AnonymBruker Skrevet 13. april #1 Del Skrevet 13. april Har litt lyst til å bytte ut min hverdagslige "ha det bra"-avskjed og begynne å si "kyss kyss" i stedet. MEN I dagens politiske klima, kan jo dette oppfattes som seksuelt krenkende og falle under trakkasering (?) Er det en jurist her som kan fortelle meg om dette er en forsvarlig hilsen..? Anonymkode: 78e36...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #2 Del Skrevet 13. april Det handler ikke om politikk, men om anstendighet. Dersom du ønsker å avslutte samtaler med å si "kyss kyss", så er det ingen som kan nekte deg det, men da må du også være bevisst på at det kan oppfattes som creepy av visse mottakere. Rådet mitt er å kjenne ditt publikum. Anonymkode: e2a01...8d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #3 Del Skrevet 13. april Det er neppe ulovlig (for at det skal være trakassering, må det være mer voldsomt enn en avskjedshilsen), men med mindre det er din mor, kone eller barn du sier farvel til, tror jeg de fleste ville tenkt at det var veldig rart. Spesielt i jobbsammenheng. Kjenn ditt publikum, som brukeren over skriver. Ikke si det på jobbintervju Anonymkode: 49c11...8d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #4 Del Skrevet 13. april Hvem tenkte du å si det til? Alle eller bare dine nærmeste? Anonymkode: d53a8...c2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #5 Del Skrevet 13. april Til alle? Sjefen? Svigermor/far? Dropp det, du. Anonymkode: fd93c...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #6 Del Skrevet 13. april Butikkdama Rita? Din leder? De små barna i barnehagen til sønnen din? Anonymkode: 8cdf9...bb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #7 Del Skrevet 13. april Jeg er bifil så uavhengig av om duxer mann eller dame vile jeg blitt forvirret Anonymkode: 739cf...647 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå