Gå til innhold

Andre kvinner, hva tenner dere på som er "overfladisk" når det kommer til menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble sittende å tenke på dette nå nylig. 

Jeg blir ikke tent av å se på en mann. Tror aldri jeg har sett ansiktet eller kroppen på en mann og fått kribling i magen og underlivet. Jeg kan selvsagt se på en mann og tenke at han er kjekke eller ha bra kropp, bli sittende og bare se på et bilde av en som er kjekk osv, men jeg får ingen fysiske reaksjoner. Jeg kan få det om det er en mann jeg også er tiltrukket av og glad i, da kommer sommerfuglene om han smiler osv... Men blir ikke nødvendigvis tent. 

Men!! Hadde besøk av en elektriker før helga. Når han kom inn døra og begynte å prate var det nesten som om jeg ble satt fyr på innvendig. For en STEMME!!! Den var mørk, dyp, grov. Jeg rødmet og hadde vansker for å holde øyekontakt. Kjempe flaut, heldigvis så det ikke ut til at han la merke til det. Han fikset det som skulle fikses og dro. Jeg ble søkkvåt og det er så rart, jeg gjorde jo ikke noe med meg selv men bare hørte på han og ja, fantasien gikk jo. 

Har tenkt på den stemmen og den mannen hele helgen. Det satte fart på fantasien og har vel tenkt på han i litt "syndige" øyeblikk også om jeg får si det mildt. Ang utseendet hans så han helt normal ut, litt overvektig, skallet. Men han ble så sinnssykt attraktiv på grunn av stemmen. Han kunne gjort hva som helst med meg der og da så lenge han snakket mens han gjorde det..... 

Har egentlig funnet ut at stemme er noe som kan tenne meg som et lys, det er veldig rart, er ikke første gang jeg har opplevd det men lenge siden jeg har snakket med noen i virkeligheten som har sånn stemme, for det meste kun sett på film osv. Det er noe med grove, dype stemmer hos menn, det er virkelig det deiligste jeg vet om og trumfer ALT annet med utseende, kropp osv. Har han deilig stemme kan han være tynn som en flis eller veie 140 kg, jeg bryr meg ikke, stemmen alene vil gi meg enorm nytelse.

Noen andre kvinner som kan relatere eller evt har andre ting de tenner på på samme måte? Jeg vurderer å skaffe meg en FF og eneste krav er at han har mørk stemme og flink til å snakke i senga.. og kaller meg flink pike :) 

Anonymkode: 58d05...c9e

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Brede skuldre, at han er kraftig bygd, har kroppsbehåring (innen rimelighetens grenser) og mandige hender. Det er nesten en forutsetning for at jeg skal bli tent. Men likevel er det mye annet som må klaffe også. 

Derimot er det (for meg) avtennende med tynne menn og menn som er glattbarbert nedentil. Feminine trekk er heller ikke noe som fungerer for meg. 

Alt i alt så vil vel maskulinitet være det som tenner meg mest. At han set maskulin ut og er et maskulint vesen. 

K30

Anonymkode: be494...745

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Brede skuldre, at han er kraftig bygd, har kroppsbehåring (innen rimelighetens grenser) og mandige hender. Det er nesten en forutsetning for at jeg skal bli tent. Men likevel er det mye annet som må klaffe også. 

Derimot er det (for meg) avtennende med tynne menn og menn som er glattbarbert nedentil. Feminine trekk er heller ikke noe som fungerer for meg. 

Alt i alt så vil vel maskulinitet være det som tenner meg mest. At han set maskulin ut og er et maskulint vesen. 

K30

Anonymkode: be494...745

Ganske likt for min del.

Litt røslig, arbeidshender, hår/skjegg. Dette er jo ikke nok i seg selv, men er ting som går igjen med de partnerene jeg har hatt.

Som du sier, tynne, typ feminine menn, glattbarberte her og der osv er turn off. Alle mine bestevenner kan godt være det, men ikke en jeg liksom skal tiltrekkes/finne attraktiv.

Anonymkode: 74cb4...9fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høy (over 1,80 (men ikke for høy, altså må være under 1,90) mørkhåret (men funker med blondt også, men foretrekker mørkt), muskuløse overarmer (men ikke for mye), en stram fin rumpe, har han i tillegg smilehull så er jeg solgt... 😅

Anonymkode: a2cb2...f00

AnonymBruker
Skrevet

Pikk, bra overarmen, en bra rumpe.

Anonymkode: 74db4...ef9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og er svak for mørke stemmer. Men bare stemmen er ikke nok til å tippet lasset. Snakket med noen jeg har avvist tidligere for litt siden..elsker stemmen hans. Får alltid lyst å date han på ny pga stemmen, men gjør det ikke..

Ellers svak for pene øyne, lange øyevipper, smale lepper, sterke hender og underarmer, mye kroppshår. 

Anonymkode: 0d800...939

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg gift da. Men det har skjedd opp igjennom årene at jeg har kjent en ekstrem fysisk tiltrekning til to-tre menn (utenom mannen). Dem er ikke like på noen måter, men det er utstråling som dem har. Tenner ikke på menn jeg ser f.eks på tv. Må være en jeg er i samme rom med som har gitt meg en eller annen form for oppmerksomhet (øyenkontakt og at han er høy og har god selvtillit).

Men jeg er jo gift, så jeg trekker meg fort unna og unngår disse mennene slik at jeg ikke pleier den spenningen 

Anonymkode: d9c13...133

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nok litt lik deg ts, blir ikke kåt av å se en pen eller kjekk mann. Når jeg er i et forhold fantaserer jeg kun om kjæresten min også, finner ikke andre litt interessant en gang. Det er vel ett av de sikreste tegnene på at jeg er emosjonelt ferdig med en mann, at tankene mine og radaren begynner å vandre.

Om jeg skal svare på overskriften så er synet av en erigert penis veldig tennende, først og fremst om det er meg den står for. Da stiller jeg gjerne rompa til og vil bli tatt bestemt bakfra, eller bli løftet opp mot veggen og knullet. Det er vel det overfladiske. Også synet av en deilig, sexy munn med tredagers skjegg 🤤🤤🤤🤤 

Har aldri brydd meg med kropp når jeg velger partner, det er kjemi, humor, glimt, intelligens, personlighet, kindness, alt det der som gjelder.

Men mannen min som jeg håper blir min siste partner og han skal være ved min side livet ut, han har ALT det pluss noen kroppslige ting jeg ikke helt visste var viktig for meg. Alle kjærester og samboere har vært godt trent og hatt definerte kropper. Men han her, dog han er lavere enn jeg er vant til, han er skikkelig mannemann, blond, breie skuldre, store armer, himnelsk sexy brystkasse, perfekt mengde kroppshår og det kjennes perfekt ru ut mot hendene og kroppen min. 

Han er også den minst utstyrte av alle jeg har vært med, men herregud for noen orgasmer han gir meg, og jeg har aldri i mitt liv vært så tent på noen før og konstant våt, kåt og klar 🙈 

Munnen hans og hele holdningen hans var det første jeg så og det første jeg falt for visuelt. Han eide meg fra første sekund. Det var så deilig å kunne være bare meg der jeg stod ved siden av han. Jeg som er så himla selvstendig, sterk, stiller opp, gjør alt, aldri sliten, aldri vanskelig. Plutselig stod han der og med hele seg var han sterk nok for oss begge. Den utstrålingen var så utrolig deilig å kjenne på.

Anonymkode: 058a4...4b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er veldig enig ang hårete kropp, utrolig deilig når mannen er hårete. ❤️ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg blir ikke tent av å se på en mann. Tror aldri jeg har sett ansiktet eller kroppen på en mann og fått kribling i magen og underlivet. Jeg kan selvsagt se på en mann og tenke at han er kjekke eller ha bra kropp, bli sittende og bare se på et bilde av en som er kjekk osv, men jeg får ingen fysiske reaksjoner. Jeg kan få det om det er en mann jeg også er tiltrukket av og glad i, da kommer sommerfuglene om han smiler osv... Men blir ikke nødvendigvis tent. 

Men!! Hadde besøk av en elektriker før helga. Når han kom inn døra og begynte å prate var det nesten som om jeg ble satt fyr på innvendig. For en STEMME!!! Den var mørk, dyp, grov. Jeg rødmet og hadde vansker for å holde øyekontakt. Kjempe flaut, heldigvis så det ikke ut til at han la merke til det. Han fikset det som skulle fikses og dro. Jeg ble søkkvåt og det er så rart, jeg gjorde jo ikke noe med meg selv men bare hørte på han og ja, fantasien gikk jo. 

Har tenkt på den stemmen og den mannen hele helgen. Det satte fart på fantasien og har vel tenkt på han i litt "syndige" øyeblikk også om jeg får si det mildt. Ang utseendet hans så han helt normal ut, litt overvektig, skallet. Men han ble så sinnssykt attraktiv på grunn av stemmen. Han kunne gjort hva som helst med meg der og da så lenge han snakket mens han gjorde det..... 

Har egentlig funnet ut at stemme er noe som kan tenne meg som et lys, det er veldig rart, er ikke første gang jeg har opplevd det men lenge siden jeg har snakket med noen i virkeligheten som har sånn stemme, for det meste kun sett på film osv. Det er noe med grove, dype stemmer hos menn, det er virkelig det deiligste jeg vet om og trumfer ALT annet med utseende, kropp osv. Har han deilig stemme kan han være tynn som en flis eller veie 140 kg, jeg bryr meg ikke, stemmen alene vil gi meg enorm nytelse.

