridd. https://www.vg.no/nyheter/i/aJ1Amd/et-kynisk-spill Håper også han får oppfylt julegaveønsket sitt😅 3 3
Roadrunner Skrevet 3. desember Forfatter #253 Skrevet 3. desember Takket være Henrik Troy sine siste innlegg på IG (og innlegg i VG) har jeg endelig tatt til fornuft, og har nå min egen lille adventskalender. Hver dag (inntil videre eller jeg går "tom") skal en ny influenser blokkeres fra utforsk på snap. Tør ikke love at jeg når 24 (i alle fall som jeg kjenner til - ikke så mange jeg har svingt innom sånn egentlig - men er vel bare å fortsette selv om de ikke er kjente for meg?), men foreløpig er det stø kurs og 3 stk blokkert. Et kort øyeblikk slo tanken meg: "tenk om jeg går glipp av noe viktig/smart/genialt", før en ny tanke overtok: "tenk på alt det idiotiske jeg går glipp av og all tiden jeg potensielt får!" Det skal sies at det ikke er mange jeg sneier innom, men kjenner tiden flyr når man først blir sittende og se/høre på tomprat. Så like greit å blokkere. Man klarer seg faktisk fint uten! 3 down - 21 to go (hittil er Anna Rasmussen, Therese Lien og Monica Nyhus blokkert, de lå ganske høyt på utforsk) Sender herved utfordringen videre 20 20
Kalkula Skrevet 3. desember #254 Skrevet 3. desember Babushka skrev (5 timer siden): Panikken hos influenserne hadde vært helt nydelig å se på – men for folk flest? En lettelse. Mange hadde sikkert gått rundt og vært rastløse i noen uker, men så hadde det skjedd noe: Mer ro. Mer tid. Mer klarhet. Tror folk hadde merket at de har det bedre uten alt dette vaset. Mange får et bedre liv uten SOME. Selv er jeg kun på forum som dette, kun på datamaskin. Ikke mobil...bare logge ut, slå igjen lokket. Ferdig. Har ikke smart tlf. 5 2
Harnoejegvilsi Skrevet 3. desember #255 Skrevet 3. desember Roadrunner skrev (6 timer siden): Takket være Henrik Troy sine siste innlegg på IG (og innlegg i VG) har jeg endelig tatt til fornuft, og har nå min egen lille adventskalender. Hver dag (inntil videre eller jeg går "tom") skal en ny influenser blokkeres fra utforsk på snap. Tør ikke love at jeg når 24 (i alle fall som jeg kjenner til - ikke så mange jeg har svingt innom sånn egentlig - men er vel bare å fortsette selv om de ikke er kjente for meg?), men foreløpig er det stø kurs og 3 stk blokkert. Et kort øyeblikk slo tanken meg: "tenk om jeg går glipp av noe viktig/smart/genialt", før en ny tanke overtok: "tenk på alt det idiotiske jeg går glipp av og all tiden jeg potensielt får!" Det skal sies at det ikke er mange jeg sneier innom, men kjenner tiden flyr når man først blir sittende og se/høre på tomprat. Så like greit å blokkere. Man klarer seg faktisk fint uten! 3 down - 21 to go (hittil er Anna Rasmussen, Therese Lien og Monica Nyhus blokkert, de lå ganske høyt på utforsk) Sender herved utfordringen videre Jeg har fjernet mange. Har 6 stk igjen. Av de 6, er det en stor profil, som jeg utrolig nok, synes er hyggelig å følge. Resten er små profiler, uten stjerne, og uten reklame. Blir sikkert nysgjerrig innimellom, men da får jeg leve med det🤷♀️😅 Flere burde avfulgt, og særlig nå i desember, der de prakker reklame innimellom alt, og snapper febrilsk for inntjening, ellers. 6 2
NiceOrNothing Skrevet 3. desember #256 Skrevet 3. desember Harnoejegvilsi skrev (10 timer siden): Håper også han får oppfylt julegaveønsket sitt😅 Enig !! Julegaveønsket mitt er at han får oppfylt julegaveønsket sitt ! 🙏 5 1 3
HMK Skrevet 3. desember #257 Skrevet 3. desember Roadrunner skrev (7 timer siden): Takket være Henrik Troy sine siste innlegg på IG (og innlegg i VG) har jeg endelig tatt til fornuft, og har nå min egen lille adventskalender. Hver dag (inntil videre eller jeg går "tom") skal en ny influenser blokkeres fra utforsk på snap. Tør ikke love at jeg når 24 (i alle fall som jeg kjenner til - ikke så mange jeg har svingt innom sånn egentlig - men er vel bare å fortsette selv om de ikke er kjente for meg?), men foreløpig er det stø kurs og 3 stk blokkert. Et kort øyeblikk slo tanken meg: "tenk om jeg går glipp av noe viktig/smart/genialt", før en ny tanke overtok: "tenk på alt det idiotiske jeg går glipp av og all tiden jeg potensielt får!" Det skal sies at det ikke er mange jeg sneier innom, men kjenner tiden flyr når man først blir sittende og se/høre på tomprat. Så like greit å blokkere. Man klarer seg faktisk fint uten! 3 down - 21 to go (hittil er Anna Rasmussen, Therese Lien og Monica Nyhus blokkert, de lå ganske høyt på utforsk) Sender herved utfordringen videre Jeg blokkerte alle sist nyttårsaften. Det er nydelig. Alt jeg får på utforsk nå er stort sett kvisepopping. 🤣 6 2
ForumMaria Skrevet fredag kl. 07:02 #258 Skrevet fredag kl. 07:02 Hvem etterligner han i dag med jule pysjen? 😂😂 2
Katten89 Skrevet fredag kl. 19:03 #259 Skrevet fredag kl. 19:03 ForumMaria skrev (12 timer siden): Hvem etterligner han i dag med jule pysjen? 😂😂 Kristin Gjeldsvik eller Caroline Berg Eriksen kanskje 😄. Kan gjelde mange 4
NiceOrNothing Skrevet søndag kl. 20:55 #260 Skrevet søndag kl. 20:55 Katten89 skrev (På 5.12.2025 den 20.03): Kristin Gjeldsvik eller Caroline Berg Eriksen kanskje 😄. Kan gjelde mange Han er en legende 🤩 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå