treningsjenta Skrevet 7. februar 2006 #1 Skrevet 7. februar 2006 har en bekymret kamerat av meg som kom til meg idag og lurte på om jeg visste hva dette kunne være.... jeg aner jo ikke, men ble litt redd for kreft.. har har nemlig litt uvanlig store brystvorter, det har han alltid hatt. men nå i den senere tidn så har han vært plaget med små kuler under selve vorta som er litt bevegelige og kjempe ømme.... hva i all verden kan det være? jeg ba han ta en tur til legen jeg, men spør herinne om noen vet? f or min egen del;)
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #2 Skrevet 7. februar 2006 Det KAN kanskje være betente eller på annen måte forstyrra kjertler e.l. Er de rett under selve brystvorta, altså SELVE vorta, eller i mer av området? Ettersom de er ømme bør han absolutt komme seg til legen. Selv om det ikke trenger å være kreft, er vel ømme kuler noe man skal passe seg for. Så vidt jeg vet er kreftsvulster ikke så veldig bevegelige, det er i hvert fall beroligende om man kan ta "rundt" kulen, om du skjønner. Men igjen - jeg synes han skal pelle seg til lege:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå