Gå til innhold

En all inclusiv tur til et varmt sted..


*Heidi*

Anbefalte innlegg

Vi skal egentlig til hurgada i egypt på ett all inclusiv hotell i mars men pga alle disse urolighetene er vi usikre på om vi tør.. Derfor lurer jeg på om noen kan anbefale meg ett sted i verden som ikke er ett muslimtstyrt land og hvor det er varmt og godt og det skal være all inclusiv.. anbefal gjerne hotell..

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ¤Humlen¤
Vi skal egentlig til hurgada i egypt på ett all inclusiv hotell i mars men pga alle disse urolighetene er vi usikre på om vi tør.. Derfor lurer jeg på om noen kan anbefale meg ett sted i verden som ikke er ett muslimtstyrt land og hvor det er varmt og godt og det skal være all inclusiv.. anbefal gjerne hotell..

Klem:)

Jeg vil bare fortelle deg at vi er fler som reiser dit i de tider. Jeg er - som tidligere nevnt - ikke spesiellt redd for at ferien vår blir avlyst av hverken frykt, eller anbefalinger fra UD.

Men såklart - om det ikke roer seg ned i löpet av kommende måned, så vil vi se det an. Men jeg mener og tror at Egypt ikke har så mye med denne saken og gjöre pr dags dato (les: ikke engasjerer seg) som så mange frykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal være all inclusiv.

Hvorfor?? Man sparer ikke noe på det, og du verden så kjedelig å spise alle måltider på hotellet?

Disse AI turistene er litt komiske da, med sin armbånd... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor??  Man sparer ikke noe på det, og du verden så kjedelig å spise alle måltider på hotellet?

Disse AI turistene er litt komiske da, med sin armbånd... :ler:

Det spørs vel litt hva slags hotel det er - og om det er flere forskjellige typer restauranter etc.

- og jeg ville heller ikke se bort fra at man sparer litt heller jeg - både når det gjelder mat og drikke. Bare det å kunne ta ett glass el to med vin - i stedet for å måtte kjøpe en hel flaske - og ikke minst - drikke etc. på dagtid ved bassenget etc. - der går det gjerne en del kroner.

- enig at de armbåndene ser litt snodige ut - men det synes jeg faktisk ikke var mye å bekymre seg over.

Har selv reist med Wicstrøm - og vært superfornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Humlen¤

Det handler vel ikke alltid om å spare mest mulig heller for alle, da man drar på ferie .. Jeg tenker mest på bekvemeligheten.

Da er det fint med all in. Så behöver du ikke å tenke mer på det da du först ligger der. Jepp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mexico

Playa del Carmen. Gala resorts har vi vært på. De andre hotellene virker også meget bra.

Tror det er flere som tilbyr pakkereiser dit. Saga og star tour.

Annbefales på det sterkeste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dominicana
Jeg kan anbefale Den Dominikanske Republikk

Ja, så absolutt, der er det veldig flott, men ville ikke valgt en all inclusive tur. Hotellene med AI på DDR ligger på inngjerdede områder, nesten som et slags getto. Nei, fy'a meg. Mye koseligere å bo i en mindre by, f eks Sosua, slik at man kan gå ut å velge spisested, spesielt middag om kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal OGSÅ til Hurghada i mars på all-inclusive :)

Og jeg er OGSÅ litt i tvil! Så jeg sendte en mail til reisebyrået og spurte etter

alternativer.

Fikk dette svaret:

Et alternativ dersom du ønsker å ombooke er f.eks Playa de las Americas på Tenerife den 19.mars, 1 uke.

Her har jeg ledig på Bahia Principe Costa Adeje & Tenerife.

Dette er et flott 4+* All Inclusive hotell.

Pris for dobbeltrom her er 14796,- NOK for 2 personer. (Flymat og busstransfer kommer i tillegg).

Kanskje vi havner på samme hotellet i Egypt!? Hehe...

All-incl er fint når man har små barn og ikke ønsker å utforske byen by night og div restauranter. Dessuten har hotellet jeg/vi skal på flere restauranter, så skal vel mye til å bli lei på bare 1 uke. Sol og varme er det viktigste og avslapning såklart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...