Gå til innhold

Hva er best? East coast eller west coast?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bare vært i USA en gang, og da på en lang roadtrip på east coast med byer som San Francisco, LA, Phoenix, Albacurcy, Santa Fe, Las Vegas, så jeg kjenner litt stylen der, men jeg er nysgjerrig på om det er like fint på west coast og lurer på hvor det er best?

Vi planlegger en tur til USA i høst og prøver å bestemme oss om hvor vi skal dra. Blir litt kortere tur nå da 😅

Anonymkode: cdff0...fe1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært på en lengre ferie i både Florida og California, og synes sistnevnte er best på alt! 🤩🤩 Florida var kjedelig i forhold, spør du meg. Iallefall Fort lauderdale - anbefales ikke!

Anonymkode: cdeeb...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du blander øst og vest i innlegget ditt? 😆 LA osv er altså vestkysten. 

Naturmessig vil jeg si at vestkysten og sørvest-USA absolutt er mest interessant. Men der har dere jo også vært allerede. Byene på østkysten er dog mye bedre (New York og Boston slår LA og San Francisco any day, spør du meg). Så om dere allerede har vært i vest, ville jeg absolutt valgt østkysten denne gangen. Litt avhengig av tidspunkt, kombinert ovennevnte byer med feks kysten i New England.

Anonymkode: 57585...10c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Tror du blander øst og vest i innlegget ditt?

Du har rett! 😂

Men ja, jeg mente west coast når jeg skrev east coast og motsatt!

Anonymkode: cdff0...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Tror du blander øst og vest i innlegget ditt? 😆 LA osv er altså vestkysten. 

Naturmessig vil jeg si at vestkysten og sørvest-USA absolutt er mest interessant. Men der har dere jo også vært allerede. Byene på østkysten er dog mye bedre (New York og Boston slår LA og San Francisco any day, spør du meg). Så om dere allerede har vært i vest, ville jeg absolutt valgt østkysten denne gangen. Litt avhengig av tidspunkt, kombinert ovennevnte byer med feks kysten i New England.

Anonymkode: 57585...10c

Ja litt mer storbyferie på east coast kanskje siden ferien er kortere nå. Høres ut som det kan være noe å vurdere

Anonymkode: cdff0...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må slå et slag for Østkysten jeg altså! Miami er veldig gøy om du liker uteliv (også for voksne), Key West. Deretter fly opp til NYC og Boston. 

Anonymkode: c9295...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...