Gå til innhold

Hel pizza

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer fint å spise en hel pizza alene. Blir ikke mett før det. Er dette veldig mye ?

Anonymkode: c7889...476

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hel frossen pizza uansett merke.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er mye, jeg orker 2-3 stykker. 

Anonymkode: 9ea3c...4d6

Skrevet

Selvfølgelig. Men da de på 500-700 gram. 1 kg som Big One XXL hadde jeg ikke klart.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg klarer fint å spise en hel pizza alene. Blir ikke mett før det. Er dette veldig mye ?

Om det er mye avhenger av hvilke pizza du mener. Det er jo mange forskjellige "vanlige" pizzaer i frysedisken.

Jeg spiser glatt en hel Dr Oetker Ristorante uten å bli ubehagelig mett, mens en Grandiosa eller Big One blir litt for mye. Da sparer jeg gjerne 2-3 stykker til kveldsmat eller lunsj neste dag.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer fint en hel grandiosia eller en hel BIG One. Blir ikke stappmett av det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan spise en hel Garndiosa. Er kvinne. Blir mett av den, men ikke stappmett.

Anonymkode: eb69a...fc3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser en halv Dr Oetker, men har alltid salat til.   

Anonymkode: a8a14...b0e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan spise en hel grandiosa alene. Noen ganger blir jeg litt for mett, andre ganger kunne jeg gjerne spist et stykke til. Det er alltid èn pizza til hver av oss voksne her hjemme. 

Normalvektig kvinne, om det har noe å si.

Anonymkode: 86517...1bf

Skrevet

Kan fint spise en hel pizza ja. 

AnonymBruker
Skrevet

Disse minste (ristorante) kan jeg spise en hel av. Men spiser som regel en halv, eller 3/4. Grandiosa klarer jeg maks en halv av, som regel tre stykker. Liker ikke å spise meg veldig mett. 

Anonymkode: 8481f...07d

AnonymBruker
Skrevet

Det er mye. Mye dritt. Er stort sett hvetemel en sånn pizza, mer protein er viktig for mettehetsfølelse.

Anonymkode: 5caf5...de4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...