Gå til innhold

Jeans som former og løftet rumpa ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dame i 30 årene, normalt bygd. Tips til jeans som løftet og former rumpa ? 

Anonymkode: 8916f...249

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*r

løfter, ikke løftet. 

ts 

Anonymkode: 8916f...249

Skrevet

Hei.  Jeg liker bootcutjeansene med høyt liv fra Gina Tricot,  de løfter litt.  Og de løfter mer om du velger med lavt liv. 

AnonymBruker
Skrevet

Curve fra Cubus synes jeg er fin. Bikbok har vel også en egen linje med bukser som skal løfte? Peach eller noe slikt, har en derfra som jeg likte mens den enda passet, haha. 

Vil imidlertid fraråde Fitjeans, som sikkert vil dukke opp som anbefaling et sted. De sitter OK på, men ikke i nærheten så bra som de burde mtp prisen, og buksene jeg har derfra har revnet i sømmene etter ett års normalt bruk. Hadde de kostet 300 kr, ok. Når de koster over tusenlappen per bukse, burde de vært langt bedre. 

Anonymkode: bbc89...221

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Curve fra Cubus synes jeg er fin. Bikbok har vel også en egen linje med bukser som skal løfte? Peach eller noe slikt, har en derfra som jeg likte mens den enda passet, haha. 

Vil imidlertid fraråde Fitjeans, som sikkert vil dukke opp som anbefaling et sted. De sitter OK på, men ikke i nærheten så bra som de burde mtp prisen, og buksene jeg har derfra har revnet i sømmene etter ett års normalt bruk. Hadde de kostet 300 kr, ok. Når de koster over tusenlappen per bukse, burde de vært langt bedre. 

Anonymkode: bbc89...221

Problemer med de fleste curve jeans er at lommene sitter alt for langt opp.  Kler kanskje spretne rumper på 18 men få andre.  Mye mer kledelig med lommer som faktisk starter litt under rumpefuren. Dette er et stort problem for meg.  Finner sjelden bukser som ee fine pga dette. 

Anonymkode: a76c1...67d

AnonymBruker
Skrevet

https://www.getinspired.no/klaer/jeans/straight-leg-jeans/lee-carol-straight-lj-l30u-mwqw

Liker godt endel av lee sine jeans som for eksempel den jeg linker, men så har jeg godt trente ben og fyldig rompe i utgangspunktet. Ser at det kanskje ikke så like bra ut som det jeg opplever på noen som var slankere i bein/rompe. 

Ellers vil jo stort sett alle high waist tighte jeans være med på å fremheve og løfte. Og alle baggy, løse lave gjøre motsatt. Derfor jeg synes lee sine er en fin midt i mellom.

Anonymkode: 5ebfa...309

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

https://www.getinspired.no/klaer/jeans/straight-leg-jeans/lee-carol-straight-lj-l30u-mwqw

Liker godt endel av lee sine jeans som for eksempel den jeg linker, men så har jeg godt trente ben og fyldig rompe i utgangspunktet. Ser at det kanskje ikke så like bra ut som det jeg opplever på noen som var slankere i bein/rompe. 

Ellers vil jo stort sett alle high waist tighte jeans være med på å fremheve og løfte. Og alle baggy, løse lave gjøre motsatt. Derfor jeg synes lee sine er en fin midt i mellom.

Anonymkode: 5ebfa...309

High waist løfter ikke,  da må man ha low waist jeans.  

Anonymkode: a76c1...67d

AnonymBruker
Skrevet

Tips til det samme men med normalt liv? Jeg er altfor kort til å ha høyt liv, det ser direkte rart ut, men har en helt grei trent rumpe og lår, men klin umulig å finne jeans som ser bra ut med normal lengde på livet.. liker det ikke når de er low waist heller 😳 men om den kunne nå meg over hoftekammen og til ca 2-3 cm under navlen hadde det vært perfekt 🙈 

Anonymkode: 8249f...1bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...