AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #1 Skrevet 15. april 2024 Oppdaget at en svært godt bekjent kikket på lårene mine da jeg traff han ute i helgen. Jeg hadde stramme bukser på meg. Gjør menn dette helt ubevisstom de er? Han kikket så at jeg var sikker på det var en flekk på fremsiden av låret, noe jeg ikke hadde. Han kommenterte etter det at jeg var flink til å trene. Anonymkode: f3d13...2f0
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #2 Skrevet 15. april 2024 Da var det nok en kompliment, i hvert fall. Stramme, velformede lår er jo flott? Om han fattet seksuell interesse for deg eller kun observerte at du ser veltrent ut kan bare han vite. Men det skulle ikke forundre meg om han ble tent av synet. Anonymkode: 026c6...45f 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #3 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da var det nok en kompliment, i hvert fall. Stramme, velformede lår er jo flott? Om han fattet seksuell interesse for deg eller kun observerte at du ser veltrent ut kan bare han vite. Men det skulle ikke forundre meg om han ble tent av synet. Anonymkode: 026c6...45f Åpenbart at det var et kompliment. Men han gjorde det så tydelig, når jeg så på han så "glante han nedover låret" 😅 ikke på en ekkel måte, men var så opplysende. Anonymkode: f3d13...2f0 2
Bigote Skrevet 15. april 2024 #4 Skrevet 15. april 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Åpenbart at det var et kompliment. Men han gjorde det så tydelig, når jeg så på han så "glante han nedover låret" 😅 ikke på en ekkel måte, men var så opplysende. Anonymkode: f3d13...2f0 Må ærlig si at det hørtes litt sosialt tilbakestående ut Sikker på at han ikke var full eller ruset? 1 6
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #5 Skrevet 15. april 2024 Bigote skrev (3 timer siden): Må ærlig si at det hørtes litt sosialt tilbakestående ut Sikker på at han ikke var full eller ruset? Han er absolutt ikke det😂 han likte vel det han så og ville kanskje vise meg at han likte det. Anonymkode: f3d13...2f0
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #6 Skrevet 15. april 2024 Menn man kjenner som kikker veldig åpenbart på lårene, mangel på sosiale antenner? Anonymkode: f79b8...6be 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #7 Skrevet 15. april 2024 Avhengig av situasjon så kan det være vanskelig å ikke se. Det trenger ikke å bety allverden. Jeg ser noen ganger kvinner med en topp som viser undersiden av brystene. Og jeg klarer ikke å se bort. Jeg må bare gå før jeg skjemmer meg mer bort. Anonymkode: 9b975...65b 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #8 Skrevet 15. april 2024 Tenk om det var så enkelt. Han ser på låret, da er han interessert i A. Han ser på armen, da er han interessert i B. Han ser på hodet, da er han interessert i C, osv. Anonymkode: 7a0fc...e8e 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #9 Skrevet 15. april 2024 Mann her. Det skal du ta som et kompliment, han synes du er flott! Selv sliter jeg med å holde blikket for meg selv på treningssenteret der damene ofte går i tettsittende treningstøy. Det er ofte mer pirrende enn hud. Anonymkode: 0376f...ebf 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #10 Skrevet 15. april 2024 Så ekkelt...hadde tatt det som et tegn på at han ikke sto først i køen. Anonymkode: a6e2d...01d
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #11 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Menn man kjenner som kikker veldig åpenbart på lårene, mangel på sosiale antenner? Anonymkode: f79b8...6be Har opplevd det av en mann som jeg tror har gode antenner. Kan være dømming å de vil du skal vite det. Interesse og de vil du skal vite det. De sjekker ut bekledning. Eller lengden på bena kanskje. Jeg kan se på folk, nå blir jeg litt redd at jeg kanskje ikke har antenner 😂 Jeg ser på bukser, øredobber, hår, øyne, jeg sjekker folk ut 😅 Noen ganger ser du på folk uten å tenke så mye på det du ser også. Men det er en automatikk der som ikke samhører med oppmerksomheten din, mer som at du ser fordi det er en bevegelse der, men du anerkjenner ikke det du ser på. Anonymkode: 0c0a0...bdf
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #12 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Har opplevd det av en mann som jeg tror har gode antenner. Kan være dømming å de vil du skal vite det. Interesse og de vil du skal vite det. De sjekker ut bekledning. Eller lengden på bena kanskje. Jeg kan se på folk, nå blir jeg litt redd at jeg kanskje ikke har antenner 😂 Jeg ser på bukser, øredobber, hår, øyne, jeg sjekker folk ut 😅 Noen ganger ser du på folk uten å tenke så mye på det du ser også. Men det er en automatikk der som ikke samhører med oppmerksomheten din, mer som at du ser fordi det er en bevegelse der, men du anerkjenner ikke det du ser på. Anonymkode: 0c0a0...bdf 😄 Han vet godt lengden på beina, sett meg mange ganger før. Men han kikket flere ganger ned på lårene, så lurte han etterhvert på om jeg trente en del og syntes magen min så fit ut. Så tydelig litt begeistret, betyr ikke at han liker meg for det. Anonymkode: f3d13...2f0
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #14 Skrevet 15. april 2024 Naturlig reaksjon, er vel mer hva som er mellom lårene han egentlig ser på? Anonymkode: e897c...3ba 1
carlberner1 Skrevet 15. april 2024 #15 Skrevet 15. april 2024 9 minutter siden, AnonymBruker said: Så tydelig litt begeistret, betyr ikke at han liker meg for det. Anonymkode: f3d13...2f0 Tja, si det.. Han har vist interesse, du har fanget/oppdaget den og latt han oppdage at du oppdaget. Så spørs det om det er et neste trekk her og evt hos hvem av dere. Merk "evt", det er viktig: som du sier er det kanskje ikke mer enn interesse, annerkjennelse. Kan være flørt eller øvelse til samme, begge deler syns jeg er bra. Uten å vite hvordan dere kjenner hverandre blir det veldig overfladisk herfra. Selv liker jeg damer, ser gjerne på dem og setter umåtelig pris på om de viser meg at de liker at jeg liker
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #16 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Naturlig reaksjon, er vel mer hva som er mellom lårene han egentlig ser på? Anonymkode: e897c...3ba Han så på fremsiden av lårene, men han tenkte vel mer på det mellom beina. Det var så tydelig. Det rare er at vi har bestemt oss for å være venner istedenfor kjærester, dette ble bestemt for 2år siden og vi begge har hatt kjæreste i mellomtiden. Nå er vi begge single igjen, så mulig han er litt kåt på meg. Menn legger ikke skjul på det de ser på, snakk om å ikke gjøre det diskret 😂 Anonymkode: f3d13...2f0 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #17 Skrevet 15. april 2024 carlberner1 skrev (2 timer siden): Tja, si det.. Han har vist interesse, du har fanget/oppdaget den og latt han oppdage at du oppdaget. Så spørs det om det er et neste trekk her og evt hos hvem av dere. Merk "evt", det er viktig: som du sier er det kanskje ikke mer enn interesse, annerkjennelse. Kan være flørt eller øvelse til samme, begge deler syns jeg er bra. Uten å vite hvordan dere kjenner hverandre blir det veldig overfladisk herfra. Selv liker jeg damer, ser gjerne på dem og setter umåtelig pris på om de viser meg at de liker at jeg liker Skjønner hva du mener 😊 Vi har hatt sex, men det er kjempe lenge siden, 2år siden ish. Da han så på meg, kikket jeg bevisst litt på han og bort på noe annet. Det virket som han ville vise meg at han likte det han så. Han skrøt av et bilde jeg hadde sendt til han, sa at jeg hadde en fanstastisk flott mage, sourte om jeg kunne vise han hvordan jeg trente (jeg gjorde det). Jeg vet som sagt ikke om han liker meg, for om jeg spør han direkte så sier han at han ikke har særlig følelser for meg akkurat nå. Menn er ikke enkle å forstå seg på alltid 😉 Anonymkode: f3d13...2f0
carlberner1 Skrevet 15. april 2024 #18 Skrevet 15. april 2024 (endret) 30 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner hva du mener 😊 Vi har hatt sex, men det er kjempe lenge siden, 2år siden ish. [..] Jeg vet som sagt ikke om han liker meg, for om jeg spør han direkte så sier han at han ikke har særlig følelser for meg akkurat nå. Menn er ikke enkle å forstå seg på alltid 😉 Anonymkode: f3d13...2f0 Joda, vi er det. Håpløst enkle å forstå seg på og vær glad for det, tenk om vi var like kompliserte som dere.. 2 år er "i går" og så er jeg åpenbart eldre enn deg, type "pappa". Knulling "koster" altid en liten bit av seg selv, den kommer aldri tilbake selv om knullinga gikk "i pluss" og er en fint ting etterpå og jeg tror ikke på at det blir borte med tiden. Slett ikke på to år. Tenk på hvor gammel en to-åring er. Da snakker vi to år og ni måneder siden Dere kommer ikke tilbake til før, sånn er livet. Det er bra du spør ham direkte, men det er ikke sikkert det er like enkelt å svare som å spørre. Tenk over hva du selv ville svart. Bruk tid sammen og bli kjent, prat med hverandre, spør og fortell! Ok, så har dere knulla, gjort-er-gjort. Greia med knulling er at det er uendelig mye lettere å begynne enn å slutte, så hvis man først begynner med det, så er det absolutt enklest om man ikke senere får lyst til å slutte. Slikt skjer, og det er også ok, men det skal noe til om begge treffer same tidspunkt der om det skulle skje. Ok, så er jeg typen som heller går glipp av noe enn å gjøre noe jeg ikke ville likevel, etterpå. Andre er annerledes, slikt finner man ut når man blir kjent. Døh.. Leste tittel en gang til her: han er klar for ny runde i høyet, så spørs det om du er det.. (På seg selv kjenner man andre sa du..? <-grmpft-> ) Endret 15. april 2024 av carlberner1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #19 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mann her. Det skal du ta som et kompliment, han synes du er flott! Selv sliter jeg med å holde blikket for meg selv på treningssenteret der damene ofte går i tettsittende treningstøy. Det er ofte mer pirrende enn hud. Anonymkode: 0376f...ebf Og her er grunnen til at jeg ikke liker å gå på treningssenter, nemlig mennesker som sliter med selvregulering. Anonymkode: f79b8...6be 1
Bamseklemmer Skrevet 15. april 2024 #20 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Oppdaget at en svært godt bekjent kikket på lårene mine da jeg traff han ute i helgen. Jeg hadde stramme bukser på meg. Gjør menn dette helt ubevisstom de er? Han kikket så at jeg var sikker på det var en flekk på fremsiden av låret, noe jeg ikke hadde. Han kommenterte etter det at jeg var flink til å trene. Anonymkode: f3d13...2f0 Ikke alltid det gir seksuelle tanker.. for som oftes er det bare et vakkert syn😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå