Gjest Snåla Skrevet 7. februar 2006 #1 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg får den ikke til å fungere, og jeg vet heller ikke helt hva den skal brukes til i forhold til den vanlige siter knappen :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #2 Del Skrevet 7. februar 2006 Hvis du skal sitere flere innlegg så trykker du på siter+ på innleggene du vil sitere fortløpende, og deretter på svarknappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snåla Skrevet 7. februar 2006 #3 Del Skrevet 7. februar 2006 Fant svaret selv på hjelpesiden Gjelder å lete litt før man spør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 7. februar 2006 #4 Del Skrevet 7. februar 2006 Siter+ brukes hvis du skal sitere flere innlegg samtidig. Da trykker du siter+ på de innleggene du ønsker sitere, og så skriv svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snåla Skrevet 7. februar 2006 #5 Del Skrevet 7. februar 2006 Snåla skrev: Jeg får den ikke til å fungere, og jeg vet heller ikke helt hva den skal brukes til i forhold til den vanlige siter knappen :klø: ← Takk for svar alikevel folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snåla Skrevet 7. februar 2006 #6 Del Skrevet 7. februar 2006 Kverula skrev: Hvis du skal sitere flere innlegg så trykker du på siter+ på innleggene du vil sitere fortløpende, og deretter på svarknappen. ← vimselims skrev: Siter+ brukes hvis du skal sitere flere innlegg samtidig. Da trykker du siter+ på de innleggene du ønsker sitere, og så skriv svar. ← Sånn, der ble det riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Night Owl Skrevet 7. februar 2006 #7 Del Skrevet 7. februar 2006 Snåla skrev: Jeg får den ikke til å fungere, og jeg vet heller ikke helt hva den skal brukes til i forhold til den vanlige siter knappen :klø: ← Kverula skrev: Hvis du skal sitere flere innlegg så trykker du på siter+ på innleggene du vil sitere fortløpende, og deretter på svarknappen. ← Snåla skrev: Fant svaret selv på hjelpesiden Gjelder å lete litt før man spør ← Nå skjønte jeg det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snåla Skrevet 7. februar 2006 #8 Del Skrevet 7. februar 2006 Night Owl skrev: Nå skjønte jeg det også ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 7. februar 2006 #9 Del Skrevet 7. februar 2006 Og hvis snåla nå får gått inn på kontrollpanel og endret klokken sin også så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snåla Skrevet 7. februar 2006 #10 Del Skrevet 7. februar 2006 vimselims skrev: Og hvis snåla nå får gått inn på kontrollpanel og endret klokken sin også så ← Oisann, den gikk visst også feil.. tydelig at jeg er ny her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 7. februar 2006 #11 Del Skrevet 7. februar 2006 Klarte ikke dy meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snåla Skrevet 7. februar 2006 #12 Del Skrevet 7. februar 2006 vimselims skrev: Klarte ikke dy meg! ← Hadde visst kryssa av for sommertid jeg..er nok litt trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Labb Skrevet 7. februar 2006 #13 Del Skrevet 7. februar 2006 Kremt... Hvor stiller man klokken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Labb Skrevet 7. februar 2006 #14 Del Skrevet 7. februar 2006 Flere som finner om man leter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snåla Skrevet 7. februar 2006 #15 Del Skrevet 7. februar 2006 heldigemeg skrev: Flere som finner om man leter. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #16 Del Skrevet 10. februar 2006 Snåla skrev: ← jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2006 #17 Del Skrevet 10. februar 2006 heldigemeg skrev: Kremt... Hvor stiller man klokken? ← heldigemeg skrev: Flere som finner om man leter. ← Sånn???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2006 #18 Del Skrevet 10. februar 2006 Aaaaaahhhh, der lærte jeg noe nytt i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 10. februar 2006 #19 Del Skrevet 10. februar 2006 Snåla skrev: Jeg får den ikke til å fungere, og jeg vet heller ikke helt hva den skal brukes til i forhold til den vanlige siter knappen :klø: ← Litt fra dette Kverula skrev: Hvis du skal sitere flere innlegg så trykker du på siter+ på innleggene du vil sitere fortløpende, og deretter på svarknappen. ← Pluss dette Snåla skrev: Fant svaret selv på hjelpesiden Gjelder å lete litt før man spør ← Og herfra... Hvordan blir dette seendes ut tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 10. februar 2006 #20 Del Skrevet 10. februar 2006 Endelig etter flere år så har jeg klart å sitere flere i samme innlegg..... Tusen takk for at dere spør og svarer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå