Gå til innhold

Kan noen være så snill å spå meg

Molly 4.5 år

Anbefalte innlegg

Kjærlighet, om jeg blir glad igjen og helse

Endret av Molly 4.5 år
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

La tarot og der var det en romantisk mann og en ny begynnelse i forbindelse med ham. Du har gode utsikter økonomisk med trenger litt hjelp fra helsesektoren med et helseproblem som ikke er langvarig eller alvorlig. Sørg for å få nok hvile. 

Anonymkode: 3d442...1c4

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

La tarot og der var det en romantisk mann og en ny begynnelse i forbindelse med ham. Du har gode utsikter økonomisk med trenger litt hjelp fra helsesektoren med et helseproblem som ikke er langvarig eller alvorlig. Sørg for å få nok hvile. 

Er du spirituell av deg og synsk? Kunne gjerne tenkt meg å bli spådd selv :) 

Anonymkode: 2894c...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er du spirituell av deg og synsk? Kunne gjerne tenkt meg å bli spådd selv :) 

Jeg har sett mye og opplevd mye som bare kan forklares med synske evner, men jeg klarer ikke koble det av og på slik de gjør de som driver med New Age. Kunne vel lagt tarot på deg også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjærlighet:

Du har vært i en turbulent situasjon og er på vei ut av den, men for å gå videre må du se på hva som ikke ganger deg mere. Jeg tror du vet hva det er, men du er ikke helt klar/vil ikke legge det fra deg ennå. Om du finner det i deg, vil du oppleve en glede fremover, men kanskje skal du først fokusere på å dyrke gode vennskap?

Helse: dette har også vært litt turbulent, kanskje du har følt på å ville reise vekk og glemme det? Men også følt deg litt for komfortabel til å gjøre det? Kanskje her vet du også hva som skal til. Er du villig til å gå litt ut av kontorstolen til å oppnå det du vil? Du har evnen til å gjøre dette, ser det ut til, du har alt du trenger egentlig. Du kan få til det du ønsker, men at valget er ditt.

Anonymkode: 1ea17...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har sett mye og opplevd mye som bare kan forklares med synske evner, men jeg klarer ikke koble det av og på slik de gjør de som driver med New Age. Kunne vel lagt tarot på deg også :) 

Gjerne det, syns det er veldig interessant. Jeg har interesse for det, men har ikke prøvd meg på slikt selv. Har fått høre fra en spådame at jeg hadde healing-evner, men det aner jeg ingenting om. Eneste jeg har lagt merke til i det siste som jeg syns er så rart, er at rett før en person ringer meg så tenker jeg på vedkommende. Så går det noen sekunder også ringer samme personen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Gjerne det, syns det er veldig interessant. Jeg har interesse for det, men har ikke prøvd meg på slikt selv. Har fått høre fra en spådame at jeg hadde healing-evner, men det aner jeg ingenting om. Eneste jeg har lagt merke til i det siste som jeg syns er så rart, er at rett før en person ringer meg så tenker jeg på vedkommende. Så går det noen sekunder også ringer samme personen. 

Du har tidligere hatt en negativ påvirkning i livet med materialisme og sjalusi som du etterhvert har løsrevet deg fra. Ganske snart får du gode nyheter og dessuten muligheter for en god flørt og mye kreativitet i arbeidet. Det blir en energiboost. Jeg ser i din umiddelbare fremtid en fullførelse på noe og kanskje en reise. Du forflytter deg i hvert fall på en eller annen måte. 

Du føler litt motstand i livet på et område og du tenker mye på hvordan du skal seire i dette spørsmålet. Ro litt ned på perfeksjonismen for du har en tendens til å jobbe for hardt eller anstrenge deg for mye. Jeg ser at noen driver med litt snakk bak ryggen eller på andre måter ikke er helt ærlig så vær forsiktig med betroelser! Du kommer til å tjene bedre og sjonglere jobb og fritid på en bedre måte. Kortene har et heldig utfall der du finner mer balanse i livet. Jeg la hesteskoen. 

Om du tenker på noen og så ringer dem, er du veldig intuitiv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blåmonster skrev (10 minutter siden):

En stor ulykke inntreffer deg, ser en hvit elg og et sterk lys, de kaller på deg fra den andre siden, gjør deg og dine klar for det som skal skje😭

Skjønner jo at du tuller, men det er ulovlig å spå om død og ulykker. Ro ned den humoren! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner jo at du tuller, men det er ulovlig å spå om død og ulykker. Ro ned den humoren! 

Selv ikke når det er det man får opp? 

Anonymkode: 802f0...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Du har tidligere hatt en negativ påvirkning i livet med materialisme og sjalusi som du etterhvert har løsrevet deg fra. Ganske snart får du gode nyheter og dessuten muligheter for en god flørt og mye kreativitet i arbeidet. Det blir en energiboost. Jeg ser i din umiddelbare fremtid en fullførelse på noe og kanskje en reise. Du forflytter deg i hvert fall på en eller annen måte. 

Du føler litt motstand i livet på et område og du tenker mye på hvordan du skal seire i dette spørsmålet. Ro litt ned på perfeksjonismen for du har en tendens til å jobbe for hardt eller anstrenge deg for mye. Jeg ser at noen driver med litt snakk bak ryggen eller på andre måter ikke er helt ærlig så vær forsiktig med betroelser! Du kommer til å tjene bedre og sjonglere jobb og fritid på en bedre måte. Kortene har et heldig utfall der du finner mer balanse i livet. Jeg la hesteskoen. 

Om du tenker på noen og så ringer dem, er du veldig intuitiv. :)

Oi. Denne traff meg litt. Kunne du utdypt bittelitt? Jeg spør bare fordi jeg tror du er inne på noe, jeg kan godt forklare etterpå hva du traff på :) 

Dette med at noen snakker bak ryggen min ble jeg ganske nysjerrig på, lurer på i hvilken forbindelse. Om du får noe opp? Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oi. Denne traff meg litt. Kunne du utdypt bittelitt? Jeg spør bare fordi jeg tror du er inne på noe, jeg kan godt forklare etterpå hva du traff på :) 

Dette med at noen snakker bak ryggen min ble jeg ganske nysjerrig på, lurer på i hvilken forbindelse. Om du får noe opp? Spennende!

Jeg tror det kanskje kan være litt rivalisering i jobbsammenheng og kanskje noen som forsøker å stikke litt kjepper i hjulene. Det intuitive inntrykket et at du er effektiv og kanskje litt mer effektiv enn hva som et bra for helsa. Får jeg høre hva som traff? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror det kanskje kan være litt rivalisering i jobbsammenheng og kanskje noen som forsøker å stikke litt kjepper i hjulene. Det intuitive inntrykket et at du er effektiv og kanskje litt mer effektiv enn hva som et bra for helsa. Får jeg høre hva som traff? 

Wow. Jeg kan si at jeg nylig har gått over i en lederposisjon på jobb, var såpass sliten rett før helga at jeg måtte ringe å spørre om jeg kunne ta ut avspasering i 3 dager for å forsøke å hente meg litt inn igjen. Jeg føler iblant at jeg ikke strekker til på jobb, rett og slett fordi arbeidsbelastninga noen ganger er høyere enn jeg tror den er ment for en person. Jeg er også på flyttefot snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Vil bare understreke hvor teit det er.. å de vil jo liksom bare høre det positive😂, nei hun skal ikke dø! Sender kjærlighet sry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blåmonster skrev (2 minutter siden):

Vil bare understreke hvor teit det er.. å de vil jo liksom bare høre det positive😂, nei hun skal ikke dø! Sender kjærlighet sry!

Jada, da får de som syns dette er underholdende hente popcornet. La oss andre som har troa få holde på. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jada, da får de som syns dette er underholdende hente popcornet. La oss andre som har troa få holde på. 

Får si meg enig å respekter at folk er forskjellig, monster tar natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Wow. Jeg kan si at jeg nylig har gått over i en lederposisjon på jobb, var såpass sliten rett før helga at jeg måtte ringe å spørre om jeg kunne ta ut avspasering i 3 dager for å forsøke å hente meg litt inn igjen. Jeg føler iblant at jeg ikke strekker til på jobb, rett og slett fordi arbeidsbelastninga noen ganger er høyere enn jeg tror den er ment for en person. Jeg er også på flyttefot snart. 

Så artig at jeg traff. Husk at du finner balanse. Ja, jeg så mye karriereting i kortene dine. Det var påfallende. Det er ikke så ofte jeg legger kort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så artig at jeg traff. Husk at du finner balanse. Ja, jeg så mye karriereting i kortene dine. Det var påfallende. Det er ikke så ofte jeg legger kort. 

Det ga veldig mening her. Tror du det kan dreie seg om et potensielt jobbskifte i nær fremtid? Skal iallfall være mer påpasselig for hvem jeg betror meg til, jeg er en nokså åpen person. Tilhører da fiskene, så det er nok bare et personlighetstrekk jeg har fått med meg. Men greit å være obs på. 

Den flørten du nevnte, fikk du opp noe der? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det ga veldig mening her. Tror du det kan dreie seg om et potensielt jobbskifte i nær fremtid? Skal iallfall være mer påpasselig for hvem jeg betror meg til, jeg er en nokså åpen person. Tilhører da fiskene, så det er nok bare et personlighetstrekk jeg har fått med meg. Men greit å være obs på. 

Den flørten du nevnte, fikk du opp noe der? :) 

Jeg ser en større investering enten på børs eller i eiendom som gir god avkastning. Når det gjelder den flørten blir du forelsket og enten du eller noen i din nærhet kan bli gravide for keiserinnen dukket opp. Jeg la tre kort to ganger og det var mye penger og fruktbarhet i livet ditt. Du er flittig ja. Et råd utenom kortene: Når du har styra ferdig med alt dette her, så unn deg en ferie! Det fortjener du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ser en større investering enten på børs eller i eiendom som gir god avkastning. Når det gjelder den flørten blir du forelsket og enten du eller noen i din nærhet kan bli gravide for keiserinnen dukket opp. Jeg la tre kort to ganger og det var mye penger og fruktbarhet i livet ditt. Du er flittig ja. Et råd utenom kortene: Når du har styra ferdig med alt dette her, så unn deg en ferie! Det fortjener du. 

Dette er jo helt hinsides. Jeg har brukt hele helga på å gjøre research om fond og aksjer. Spytta inn en god slump i globale indeksfond i går😂 Første investeringa i fondssparing hittil. Ble faktisk ganske paff her. Men ja, dette hørtes jo lovende ut. Da skal jeg fortsette prosjektet iallfall. Så satser jeg på ferie en god ferie en dag. 

Av en eller annen grunn treffer du jo på alt hittill, enda jeg sitter bak et tastatur og skriver som anonym. Hva skjer dersom du hadde fått vite navnet mitt eller fått sett et bilde? Hadde du fått opp mer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...