AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #1 Skrevet 15. april 2024 Jeg og min eks har barn sammen, samarbeidet er ganske av og på. Denne mannen har utsatt meg for svært alvorlig mishandling samt grove voldtekter gjennom flere år, jeg kom meg ut av forholdet for en del år siden, men jeg må forholde meg til han til minste barnet er 18 år( så 5 år til) . Jeg er i dag gift på nytt å venter et barn, min eks fant ut at jeg er gravid å lager et helvete, denne mannen gir seg aldri, jeg får aldri fred, jeg er utslitt å klarer snart ikke mer. Vet ikke hva jeg vil med innlegget egentlig , kanskje høre andres historier å eventuelt få noen råd. Anonymkode: 67554...e78 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #2 Skrevet 15. april 2024 Her er politiet rette instans. Anonymkode: c1b77...b1c
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #3 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Her er politiet rette instans. Anonymkode: c1b77...b1c Kommer ingen vei hos politiet, jeg står i dette alene. Ts Anonymkode: 67554...e78
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #4 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg og min eks har barn sammen, samarbeidet er ganske av og på. Denne mannen har utsatt meg for svært alvorlig mishandling samt grove voldtekter gjennom flere år, jeg kom meg ut av forholdet for en del år siden, men jeg må forholde meg til han til minste barnet er 18 år( så 5 år til) . Jeg er i dag gift på nytt å venter et barn, min eks fant ut at jeg er gravid å lager et helvete, denne mannen gir seg aldri, jeg får aldri fred, jeg er utslitt å klarer snart ikke mer. Vet ikke hva jeg vil med innlegget egentlig , kanskje høre andres historier å eventuelt få noen råd. Anonymkode: 67554...e78 Hva gjør eksen din? Og hvorfor kan du ikke anmelde? Anonymkode: c2782...0a5 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #5 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hva gjør eksen din? Og hvorfor kan du ikke anmelde? Anonymkode: c2782...0a5 Har anmeldt, saken henlagt. Nå terroriserer han meg, ringer å sender meldinger til alle døgnets tider. Kommer med anklager konstant, truer med å ta barna fra meg, men det er jeg ikke redd for da barna er såpass gamle. Konstant nye beregninger ang barnebidrag som gjør at jeg ofte må ut med gebyr på 1250kr Skal melde meg til barnevernet hele tiden pga manglende samarbeid som han sier, jeg svarer han kun på hendvendelser ang barna, svarer ikke på noe annet. Forfølger meg, kjører ofte forbi jobben min å kjører ofte lenge bak meg å oppi baken på bilen. Møter jeg han ute bland folk så står han bare å stirrer på meg som en gal mann. Ja dette er bare noe av det han gjør, men jeg blir sliten av det, å mulig jeg er veldig hormonell også oppå det hele. Besøksforbud får jeg ikke for det er en slik inngripende ting å gjøre mot en person i følge politiet. Anonymkode: 67554...e78
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #6 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har anmeldt, saken henlagt. Nå terroriserer han meg, ringer å sender meldinger til alle døgnets tider. Kommer med anklager konstant, truer med å ta barna fra meg, men det er jeg ikke redd for da barna er såpass gamle. Konstant nye beregninger ang barnebidrag som gjør at jeg ofte må ut med gebyr på 1250kr Skal melde meg til barnevernet hele tiden pga manglende samarbeid som han sier, jeg svarer han kun på hendvendelser ang barna, svarer ikke på noe annet. Forfølger meg, kjører ofte forbi jobben min å kjører ofte lenge bak meg å oppi baken på bilen. Møter jeg han ute bland folk så står han bare å stirrer på meg som en gal mann. Ja dette er bare noe av det han gjør, men jeg blir sliten av det, å mulig jeg er veldig hormonell også oppå det hele. Besøksforbud får jeg ikke for det er en slik inngripende ting å gjøre mot en person i følge politiet. Anonymkode: 67554...e78 Altså dette har eskalert etter at han fant ut at jeg er gravid. Ts Anonymkode: 67554...e78
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #9 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg og min eks har barn sammen, samarbeidet er ganske av og på. Denne mannen har utsatt meg for svært alvorlig mishandling samt grove voldtekter gjennom flere år, jeg kom meg ut av forholdet for en del år siden, men jeg må forholde meg til han til minste barnet er 18 år( så 5 år til) . Jeg er i dag gift på nytt å venter et barn, min eks fant ut at jeg er gravid å lager et helvete, denne mannen gir seg aldri, jeg får aldri fred, jeg er utslitt å klarer snart ikke mer. Vet ikke hva jeg vil med innlegget egentlig , kanskje høre andres historier å eventuelt få noen råd. Anonymkode: 67554...e78 Dokumenter alt og meld til politiet. Min eks er samme, men mer lur. Han er I følge andre så hyggelig og sosial og han var vist bare bekymret da han snakket med barnehagen om ting som foregikk hjemme hos meg (kun i hans hodet.) Fikk meg meldt til barnevernet da jeg var gravid for noen år siden. Nå er jeg gravid igjen og han er vist så bekymret igjen, de 4 årene som har gått i mellom har han ikke vært bekymret. Dette kommer tydeligvis når jeg er lykkelig. Anonymkode: 54ff3...b24 1
lillevill Skrevet 15. april 2024 #10 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kommer ingen vei hos politiet, jeg står i dette alene. Ts Anonymkode: 67554...e78 Har du ikke en mann da? Hvordan ble du gravid?