Noen andre kvinner som kan relatere eller evt har andre ting de tenner på på samme måte? Jeg vurderer å skaffe meg en FF og eneste krav er at han har mørk stemme og flink til å snakke i senga.. og kaller meg flink pike :) 

kan bli tent av et ansikt, men så blir jo jeg tent av å se en småkjekk mann kjøre bil , mulig jeg er veldig lettantennelig 😅

andre ting er stemmer, blodårer på hendene / armene, en mann med grå joggebukse ..

AnonymBruker
Skrevet

Arbeidshender og litt kraftig overkropp, sprettrumpe og. ikke minst et fint smil og glimt i øyet☺️ Jeg må like fyren for å tenne på han uansett da men😅

Anonymkode: 8e844...dc9

Skrevet

Stemme er nok en del av hva som er tiltrekkende hos menn eller ikke, men for min del må stemmen bare være såpass normal at jeg ikke blir satt ut av at den er merkelig. Ordene menn sier har hatt betydelig mer å si. At de har fått meg til å le, og kanskje vippet meg litt ut med å være småfrekk. Ikke over grensa til å bli direkte ufin, som i rådene om å fornærme kvinner når man skal sjekke dem opp. Mer ved å utfordre meg litt, så jeg må tenke litt for å respondere. Blir litt satt/dratt ut av å kunne holde dialogen på et nivå som ikke krever særlig tankevirksomhet. En mann kan være så flott som bare det, uten å vekke noe i meg, om det han sier er platt og kjedelig, og jeg kan svare på autopilot nærmest. Får en mann meg til å le oppriktig og til å finne dialogen oppkvikkende, samtidig som han inngir trygghet og velvære, da har jeg gjerne "oppdaget ham som mann". Kjent at han trigger det seksuelle i meg.

Uten dette er det dessverre ikke noe jeg kan komme på som vekker slikt i meg. Jeg skulle oppriktig gjerne vært mer visuell av meg. Hatt flere ting som jeg ble tent av. Nå som jeg er gift selvfølgelig kun for å "se på menyen ute og spise hjemme ", men jeg misunner min mann (og ganske så mange menn, og trolig noen kvinner også) for å kjenne at det bruser litt bare ved synet av noe fint. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

At han kan være emosjonell, gråte,vise følelser ,være handy,bredskuldra ,stram brystkasse,øyne..

Anonymkode: d8f22...239

AnonymBruker
Skrevet

Brede skuldre, mørkt hår, brune øyne, tatoveringer, gjerne en som ser litt utenlandsk ut. Syns det er veldig sexy med visse språk, feks spansk, italiensk, fransk. 

Anonymkode: e2204...1cb

Skrevet

Jeg trodde jeg tente på høye, mørke og slanke menn. Gjerne med en del kroppsbehåring. Det var til jeg traff mannen min, som er det motsatte av alt jeg så etter før.

Han er bare noen cm høyere enn meg. Skallet (Eller har  måne, men barberer seg), litt lubben, og nesten ikke et hår på brystkassa. Og jeg bare elsker kroppen hans. Han 🥰 Brede skuldre, myk og god, og jeg elsker å se ham naken.

Han er heller ikke spesielt godt utstyrt, i forhold til andre jeg har vært med, men ingen har vært så deilig i senga som han.  Oppmerksom og god, tålmodig, og opptatt av min nytelse. 

Så alle mine tidligere preferanser har blåst helt bort.  

Kunne ikke ha byttet han i mot noe som helst.  😍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bananawolf skrev (10 timer siden):

Han er heller ikke spesielt godt utstyrt, i.forhold til andre jeg har vært med,

Om jeg fant ut at min kone hadde skildret meg slik som dette på nettet hadde jeg gått fra henne på dagen. 

Anonymkode: d645b...290

AnonymBruker
Skrevet

Slanke, veltrente, vakre menn som er litt feminine gjør det for meg 🩷

Anonymkode: ad048...c75

AnonymBruker
Skrevet

Ingen mann hadde fått lov til å ta på kroppen min om han ikke hadde fine hender. Jeg elsker store, tøffe, røffe hender som kan lage små fine ting, eller tegne, eller snekre, eller skru. Jeg kan sitte i et møte på jobb, eller på en kafè eller hvor som helst, og om jeg ser en mann med det jeg anser å være fine hender kan jeg få vann i munnen!

Snille øyne, og selvtillit! Du kan se ut som, og være akkurat som du er, med akkurat den stemmen du har, så lenge du har fine hender, snille øyne og et lass med selvtillit.

Ja. Også må han lukte godt! Og da mener jeg ikke parfyme, men den naturlige lukten. 

Anonymkode: a7423...d3a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Om jeg fant ut at min kone hadde skildret meg slik som dette på nettet hadde jeg gått fra henne på dagen. 

Anonymkode: d645b...290

Hvorfor det?

Anonymkode: 058a4...4b8

AnonymBruker
Skrevet

Blir ikke kåt av å se en mann. Men øyne og hender kan tiltrekke meg, og gjøre meg interessert. Kan også bare nyte synet av en pen mann, og glemme ham i det han er ute av syne.

Anonymkode: 6ee69...0db

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...