Gå til innhold

Runke med kondom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sammen med en fyr som liker å funke med kondom på (slik at han bare tømmer seg i kondomen for så å sløkne)... er dette en greie? Er det vanlig hos menn å bruke kondom under en runk?

Anonymkode: 8f8b3...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gjort det en gang av nysgjerrighet. Var ingen fan av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er sammen med en fyr som liker å funke med kondom på (slik at han bare tømmer seg i kondomen for så å sløkne)... er dette en greie? Er det vanlig hos menn å bruke kondom under en runk?

Anonymkode: 8f8b3...37d

Har prøvd og gjør det av og til. Men det er mest av nysgjerrighet og "noe ekstra", men som regel ikke.

Beholder han kondomet på? Gidder ikke ta det av etter han har kommet?
Blir det ikke litt ulekkert når han våkner med gammel moro fremdeles rundt snoppen?

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ingenting når jeg har på kondom så det ser jeg lite vits i.

Anonymkode: 649ea...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hendt. Behagelig/praktisk å ikke måtte tenke på søl. Ikke brukt kondom under sex siste 17 år, så det blir jo nesten litt eksotisk. 

Anonymkode: 39635...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (2 timer siden):

Har prøvd og gjør det av og til. Men det er mest av nysgjerrighet og "noe ekstra", men som regel ikke.

Beholder han kondomet på? Gidder ikke ta det av etter han har kommet?
Blir det ikke litt ulekkert når han våkner med gammel moro fremdeles rundt snoppen?

Kondomet glir av etter en stund.

Anonymkode: 1e94f...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde det i tenårene, men det er jo bortkastede penger å runke i kondomene jeg kjøper.

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Behagelig/praktisk å ikke måtte tenke på søl.

Har du ikke ei dame du kan rope på for å svelge det?

Anonymkode: 8d74c...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd ett parr ganger, ble med de gangene. Er ikke akkurat billig med kondom + føles bedre å ta en runk uten kondom.

Anonymkode: 545be...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det skal være en greie å runke med kondom på er det vel kun menn som har blitt tatt med kondomer i jakka av partner som forsøker å gjøre sannsynlig. En blir jo mer full av søl og glid på kjønn og hender av glidet i kondomet, så hva skal effekten være? 

Anonymkode: 883a8...14a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

At det skal være en greie å runke med kondom på er det vel kun menn som har blitt tatt med kondomer i jakka av partner som forsøker å gjøre sannsynlig. En blir jo mer full av søl og glid på kjønn og hender av glidet i kondomet, så hva skal effekten være? 

Anonymkode: 883a8...14a

Finnes kondomer uten glidemiddel da. Om vinteren når det er kaldt og en ligger under dyna, så er det greit å ikke søle ut sengetøyet, så ja!

Anonymkode: 8b8cc...4c9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Finnes kondomer uten glidemiddel da. Om vinteren når det er kaldt og en ligger under dyna, så er det greit å ikke søle ut sengetøyet, så ja!

Anonymkode: 8b8cc...4c9

Eller er på overnattingsbesøk og ikke vil legge igjen minner i senga...

Anonymkode: 8b8cc...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det når jeg har en fin kjole på meg, liker ikke søl i kjolene.

Anonymkode: b70f8...f9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/13/2024 at 11:29 PM, AnonymBruker said:

Jeg er sammen med en fyr som liker å funke med kondom på (slik at han bare tømmer seg i kondomen for så å sløkne)... er dette en greie? Er det vanlig hos menn å bruke kondom under en runk?

Anonymkode: 8f8b3...37d

Prøvde det for å kunne ligge i senga å runke uten søl. Kunne like så godt brukt et håndkle, det blir søl uansett. Anbefales ikke med mindre man står oppreist. 

Anonymkode: 054fd...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri, da koster det penger å runke! Her bruker jeg heller en sokk.

Anonymkode: 14606...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Aldri, da koster det penger å runke! Her bruker jeg heller en sokk.

Anonymkode: 14606...84c

Hadde en hel haug med kondomer som hadde gått ut på dato for over ti år siden. Så jeg prøvde de først til en runk, og siden med kjerringa bare for moro skyld (ho bruker annen prev). De holdt til tusen de, kan ikke fatte at de var dårligere i det hele tatt. Så sånn sett koster det ikke noe for meg å bruke de da. Men har sikkert mye å si at kondomene har vert lagret mørkt og kjølig hele tiden.

Anonymkode: 8b8cc...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det en gang med kona (for lenge siden da vi nettopp var blitt sammen, har ikke brukt kondom på mange år). Var veldig kåt og merket at bare det å ta på kondomet var deilig, så jeg fortsatte helt på impuls å "leke" litt med penishodet etter at kondomet var kommet på. Kona syntes det så morsomt ut og overtok. Det var faktisk veldig pirrende og deilig og jeg kom veldig fort - sikkert fordi det var en uvant form for stimulering.

Anonymkode: 4e1ce...4a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg gjør det når jeg har en fin kjole på meg, liker ikke søl i kjolene.

Anonymkode: b70f8...f9f

Ser den,ekkelt med søl på kjolen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/14/2024 at 12:22 PM, AnonymBruker said:

Finnes kondomer uten glidemiddel da. Om vinteren når det er kaldt og en ligger under dyna, så er det greit å ikke søle ut sengetøyet, så ja!

Anonymkode: 8b8cc...4c9

Eller så kan du ha en dorull i nattbordskuffen. Ha en stripe klar, dandert oppover magen når det går for deg. Sprut på papiret, er du flink til å sikte kan du bare krølle det sammen til en kule. Kanskje ta noen tørk til å tørke fingrene og pakke inn papirkula etterpå. Kast papiret i do når du står opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blindfold69 skrev (18 timer siden):

Btw gratis kondomer på helse Norge 

Hvis du har en knøttliten penis, ja. De kondomene er ikke behagelige å ha på hvis du har over gjennomsnittet stor penis og da er jo hele poenget med å runke borte.

Anonymkode: 8d74c...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...