lillevill Skrevet 15. april 2024 #11 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Altså dette har eskalert etter at han fant ut at jeg er gravid. Ts Anonymkode: 67554...e78 Så grusomt. Kan du sykemelde deg litt? For å koble av. Stakkars deg. 😰
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #12 Skrevet 15. april 2024 lillevill skrev (Akkurat nå): Har du ikke en mann da? Hvordan ble du gravid? Jo mannen støtter meg, men står i dette alene med å kjempe hele tiden. Vil ikke ødelegge gleden til min mann heller, så jeg prøver å moderere meg. Ts Anonymkode: 67554...e78
lillevill Skrevet 15. april 2024 #13 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo mannen støtter meg, men står i dette alene med å kjempe hele tiden. Vil ikke ødelegge gleden til min mann heller, så jeg prøver å moderere meg. Ts Anonymkode: 67554...e78 Psykolog da?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #14 Skrevet 15. april 2024 lillevill skrev (Akkurat nå): Så grusomt. Kan du sykemelde deg litt? For å koble av. Stakkars deg. 😰 Å gå hjemme ville gjort ting verre for meg tror jeg, jeg trenger det sosiale avbrekket jeg får. Ts Anonymkode: 67554...e78 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #15 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dokumenter alt og meld til politiet. Min eks er samme, men mer lur. Han er I følge andre så hyggelig og sosial og han var vist bare bekymret da han snakket med barnehagen om ting som foregikk hjemme hos meg (kun i hans hodet.) Fikk meg meldt til barnevernet da jeg var gravid for noen år siden. Nå er jeg gravid igjen og han er vist så bekymret igjen, de 4 årene som har gått i mellom har han ikke vært bekymret. Dette kommer tydeligvis når jeg er lykkelig. Anonymkode: 54ff3...b24 Huff, føler med deg, det er tøft å stå i dette. Ja jeg dokumenterer absolutt alt han gjør å tar opp telefonsamtaler, så hvis han skulle klikke så har jeg i hverfall litt mer å gå på. Ts Anonymkode: 67554...e78
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #16 Skrevet 15. april 2024 Blokker. Anmeld igjen. Forhåpentligvis er det mer fokus på farlige ekser etter de forferdelige drapene i det siste. Be advokaten din sende han brev. Besøk og kontaktforbud Anonymkode: b1209...055 5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #17 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo mannen støtter meg, men står i dette alene med å kjempe hele tiden. Vil ikke ødelegge gleden til min mann heller, så jeg prøver å moderere meg. Ts Anonymkode: 67554...e78 Dere må stå på lag i dette som med alt annet. Din glede blir jo tatt bort og du har større sjanse for fødselsdepresjon. Så derfor må du bare snakke med din mann og. Ring politiet hver eneste gang han finner på noe nytt. Anonymkode: 54ff3...b24
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #18 Skrevet 15. april 2024 lillevill skrev (2 minutter siden): Psykolog da? Jeg søkte faktisk opp dette i sta å sendte en melding til ei, så får vente å se hva hun sier, er lang vente tid såg jeg, rundt 4 til 6 mnder. Ts Anonymkode: 67554...e78
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #19 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Huff, føler med deg, det er tøft å stå i dette. Ja jeg dokumenterer absolutt alt han gjør å tar opp telefonsamtaler, så hvis han skulle klikke så har jeg i hverfall litt mer å gå på. Ts Anonymkode: 67554...e78 Du må ikke bare vente til du har nok. En periode ringte jeg politiet hver dag i en måned. Fikk nr til ei hos politiet som var den jeg skulle kontakte hver gang. Innen 2 mnd så hadde vi et besøksforbud på hele 6 mnd. Samværet ble mer tungvindt, men det roet ned noe.. helt til neste gang. Anonymkode: 54ff3...b24 2 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #20 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg søkte faktisk opp dette i sta å sendte en melding til ei, så får vente å se hva hun sier, er lang vente tid såg jeg, rundt 4 til 6 mnder. Ts Anonymkode: 67554...e78 Privat koster 1300 i timen men må man så må man. Anonymkode: 54ff3...b24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå