Gjest Snåla Skrevet 7. februar 2006 #1 Skrevet 7. februar 2006 Jeg får den ikke til å fungere, og jeg vet heller ikke helt hva den skal brukes til i forhold til den vanlige siter knappen :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #2 Skrevet 7. februar 2006 Hvis du skal sitere flere innlegg så trykker du på siter+ på innleggene du vil sitere fortløpende, og deretter på svarknappen.
Gjest Snåla Skrevet 7. februar 2006 #3 Skrevet 7. februar 2006 Fant svaret selv på hjelpesiden Gjelder å lete litt før man spør
Gjest vimse Skrevet 7. februar 2006 #4 Skrevet 7. februar 2006 Siter+ brukes hvis du skal sitere flere innlegg samtidig. Da trykker du siter+ på de innleggene du ønsker sitere, og så skriv svar.
Gjest Snåla Skrevet 7. februar 2006 #5 Skrevet 7. februar 2006 Jeg får den ikke til å fungere, og jeg vet heller ikke helt hva den skal brukes til i forhold til den vanlige siter knappen :klø: ← Takk for svar alikevel folkens
Gjest Snåla Skrevet 7. februar 2006 #6 Skrevet 7. februar 2006 Hvis du skal sitere flere innlegg så trykker du på siter+ på innleggene du vil sitere fortløpende, og deretter på svarknappen. ← Siter+ brukes hvis du skal sitere flere innlegg samtidig. Da trykker du siter+ på de innleggene du ønsker sitere, og så skriv svar. ← Sånn, der ble det riktig!
Night Owl Skrevet 7. februar 2006 #7 Skrevet 7. februar 2006 Jeg får den ikke til å fungere, og jeg vet heller ikke helt hva den skal brukes til i forhold til den vanlige siter knappen :klø: ← Hvis du skal sitere flere innlegg så trykker du på siter+ på innleggene du vil sitere fortløpende, og deretter på svarknappen. ← Fant svaret selv på hjelpesiden Gjelder å lete litt før man spør ← Nå skjønte jeg det også
Gjest vimse Skrevet 7. februar 2006 #9 Skrevet 7. februar 2006 Og hvis snåla nå får gått inn på kontrollpanel og endret klokken sin også så
Gjest Snåla Skrevet 7. februar 2006 #10 Skrevet 7. februar 2006 Og hvis snåla nå får gått inn på kontrollpanel og endret klokken sin også så ← Oisann, den gikk visst også feil.. tydelig at jeg er ny her
Gjest Snåla Skrevet 7. februar 2006 #12 Skrevet 7. februar 2006 Klarte ikke dy meg! ← Hadde visst kryssa av for sommertid jeg..er nok litt trøtt
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2006 #17 Skrevet 10. februar 2006 Kremt... Hvor stiller man klokken? ← Flere som finner om man leter. ← Sånn????
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2006 #18 Skrevet 10. februar 2006 Aaaaaahhhh, der lærte jeg noe nytt i dag også
Titti72 Skrevet 10. februar 2006 #19 Skrevet 10. februar 2006 Jeg får den ikke til å fungere, og jeg vet heller ikke helt hva den skal brukes til i forhold til den vanlige siter knappen :klø: ← Litt fra dette Hvis du skal sitere flere innlegg så trykker du på siter+ på innleggene du vil sitere fortløpende, og deretter på svarknappen. ← Pluss dette Fant svaret selv på hjelpesiden Gjelder å lete litt før man spør ← Og herfra... Hvordan blir dette seendes ut tro?
Titti72 Skrevet 10. februar 2006 #20 Skrevet 10. februar 2006 Endelig etter flere år så har jeg klart å sitere flere i samme innlegg..... Tusen takk for at dere spør og svarer....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå