Gå til innhold

Henrik Troy

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Xstrella skrev (På 16.5.2024 den 17.53):

M.H bør ta CBE ei skrape og. Hun er da helt ekstrem på filterbruk og utlevering av to små som ikke vet hele Norge/verden ser på dem. 

Enig.

Den dagen Mads Hansen får guts nok til å også inkludere Caroline Berg Eriksen og firmaet Treasure som hun og mannen hennes har så får jeg mere respekt for han, men så lenge CBE er fritatt pga Mads Hansen sin connection med Lars Kristian Eriksen, gamle fotballkompiser som de er, så når han ikke Henrik Troy eller Fru Johansen opp til knærne engang

Heller typ dobbelmoralsk at noen får frikort, selv om vedkommende er blant verstingene når det kommer til å spille på kropp, seksualisering av kropp (typ liksom koke kaffe med gjennsomsiktig bh der brystvortene er synlige, åpen cardigan og man kan se at kaffekoppen er tom), blandet sammen med bilder av barn i samme feed.

Hadde Pilotfrue, Sofie Elise eller noen andre gjort det samme så hadde Mads Hansen vært på banen tvert. 

• Liker 34
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Pasha skrev (8 timer siden):

Veldig bra av Henrik Troy. Og håper det betyr at media har oppdaget at han faktisk har noen svært gode poeng innimellom. 

loffen skrev (4 timer siden):

Men hvorfor skal alltid "PR-ekspert Hans-Petter Nygård-Hansen" uttale seg. :roll: 

Har inntrykk av at han uttaler seg på TV2 sine plattformer så snart internet er involvert... 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gjøre seg selv til "ekspert" er relativt enkelt: Å alltid være klar til å besvare henvendelser kjapt og forståelig, dermed står de på shortlisten til journalistene straks de har et spørsmål om et tema.

Hpnh kan ikke alt og er egentlig utdannet innen informasjonsteknologi og programmering , men er alltid på ballen om noen spør. Plutselig er han PR-ekspert, så soMe-ekspert. Snart fiskepinnekspert, fransk ost og rødvin-ekspert, og sikkert snart ekspert på kommunikasjonen under brannøvelser på Finnmarksvidda.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (5 timer siden):

Å gjøre seg selv til "ekspert" er relativt enkelt: Å alltid være klar til å besvare henvendelser kjapt og forståelig, dermed står de på shortlisten til journalistene straks de har et spørsmål om et tema.

Hpnh kan ikke alt og er egentlig utdannet innen informasjonsteknologi og programmering , men er alltid på ballen om noen spør. Plutselig er han PR-ekspert, så soMe-ekspert. Snart fiskepinnekspert, fransk ost og rødvin-ekspert, og sikkert snart ekspert på kommunikasjonen under brannøvelser på Finnmarksvidda.

Hahaha!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Annonse

• 2 måneder senere...
FruK skrev (4 timer siden):

Jeg har ikke helt skjønt om han tuller nå ved vixen? Noen som vet?

Virker ikke som om han tuller, så det er nok sant at han trekker seg som nominert

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sansen. Synes sånn passiv-aggressiv nedlatende etteraping er skikkelig small dick energy. 

Han som alle andre har valget om hva han velger å fylle feeden sin med. Det er tydelig at han nyter å herme etter hvordan jentene skriver og fylle det med dritt. I mine øyne er slik oppførsel ikke det spøtt bedre å modellere for de unge enn det hn "kritiserer". 

Jeg mener oppriktig at folk som digger sånne som han og mads hansen må mangle noe, dette er åpne dører som sparkes inn 7 år på etterskudd. Det er lite kontroversielt rundt det, annet enn ydmykelsesaspektet de tydeligvis elsker. Og menn som liker å ydmyke andre holder iallefall jeg meg langt unna. 🚩

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

domimik skrev (7 minutter siden):

Har ikke sansen. Synes sånn passiv-aggressiv nedlatende etteraping er skikkelig small dick energy. 

Han som alle andre har valget om hva han velger å fylle feeden sin med. Det er tydelig at han nyter å herme etter hvordan jentene skriver og fylle det med dritt. I mine øyne er slik oppførsel ikke det spøtt bedre å modellere for de unge enn det hn "kritiserer". 

Jeg mener oppriktig at folk som digger sånne som han og mads hansen må mangle noe, dette er åpne dører som sparkes inn 7 år på etterskudd. Det er lite kontroversielt rundt det, annet enn ydmykelsesaspektet de tydeligvis elsker. Og menn som liker å ydmyke andre holder iallefall jeg meg langt unna. 🚩

Ok.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Det eneste han gjør er jo å få fram hvor mye dumt en influenser kan få seg til å si og gjøre. Han får frem sannheter. Å at det finnes noen som klarer å få dette frem i lyset er supert. Det er så mye kritisk og ting å sette fingeren på hos disse som tjener millioner på både kynisme og løgner at Gud bedre meg. Så heia Henrik og Fru. Johansen. 👏

Veldig enig

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (På 6.6.2024 den 1.51):

Men hvorfor skal alltid "PR-ekspert Hans-Petter Nygård-Hansen" uttale seg. :roll: 

Kommer aldri til å klare å ta HPNH seriøst igjen etter den barnslige boikotten da BOTB (Bloggomtoppbloggere) ble nominert til pris. De ble så "svartelistet" på Hans-Petter (som da var juryleder)  sin høyst private svarteliste (for gud forby at de faktisk hadde vunnet) 

For oss som husker dette.

Han er en vits. 

• Liker 16
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Skrottefar skrev (16 timer siden):

Virker ikke som om han tuller, så det er nok sant at han trekker seg som nominert

Nei han tuller jo . Han gikk ikke videre til finalen i folkets favoritt. Så da spiller han videre på den med at han liksom har trekt seg (  humor) 😊😊

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

domimik skrev (22 timer siden):

Enig. Han er,i beste fall,Mads Hansen vol 2.

Veldig mye boomer humor,meninger som er trygge og riktige,og på etterskudd da vi allerede har hørt det 201 ganger før..

Sparker opp vidåpne dører..

Endret av J..
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er altså min nye helt! Har gjort en mørk mnd veldig lys etter jeg oppdaget han! Også blitt veldig bevisst på hvor mange som "ikke vil tjene penger, men vil være der for sine følgere" prøver å lure deg inn på snap for å tjene penger. Når de samme folkene legger ut post om at penger og popularitet ikke betyr noe, men hvordan du har det og er med de rundt deg som er viktig så får han frem hvor mye det skurrer. Har blitt veldig bevisst på å ikke være så aktiv på Snapchat etter jeg fant kontoen hans. 

• Liker 23
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Nyttårskavalkaden til HT i dag, jeg dauer - 10/10. Håper han fortsetter å rette søkelys og ironisere også i 2025! 🤩

• Liker 13
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...