Gå til innhold

Piercing

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva syns dere damer om menn som piercer brystvortene ? Syns det ser digg ut , men er litt Harry . Mann 34

Anonymkode: 35250...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

For de som er noenlunde på høyde med sin tid, er piercinger og tatoveringer ut.

Anonymkode: 58f8c...43d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gentleman59
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hva syns dere damer om menn som piercer brystvortene ? Syns det ser digg ut , men er litt Harry . Mann 34

Anonymkode: 35250...7b9

Både piercinger og tatoveringer kan være lekkert og spennende. Jeg er ikke opptatt av hva som er "in" eller "ut" - jeg liker kle meg pent og passende uansett. 
På samme måte er det med piercinger og tatoveringer; det kan være lekkert, rått og sexy. 

Personlig er jeg ikke veldig glad i piercinger i ansikt, men en venninne viste meg forleden hva en Monroe-piercing er; det syntes jeg var lekkert. 
Piercing i brystvortene til en kvinne kan være lekkert og spennende om det er stilig gjort og gjennomført med valg av smykke. 
Jeg vet ikke helt hva jeg mener om at menn piercer brystvortene, men hvorfor ikke om han vil? 

Jeg synes også det er spennende med enkelte piercinger i underlivet på en kvinne, og også på menn. 

Jeg har selv én tatovering, men ingen piercing, ennå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok han dem da vi var unge og det var "inn" eller tok han dem nå som 50-åring? Sistnevnte skriker midlivskrise.. tatoveringer er knallfin om de forteller noe om deg eller har en betydning. Katterompe over navnlen er lite smakfullt etter mitt syn..

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er knallsexy med piercing hos menn , digger å leke med de , selvfølgelig om de har sånn noenlunde bra bryst😅om man er 30 eller 54  har ikke en skit m saken å gjøre 🙂 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blindfold69 skrev (2 timer siden):

Hei, mann 54 her med piercing i begge nippler og driter i hva andre mener😎

Du er voksen nok til å vite at det ikke heter nipler! Og bra du driter i hva vi damer synes om piercing i brystvortene for det er griseharry!

Anonymkode: d9d7a...eaa

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Du er voksen nok til å vite at det ikke heter nipler! Og bra du driter i hva vi damer synes om piercing i brystvortene for det er griseharry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå har jeg tatoveringer og ansiktspiercing så skal ikke snakke om hva som er harry, men jeg syns ikke det er spesielt tiltrekkende om mannen har piercing i brystvortene, nei. Piercing i penis derimot ville vært spennende, men usikker på om det kunne blitt "plagsomt" etter hvert? 

Anonymkode: 8528c...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Stygt og ganske femi

Anonymkode: b7f14...356

Det her er rart, kvinner som har tatoveringer eller piercinger blir kalt maskuline mens en mann er feminin om han har det? Det er morsomt faktisk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det her er rart, kvinner som har tatoveringer eller piercinger blir kalt maskuline mens en mann er feminin om han har det? Det er morsomt faktisk 

Synes du det er så rart? Det er noe litt tacky, androgynt over det; femi-harry på menn og særdeles ulekkert og lite grasiøst på damer.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Piercing i brystvortene er en skikkelig dealbreaker.

Hadde takket for meg så raskt jeg kunne og aldri sett meg tilbske.

Det ser så dumt ut st jeg rett og slett ikke kunne levd med deti hus.

Anonymkode: 9480d...1d2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Blindfold69 skrev (3 timer siden):

Hei, mann 54 her med piercing i begge nippler og driter i hva andre mener😎

Du er så gammel og antikvert at du er unnskyldt:)) Hadde en yngre mann vært så lite trendy, ville jeg vært mer bekymret.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

skikkelig stygt, samme med leppe, bryn og nedentil. 

Anonymkode: d46da...a52

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gentleman59
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Uavhengig av mening: Må være deilig for deg å være valgt til å være alle kvinners talskvinne.😆

Endret av Gentleman59
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På 90-tallet syntes jeg det var hot, ikke nå lenger, nå er jeg mer praktisk annlagt og piercing er bare i veien. Har selv harr piercing overalt, både brystvorter og to i klitorishetten, de var i veien for fingre og tunge.

Anonymkode: 98afc...345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...