Hulderen Skrevet 3. juli #61 Skrevet 3. juli Sinccis skrev (6 minutter siden): Digger egentlig Henrik Troy! Men, nå skal han gi sine reklameinntekter til Løvemammaene, som eksponerer barna sine helt fryktelig mye på sine sosiale medier. Legger ut ALT av sykdommer, medisiner, sykehusinnleggelser osv. med fullt navn og ansikt. Skuffende! Det passer jo ekstremt dårlig med at han ellers kritiserer at Caroline Berg Eriksen har opprettet profil for 11 åringen sin. 8 1
ROY86 Skrevet 3. juli #62 Skrevet 3. juli Sinccis skrev (24 minutter siden): Digger egentlig Henrik Troy! Men, nå skal han gi sine reklameinntekter til Løvemammaene, som eksponerer barna sine helt fryktelig mye på sine sosiale medier. Legger ut ALT av sykdommer, medisiner, sykehusinnleggelser osv. med fullt navn og ansikt. Skuffende! Enig, jeg ble også skuffa og skrev til han i innboks, og han sier at han ikke var klar over det. Han hadde blitt anbefalt de og sjekket bare Instagram, han lovet å gjøre bedre research neste gang. 28 7
Rosenrød Skrevet 3. juli #63 Skrevet 3. juli Enig! Trodde først at det var tull når han sa at han skulle støtte Løvemammaene! Skuffende! 6 1
oss-to Skrevet 3. juli #64 Skrevet 3. juli (endret) Sinccis skrev (1 time siden): Digger egentlig Henrik Troy! Men, nå skal han gi sine reklameinntekter til Løvemammaene, som eksponerer barna sine helt fryktelig mye på sine sosiale medier. Legger ut ALT av sykdommer, medisiner, sykehusinnleggelser osv. med fullt navn og ansikt. Skuffende! Kvar finn du denne informasjonen?. Eg håpar du trollar😔 Endret 3. juli av oss-to Edit .. info om HT skal sponse Løvemammaene.
oss-to Skrevet 3. juli #66 Skrevet 3. juli ROY86 skrev (1 time siden): Enig, jeg ble også skuffa og skrev til han i innboks, og han sier at han ikke var klar over det. Han hadde blitt anbefalt de og sjekket bare Instagram, han lovet å gjøre bedre research neste gang. Dette var ikkje bra for/av han. So flott du kontakta han 👍😊. Kanskje han kan lære/belære dei litt😅 3
ROY86 Skrevet 3. juli #68 Skrevet 3. juli oss-to skrev (1 time siden): Dette var ikkje bra for/av han. So flott du kontakta han 👍😊. Kanskje han kan lære/belære dei litt😅 Nei, liten ripe i lakken der, men kan kanskje ikke forvente at en mann på 40+ har like mye oversikt over forum og snapchat sånn som oss😅 Er nok gjort i beste mening, men han bør helt klart undersøke bedre neste gang. Eventuelt spørre oss her inne først😂 10 1
nøtta Skrevet 3. juli #69 Skrevet 3. juli domimik skrev (På 14.12.2024 den 18.59): Har ikke sansen. Synes sånn passiv-aggressiv nedlatende etteraping er skikkelig small dick energy. Han som alle andre har valget om hva han velger å fylle feeden sin med. Det er tydelig at han nyter å herme etter hvordan jentene skriver og fylle det med dritt. I mine øyne er slik oppførsel ikke det spøtt bedre å modellere for de unge enn det hn "kritiserer". Jeg mener oppriktig at folk som digger sånne som han og mads hansen må mangle noe, dette er åpne dører som sparkes inn 7 år på etterskudd. Det er lite kontroversielt rundt det, annet enn ydmykelsesaspektet de tydeligvis elsker. Og menn som liker å ydmyke andre holder iallefall jeg meg langt unna. 🚩 Hei Lars👋👋 15 1 9
oss-to Skrevet 4. juli #70 Skrevet 4. juli ROY86 skrev (9 timer siden): Nei, liten ripe i lakken der, men kan kanskje ikke forvente at en mann på 40+ har like mye oversikt over forum og snapchat sånn som oss😅 Er nok gjort i beste mening, men han bør helt klart undersøke bedre neste gang. Eventuelt spørre oss her inne først😂 🎯😂 4
domimik Skrevet 5. juli #71 Skrevet 5. juli nøtta skrev (På 4.7.2025 den 1.17): Hei Lars👋👋 Lars? jeg er kvinne 1
Istapp Skrevet 6. juli #72 Skrevet 6. juli Rosenrød skrev (På 3.7.2025 den 21.48): Enig! Trodde først at det var tull når han sa at han skulle støtte Løvemammaene! Skuffende! Kan det være at han skal støtte organisasjonen Løvemammaene, som bistår foreldre som må kjempe mot systemet for å få hjelp til barna sine? Og ikke profilen løvemammaene på SoMe-plattform? 13 1 1
K_mb Skrevet 6. juli #73 Skrevet 6. juli Istapp skrev (2 timer siden): Kan det være at han skal støtte organisasjonen Løvemammaene, som bistår foreldre som må kjempe mot systemet for å få hjelp til barna sine? Og ikke profilen løvemammaene på SoMe-plattform? Tanken er jo superfin, men det er en bismak med tanke på hvor mye foreldrene utleverer av sensitive helseopplysninger og hvordan da barna blir tvunget til å stå i bresjen for folkeopplysning og kampen mot byråkratiet. Fordi det deles i all offentlighet. Jeg har stor respekt for foreldre som kjemper for barna sine, men jeg har motsigelser mot at barn utleveres som på snapkontoen Løvemammene. Kronisk syke barn og barn med diagnoser har like mye rett på privatliv som friske barn og barn uten diagnoser. Her synes jeg Henrik Troy bommet, og jeg gidder ikke engang gang å skylde på alderen og kjønnet som andre her gjør. Henrik Troy er nok godt oppdatert både i forumer og sosiale medier. Når det er sagt så digger jeg Henrik Troy og hans motstemme mot den kyniske influencer-bransjen, noe jeg har uttrykt her på KG flere ganger, men det fritar han ikke fra kritikk og her bommer han. Ingen barn skal stå i offentligheten med sykdomshistorikk, dagligliv, medisinering osv...for foreldrenes kamp, og det kan ikke forsvares med folkeopplysning, det har flere influencere brukt for å legitimere egen utlevering. Jeg ser poengene til Løvemammaene, men allikevel er det ikke-samtykkekompente barn som drar lasset og deres privatliv som blir lagt ut og det er ikke greit uansett hva. 10 12
Istapp Skrevet 6. juli #74 Skrevet 6. juli K_mb skrev (1 time siden): Tanken er jo superfin, men det er en bismak med tanke på hvor mye foreldrene utleverer av sensitive helseopplysninger og hvordan da barna blir tvunget til å stå i bresjen for folkeopplysning og kampen mot byråkratiet. Fordi det deles i all offentlighet. Jeg har stor respekt for foreldre som kjemper for barna sine, men jeg har motsigelser mot at barn utleveres som på snapkontoen Løvemammene. Kronisk syke barn og barn med diagnoser har like mye rett på privatliv som friske barn og barn uten diagnoser. Her synes jeg Henrik Troy bommet, og jeg gidder ikke engang gang å skylde på alderen og kjønnet som andre her gjør. Henrik Troy er nok godt oppdatert både i forumer og sosiale medier. Når det er sagt så digger jeg Henrik Troy og hans motstemme mot den kyniske influencer-bransjen, noe jeg har uttrykt her på KG flere ganger, men det fritar han ikke fra kritikk og her bommer han. Ingen barn skal stå i offentligheten med sykdomshistorikk, dagligliv, medisinering osv...for foreldrenes kamp, og det kan ikke forsvares med folkeopplysning, det har flere influencere brukt for å legitimere egen utlevering. Jeg ser poengene til Løvemammaene, men allikevel er det ikke-samtykkekompente barn som drar lasset og deres privatliv som blir lagt ut og det er ikke greit uansett hva. Les min kommentar en gang til. Jeg snakker ikke om foreldrene som legger ut om barna sine på nettet og løvemammaene på SoMe-plattformer. Jeg snakker om navnesøsteren eller faktisk kom organisasjonen først. Organisasjonen Løvemammaene legger ikke ut noe om barn, de bistår foreldrene i f.eks. klager til kommunens tjenester som skole, PP-tjeneste, bistår med henvisninger eller klage på avvist henvisning til spesialisthelsetjeneste o.l. Dessverre har løvemammaene på SoMe-plattformene gjort at organisasjonen blir av mange oppfattet som useriøs og koplet opp mot nettopp det som du fremmer, at barn blir utlevert på SoMe-kanaler. Dette er to uavhengige ting med dessverre samme navn. 8
K_mb Skrevet 6. juli #75 Skrevet 6. juli (endret) Istapp skrev (18 minutter siden): Les min kommentar en gang til. Jeg snakker ikke om foreldrene som legger ut om barna sine på nettet og løvemammaene på SoMe-plattformer. Jeg snakker om navnesøsteren eller faktisk kom organisasjonen først. Organisasjonen Løvemammaene legger ikke ut noe om barn, de bistår foreldrene i f.eks. klager til kommunens tjenester som skole, PP-tjeneste, bistår med henvisninger eller klage på avvist henvisning til spesialisthelsetjeneste o.l. Dessverre har løvemammaene på SoMe-plattformene gjort at organisasjonen blir av mange oppfattet som useriøs og koplet opp mot nettopp det som du fremmer, at barn blir utlevert på SoMe-kanaler. Dette er to uavhengige ting med dessverre samme navn. Dette var ingen kritikk mot deg altså, da jeg skjønte hva du mente. Men nå er realiteten sånn at de fleste forholder seg og ser på Løvemammaene opp mot kanalene de bruker og da Snapchat som går i høygir, og som da brukes som en informativkanal hvor foreldrene deler alt av barna sine. Det er det vi har å forholde oss til, og alle skjønner at de færreste googler seg inn på Løvemammer utav det blå, men får alt poppet opp på Snapchat. Endret 6. juli av K_mb 5
Istapp Skrevet 6. juli #76 Skrevet 6. juli K_mb skrev (1 minutt siden): Dette var ingen kritikk mot deg altså, da jeg skjønte hva du mente. Men nå er realiteten sånn at de fleste forbinder og ser på Løvemammaene opp mot kanalene de bruker og da Snapchat som går i høygir, og som da brukes som en informativkanal hvor foreldrene deler alt av barna sine. Det er det vi har å forholde oss til, og alle skjønner at de færreste googler seg inn på Løvemammer utav det blå, men får alt poppet opp på Snapchat. Helt enig - og nettopp derfor sliter en egentlig god organisasjon økonomisk, slik at de ikke greier å bistå så godt som de burde. Løvemammaene på SoMe-kanalene kan dessverre gjøre at organisasjonen går konkurs. Dette vil være trist, da organisasjonen bistår flere av disse foreldrene som utleverer barna sine og som tok samme navn som organisasjonen. Det kan godt være at de mister en organisasjon som har gjort mye godt arbeid for dem. Organisasjonen har virkelig stått på opp mot både departement, politiske partier og andre for å belyse at barna trenger tettere og bedre oppfølging i barnehage, på skole, i bolig/institusjon og rettigheter generelt. 3
Ninaen Skrevet 6. juli #77 Skrevet 6. juli Istapp skrev (37 minutter siden): Helt enig - og nettopp derfor sliter en egentlig god organisasjon økonomisk, slik at de ikke greier å bistå så godt som de burde. Løvemammaene på SoMe-kanalene kan dessverre gjøre at organisasjonen går konkurs. Dette vil være trist, da organisasjonen bistår flere av disse foreldrene som utleverer barna sine og som tok samme navn som organisasjonen. Det kan godt være at de mister en organisasjon som har gjort mye godt arbeid for dem. Organisasjonen har virkelig stått på opp mot både departement, politiske partier og andre for å belyse at barna trenger tettere og bedre oppfølging i barnehage, på skole, i bolig/institusjon og rettigheter generelt. Men det er jo organisasjonen som i praksis driver snap-kanalen, du kan ikke se dem løsrevet fra hverandre! Mange av dem som er eller har vært faste snapere er/har vært tilknyttet styre og de ulike undergruppene til organisasjonen. Snapen er ikke noen foreldre med barn med diagnoser som tilfeldigvis også kaller seg Løvemammaene. Den ER organisasjonen LM for alle praktiske formål. Hvis de vil drive den som ren folkeopplysning står de når som helst fritt til å endre formatet, men inntil videre velger de å la det fortzette med grov utlevering av ikke-samtykkekompetente sårbare barn og unge. De ee verre enn en del av influenserne. 5 11
NoaideBiehtar Skrevet 8. juli #78 Skrevet 8. juli Istapp skrev (På 6.7.2025 den 23.04): Jeg snakker om navnesøsteren eller faktisk kom organisasjonen først. Organisasjonen Løvemammaene legger ikke ut noe om barn, de bistår foreldrene i f.eks. klager til kommunens tjenester som skole, PP-tjeneste, bistår med henvisninger eller klage på avvist henvisning til spesialisthelsetjeneste o.l. Dessverre har løvemammaene på SoMe-plattformene gjort at organisasjonen blir av mange oppfattet som useriøs og koplet opp mot nettopp det som du fremmer, at barn blir utlevert på SoMe-kanaler. Dette er to uavhengige ting med dessverre samme navn. Det er ikke en navnesøster eller to uavhengige ting. Løvemammaene i SoMe ER Løvemammaene som organisasjon. Det er Løvemammaene sitt sentralstyre som styrer snapkontoen. Så selvfølgelig må man sette disse to i sammenheng - de er en og samme organisasjon. Organisasjonen bruker sin plattform til å legge ut masse privat informasjon om enkeltbarn på nett. Troy sin kritikk mot CBE mister jo all sin troverdighet når han støtter en stor organisasjon som utlevere langt mer enn det CBE gjør. 6 6
plomman Skrevet 8. juli #79 Skrevet 8. juli Har skjønt at Henrik er populær her inne, men jeg synes fyren har begynt å oppføre seg mer og mer som Mads Hansen. Hva er greia med at menn legger seg etter jenter og damer i sosiale medier 90% av tiden egentlig? Synes det begynner å bli tragisk. 6
Sinccis Skrevet 8. juli #80 Skrevet 8. juli plomman skrev (2 timer siden): Har skjønt at Henrik er populær her inne, men jeg synes fyren har begynt å oppføre seg mer og mer som Mads Hansen. Hva er greia med at menn legger seg etter jenter og damer i sosiale medier 90% av tiden egentlig? Synes det begynner å bli tragisk. Forsåvidt enig. Hvorfor f.eks. kun parodiere CBE når fruemannen er minst like parodibar 😅 1 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå