Gå til innhold

Renslighet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør du før sex? 
Er det fullt opplegg med dusj og vask, eller bryr du deg ikke? 
Hva gjør dere ved et ONS? 
 

Anonymkode: e4f09...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i et forhold og sexen er alltid spontan, s aldri at vi vasker oss like før kun for at vi skal ha sex. Vi begge vasker oss nedentil med rennende vann om morgenen, kvelden og etter sex, så vi er alltid ren nok 😊

Samme gjelder ons (selv om jeg håper jeg aldri skal ha det igjen). Går aldri ned på en mann på ons og bruker alltid kondom både på grunn av sos og hygiene. 

Anonymkode: 4d7e2...30c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjer alltid i forkant.

Ons kan også være planlagt, da jeg ikke går ut på byen for å pule. Da gjelder også dusj først. 

Anonymkode: 61e8d...2ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neish... har aldri falt meg inn å dusje før sex.. 

Hvis vi har sex når vi våkner om morgenen så har vi bare sex der og da. Kliner og lar det stå til. Om vi viiiirkelig må tisse så løper vi å gjør det. Jeg tørker meg helt normalt med papir, så har vi sex.

Om kvelden når vi legger oss, samme greien. Ingen dusjing og styr. Har selvfølgelig pusset tenner og stelt oss, men ikke noe ekstragreier. På morgenen skyller han kuken i vasken om det er noe lukt. Men som regel avslutter vi med at han kommer i munnen min, så det lukter verken av meg eller kuken hans.

Sex iløpet av dagen, ingen dusjing. Drar opp skjørtet og trer meg nedpå. Eller drar ned buksa under middagslaging og han tar meg bakfra. 

Jeg gir han en blowjob til alle døgnets tider. Smaker godt og lukter ingenting. Om han nettopp har vært og tisset for 10 minutt siden kan jeg merke det første slikket, men herlighet, det er borte på et blunk. 

Om jeg har mensen eller spotter ifbm mensen så vasker vi oss rett etterpå. 

Men sex ellers der han kommer inni meg så nyter jeg å kjenne spermen hans mellom beina og lukten av oss sammen. Da er sexen med meg noen timer etterpå eller ut dagen.

Skal sies at jeg dusjer daglig, men kun i vann. Bruker ikke sterke parfyrmerte såper og slikt, bruker heller ikke butikkdeo og slikt som forstyrrer ph-verdien og bakteriefloraen på kroppen. Har en økologisk krystalldeo jeg bruker. Den holder bakteriene unna på ett eller annet vis 😅 

Min kjære dusjer etter han har trent, så 3 ganger i uken ca. Og hvis vi har hatt sex flere ganger samme dag vasker han snoppen med vann i vasken før neste runde om han har kommet inni meg.

Anonymkode: 66ccc...d33

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

1. Neish... har aldri falt meg inn å dusje før sex.. 

2. Hvis vi har sex når vi våkner om morgenen så har vi bare sex der og da. Kliner og lar det stå til. Om vi viiiirkelig må tisse så løper vi å gjør det. Jeg tørker meg helt normalt med papir, så har vi sex.

3. Om kvelden når vi legger oss, samme greien. Ingen dusjing og styr. Har selvfølgelig pusset tenner og stelt oss, men ikke noe ekstragreier. På morgenen skyller han kuken i vasken om det er noe lukt. Men som regel avslutter vi med at han kommer i munnen min, så det lukter verken av meg eller kuken hans.

4. Sex iløpet av dagen, ingen dusjing. Drar opp skjørtet og trer meg nedpå. Eller drar ned buksa under middagslaging og han tar meg bakfra. 

5. Jeg gir han en blowjob til alle døgnets tider. Smaker godt og lukter ingenting. Om han nettopp har vært og tisset for 10 minutt siden kan jeg merke det første slikket, men herlighet, det er borte på et blunk. 

6. Om jeg har mensen eller spotter ifbm mensen så vasker vi oss rett etterpå. 

7. Men sex ellers der han kommer inni meg så nyter jeg å kjenne spermen hans mellom beina og lukten av oss sammen. Da er sexen med meg noen timer etterpå eller ut dagen.

8. Skal sies at jeg dusjer daglig, men kun i vann. Bruker ikke sterke parfyrmerte såper og slikt, bruker heller ikke butikkdeo og slikt som forstyrrer ph-verdien og bakteriefloraen på kroppen. Har en økologisk krystalldeo jeg bruker. Den holder bakteriene unna på ett eller annet vis 😅 

9. Min kjære dusjer etter han har trent, så 3 ganger i uken ca. Og hvis vi har hatt sex flere ganger samme dag vasker han snoppen med vann i vasken før neste runde om han har kommet inni meg.

10. Anonymkode: 66ccc...d33

1. Enig.. Litt kroppslukt tåles godt.. forresten, enkelte kvinner lukter naturlig, er mye bedre enn overparfumerte kvinner. Og noen kvinner, har ei svettelukt som er svært tennende. Men jeg ser ikke på litt svettlukt som dårlig hygiene🤔

2. Enig.. det skjer her også🤗

3. Enig.. Med en ny kvinne merker vi jo begge hva som må til.. men det er heller ikke så uvanlig.. at forspillet starter i dusjen, og så rett til sengs.. Faktisk både gøy og godt å vaske hverandre, men også å legge seg nydusjet i nye sengklær. Sengklær er ikke blitt diskutert, men bør iallefall lukte godt.. så jeg sørger alltid å ha sengklær som lukter godt, og vinduet på gap.. Da er vi jo nøgd til å varme hverandre.. så det er jo litt av hensikten også😅

4. Enig.. Så snedig og lettvindt da.. ja det er sånn det skal være.. jeg elsker kjoler pga det, men også flott å se på ei dame😉

5. Enig.. det samme gjelder for kvinner.. jeg vasker litt med tunga, så kommer den hærlige smaken frem på et blunk🥰

6. Enig.. Det virker som om at kvinner er et par grader varmere under mensen? Vasking er jo nødvendig.. Men desverre, det blir orale gleder den dagen🙈

7. Enig.. Sexlukt er så sexy.. ikke så mye annet å si om det👍

8. Enig.. Det det går jo automatisk, for dette er jo daglige rutiner. Bruker bare vann her også, kun shampoo i håret.. Forresten har jeg en ansiktskrem som dufter godt.. Jo du leste riktig.. Ansiktskrem.. menn har også hud vet du😅

9. Enig.. dusjer ofte her også.. Ikke minst for at jeg trenger å skifte klær.. Perfekt høyde å vaske snoppen i vasken, med rent vann.. Enkelte ganger i lange økter sex, bruker jeg å vaske snoppen undervei.. Det smarte trikset fikk jeg høre fra en moden kvinne.. Årsaken er at huden åpner opp porene og tilfører mere luft, for det har stor innvirkning på ereksjon📈

10. Det var da farken så enige vi var da🤔Men jo.. du har et godt syn på hygiene, du er heldig som er to om det💙💙

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Blir ikke kåt av parfyme, men av kjønnslukt. Begge er barbert, så da må det gå noen timer etter siste dusj for å bli noe særlig lukt og smak.

Anonymkode: 8e69b...5aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker ikke på dette. Vi har nesten alltid sex før vi sovner, så da er vi jo rett fra badet. Men om morgenen har jeg jo ligget "nypult" noen timer, og det tenner ham. Lukten og fukten. Så det hender det blir en ny runde om morgenen og da er det jo "gamle greier" der nede, men det synes han bare er ekstra deilig.

Anonymkode: c093a...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan finne på å svinge via dusjen om det er gammel svette eller ulukt. Ny svette går bra, i alle fall om begge er svette, og det går bra om det er to dager siden forrige dusj om vi ikke har produsert noe spesiell lukt siden da.

Anonymkode: a926c...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.4.2024 den 20.59):

Dusjer alltid i forkant.

Ons kan også være planlagt, da jeg ikke går ut på byen for å pule. Da gjelder også dusj først. 

Anonymkode: 61e8d...2ce

Hvor er spontaniteten da? 

Anonymkode: 4d7e2...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjer alltid daglig, og de dagene vi trener på ettermiddagen dusjer vi etter trening. Da er vi begge alltid ganske rene. Vi kan godt være «normalt» skitne og ha sex, men før oralsex vasker vi oss alltid. Ville aldri latt mannen gå ned på meg etter en lang dag på jobb i trange jeans og lange timer i en kontorstol etterfulgt av en svett gåtur hjem fra kontoret.. Jeg går heller aldri ned på han uten at han er så og si nydusjet, det ønsker han ikke heller. Vi liker begge to å være rene og å ha det rent og delikat :) 

Anonymkode: d29fc...ebb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig sex gjør det ikke noe om vi er svette eller ikke har dusjet på en stund. Det går helt fint. 

Oralsex derimot, da må det være rent. Jeg lar han ikke gå ned der uten at jeg er fullstendig nyvasket. Går ikke ned på han heller med mindre han er nyvasket - har noen dårlige erfaringer med skitne peniser under oralsex.. Det er så grusomt. :P 

Anonymkode: 614f0...60d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best å være nydusjet. 

Har jeg ikke muligheten til det så bruker jeg våtservietter først. 

Anonymkode: 4acab...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (23 timer siden):

1. Enig.. Litt kroppslukt tåles godt.. forresten, enkelte kvinner lukter naturlig, er mye bedre enn overparfumerte kvinner. Og noen kvinner, har ei svettelukt som er svært tennende. Men jeg ser ikke på litt svettlukt som dårlig hygiene🤔

2. Enig.. det skjer her også🤗

3. Enig.. Med en ny kvinne merker vi jo begge hva som må til.. men det er heller ikke så uvanlig.. at forspillet starter i dusjen, og så rett til sengs.. Faktisk både gøy og godt å vaske hverandre, men også å legge seg nydusjet i nye sengklær. Sengklær er ikke blitt diskutert, men bør iallefall lukte godt.. så jeg sørger alltid å ha sengklær som lukter godt, og vinduet på gap.. Da er vi jo nøgd til å varme hverandre.. så det er jo litt av hensikten også😅

4. Enig.. Så snedig og lettvindt da.. ja det er sånn det skal være.. jeg elsker kjoler pga det, men også flott å se på ei dame😉

5. Enig.. det samme gjelder for kvinner.. jeg vasker litt med tunga, så kommer den hærlige smaken frem på et blunk🥰

6. Enig.. Det virker som om at kvinner er et par grader varmere under mensen? Vasking er jo nødvendig.. Men desverre, det blir orale gleder den dagen🙈

7. Enig.. Sexlukt er så sexy.. ikke så mye annet å si om det👍

8. Enig.. Det det går jo automatisk, for dette er jo daglige rutiner. Bruker bare vann her også, kun shampoo i håret.. Forresten har jeg en ansiktskrem som dufter godt.. Jo du leste riktig.. Ansiktskrem.. menn har også hud vet du😅

9. Enig.. dusjer ofte her også.. Ikke minst for at jeg trenger å skifte klær.. Perfekt høyde å vaske snoppen i vasken, med rent vann.. Enkelte ganger i lange økter sex, bruker jeg å vaske snoppen undervei.. Det smarte trikset fikk jeg høre fra en moden kvinne.. Årsaken er at huden åpner opp porene og tilfører mere luft, for det har stor innvirkning på ereksjon📈

10. Det var da farken så enige vi var da🤔Men jo.. du har et godt syn på hygiene, du er heldig som er to om det💙💙

"Enig" hadde holdt.

Anonymkode: 3bf04...9f3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her dusjes det alltid før sex, men vi har ikke spontan sex typ sånn begynner å tafse, kysse og kose. Her spørres det rett ut om vi skal pule evt melder hverandre kåte meldinger. Savner litt den spontane sexen, men er ellers veldig fornøyd. 

Anonymkode: 2e8b8...387

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.4.2024 den 19.50):

Hva gjør du før sex? 
Er det fullt opplegg med dusj og vask, eller bryr du deg ikke? 
Hva gjør dere ved et ONS? 
 

Anonymkode: e4f09...219

Nydusjet er fint det, men ikke fokus.
Tar det når lysten dukker opp.

Om vi har dusjet på morgenen er det ikke problem å ha sex på kvelden, eller neste morgen før en evt. dusj.

mye bestemmes av situasjon, har tidliger her nevt at vi var på teltur på vidda, og etter en tur på 5 dager hadde vi sex i teltet.
Ingen dusj eller såpe, dog et bad i fjellvann midt på dagen som skyllet bort litt. Gikk ned på henne da også, ingen ugrei lukt eller smak da heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Udusja sex, 2-3 dagers er best, særlig når begge er glattbarberte. Skyller alltid junior etter dobesøk, da.

Anonymkode: 8e69b...5aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner meg ikke på dem som tror de er rene bare etter å ha "plasket på seg" litt vann. Jeg bruker alltid såpe, men det kan godt være en mild såpe. Har aldri tatt skade av å bruke såpe, og kunne ikke tenke meg en fyr som er blant dem som ikke vasker seg med såpe når han dusjer.

Vi damer menstruerer, og det må vaskes med såpe særlig de dagene. Hadde følt meg skitten ellers.

(Før noen protesterer, kan jeg nevne at ene broren til eksmannen min er gynekolog. Han var enig med meg i dette, og mente at det har hysteri som lå til grunn for den tanken om at såpe for all del ikke må brukes. Det er veldig mange milde såper å få kjøpt om noen føler at det blir for sterkt med de ordinære).

Anonymkode: 32c2c...658

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer.  Liker jo å føle meg ren, da slapper jeg mer av.  Å hoppe til køys etter en lang dag, uten vask da føler jeg at en mulig sjangse går i fra meg. 🙈 Så om jeg vet sex er på timeplanen så steller jeg meg litt ekstra.

Men personlig kan jeg godt ha morgensex (den er alltid best, for kroppen er da så avslappet og motagelig), men da ligger det ikke ikke i kortene hverken klining eller at det kanskje skal skje noe oralt. 

Selv er jeg ganske avslappet til kroppslukt hos andre, og kan godt suge mannen morgenen etter.

Mannen hadde ikke gjort det samme. Så da føler jeg meg uren, det stopper meg litt. Hvertfall om man er med noen som er litt sensitiv på det området.  Da vil jeg ikke at mine lukter skal ødelegge for fremtidig kos. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjer alltid før og etter. Grisesex er ikke min greie.

Anonymkode: 29d2d...df2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Skjønner meg ikke på dem som tror de er rene bare etter å ha "plasket på seg" litt vann. Jeg bruker alltid såpe, men det kan godt være en mild såpe. Har aldri tatt skade av å bruke såpe, og kunne ikke tenke meg en fyr som er blant dem som ikke vasker seg med såpe når han dusjer.

Vi damer menstruerer, og det må vaskes med såpe særlig de dagene. Hadde følt meg skitten ellers.

(Før noen protesterer, kan jeg nevne at ene broren til eksmannen min er gynekolog. Han var enig med meg i dette, og mente at det har hysteri som lå til grunn for den tanken om at såpe for all del ikke må brukes. Det er veldig mange milde såper å få kjøpt om noen føler at det blir for sterkt med de ordinære).

Anonymkode: 32c2c...658

Har snakket med flere gynekologer om dette og de er så langt fra enige. Såpe har ingenting i underlivet å gjøre. Aldri. Lyske og rumpe, selvfølgelig, men aldri rundt kjønnsåpningen. 

Av erfaring så har noen av mine partnere (menn) raskt fått sur lukt etter vask. Da de sluttet med såpe forsvant lukten. Samme har det vært for meg og flere av mine venninner. Har ikke hatt sopp eller bakteriell vaginose etter såpeslutt (og ja, jeg har brukt milde intimvasker). Har også mindre utflod nå. Det blir heller ikke fiskelukt under mensen slik som det ble tidligere. 

Har ikke brukt såpe eller intimvask på mange år og skal aldri begynne igjen. Vasker med rennende vann morgen, kveld og etter sex. Har kun fått skryt av hvor godt jeg lukter og smaker, selv etter en hel dag på jobb. Min nåværende partner har hele veien vært overrasket over at jeg aldri lukter eller smaker vondt, for det har nesten alle hans tidligere partnere gjort hvis de ikke kom rett fra dusjen. Han lukter også mye mindre etter såpeslutt. 

Slutt å spre svada. 

Anonymkode: 4d7e2...30c

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...