AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #1 Skrevet 14. april 2024 Dame i 30 årene, normalt bygd. Tips til jeans som løftet og former rumpa ? Anonymkode: 8916f...249
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #2 Skrevet 14. april 2024 *r løfter, ikke løftet. ts Anonymkode: 8916f...249
Djungelvrål Skrevet 14. april 2024 #3 Skrevet 14. april 2024 Hei. Jeg liker bootcutjeansene med høyt liv fra Gina Tricot, de løfter litt. Og de løfter mer om du velger med lavt liv.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #4 Skrevet 17. april 2024 Curve fra Cubus synes jeg er fin. Bikbok har vel også en egen linje med bukser som skal løfte? Peach eller noe slikt, har en derfra som jeg likte mens den enda passet, haha. Vil imidlertid fraråde Fitjeans, som sikkert vil dukke opp som anbefaling et sted. De sitter OK på, men ikke i nærheten så bra som de burde mtp prisen, og buksene jeg har derfra har revnet i sømmene etter ett års normalt bruk. Hadde de kostet 300 kr, ok. Når de koster over tusenlappen per bukse, burde de vært langt bedre. Anonymkode: bbc89...221
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #5 Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Curve fra Cubus synes jeg er fin. Bikbok har vel også en egen linje med bukser som skal løfte? Peach eller noe slikt, har en derfra som jeg likte mens den enda passet, haha. Vil imidlertid fraråde Fitjeans, som sikkert vil dukke opp som anbefaling et sted. De sitter OK på, men ikke i nærheten så bra som de burde mtp prisen, og buksene jeg har derfra har revnet i sømmene etter ett års normalt bruk. Hadde de kostet 300 kr, ok. Når de koster over tusenlappen per bukse, burde de vært langt bedre. Anonymkode: bbc89...221 Problemer med de fleste curve jeans er at lommene sitter alt for langt opp. Kler kanskje spretne rumper på 18 men få andre. Mye mer kledelig med lommer som faktisk starter litt under rumpefuren. Dette er et stort problem for meg. Finner sjelden bukser som ee fine pga dette. Anonymkode: a76c1...67d
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #6 Skrevet 17. april 2024 https://www.getinspired.no/klaer/jeans/straight-leg-jeans/lee-carol-straight-lj-l30u-mwqw Liker godt endel av lee sine jeans som for eksempel den jeg linker, men så har jeg godt trente ben og fyldig rompe i utgangspunktet. Ser at det kanskje ikke så like bra ut som det jeg opplever på noen som var slankere i bein/rompe. Ellers vil jo stort sett alle high waist tighte jeans være med på å fremheve og løfte. Og alle baggy, løse lave gjøre motsatt. Derfor jeg synes lee sine er en fin midt i mellom. Anonymkode: 5ebfa...309
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #7 Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): https://www.getinspired.no/klaer/jeans/straight-leg-jeans/lee-carol-straight-lj-l30u-mwqw Liker godt endel av lee sine jeans som for eksempel den jeg linker, men så har jeg godt trente ben og fyldig rompe i utgangspunktet. Ser at det kanskje ikke så like bra ut som det jeg opplever på noen som var slankere i bein/rompe. Ellers vil jo stort sett alle high waist tighte jeans være med på å fremheve og løfte. Og alle baggy, løse lave gjøre motsatt. Derfor jeg synes lee sine er en fin midt i mellom. Anonymkode: 5ebfa...309 High waist løfter ikke, da må man ha low waist jeans. Anonymkode: a76c1...67d
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #8 Skrevet 17. april 2024 Tips til det samme men med normalt liv? Jeg er altfor kort til å ha høyt liv, det ser direkte rart ut, men har en helt grei trent rumpe og lår, men klin umulig å finne jeans som ser bra ut med normal lengde på livet.. liker det ikke når de er low waist heller 😳 men om den kunne nå meg over hoftekammen og til ca 2-3 cm under navlen hadde det vært perfekt 🙈 Anonymkode: 8249f...1bb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå