AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #21 Skrevet 18. april 2024 En fitte som ikke har dusjet på 3 dager smaker og lukter vidunderlig. Anonymkode: 8e69b...5aa 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #22 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Skjønner meg ikke på dem som tror de er rene bare etter å ha "plasket på seg" litt vann. Jeg bruker alltid såpe, men det kan godt være en mild såpe. Har aldri tatt skade av å bruke såpe, og kunne ikke tenke meg en fyr som er blant dem som ikke vasker seg med såpe når han dusjer. Vi damer menstruerer, og det må vaskes med såpe særlig de dagene. Hadde følt meg skitten ellers. (Før noen protesterer, kan jeg nevne at ene broren til eksmannen min er gynekolog. Han var enig med meg i dette, og mente at det har hysteri som lå til grunn for den tanken om at såpe for all del ikke må brukes. Det er veldig mange milde såper å få kjøpt om noen føler at det blir for sterkt med de ordinære). Anonymkode: 32c2c...658 Gratulerer du fant den ene gynekologen som er enig 👏👏 Dersom han var min kollega ville jeg bedt om en faglig begrunnelse for hans utsagn. Noe forskningsbasert er fint, ellers blir det mye synsing. Ikke alle damer menstruerer. Og ikke alle blør mye. Selvfølgelig skal man ikke bruke såpe. Man kan bruke pH nøytrale ting i lysken, på vulva etc, men på innsiden av leppene og på glans blir man 100% luktfri og ren med vann. Hilsen noen som fikk lyst til å sende din venn tilbake på skolebenken. Anonymkode: 61e8d...2ce 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #23 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (På 15.4.2024 den 21.46): Hvor er spontaniteten da? Anonymkode: 4d7e2...30c Hvem har sagt at jeg liker det spontant? Anonymkode: 61e8d...2ce
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #24 Skrevet 18. april 2024 Ikke noe annet enn normal daglig hygiene. Er jo bare deilig å kjøre nesa mellom rumpeballene da dama etter en lang arbeidsdag. Anonymkode: fc4f2...06e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå