Gå til innhold

Hvor tidlig fikk dere mage med nr 2?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gravid med nr 2. 

 

Hvor tidlig fikk dere mage? Jeg sliter med å skjule magen nå, er nok oppblåst men tror ikke magen krymper igjen med det første… Synes uansett hva jeg kler meg i. 
 

Anonymkode: c6552...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme som med første. Ble ikke større totalt heller: la på meg findre fett, var lettere og mindre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

katties skrev (3 minutter siden):

Samme som med første. Ble ikke større totalt heller: la på meg findre fett, var lettere og mindre. 

Når fikk du mage med første da? Jeg har fått mage tidlig nå begge gangene. Sist trodde jeg også at det var fordi jeg var oppblåst, men magen ble ikke mindre før babyen var ute. Trodde ikke man fikk synlig mage så tidlig, men er kanskje forskjell fra person til person. 
 

Jeg er ikke spesielt høy eller stor fra før, og har gått ned 1 kilo etter jeg ble gravid men magen er godt synlig…Det stresser meg fordi jeg er ikke helt klar for at alle skal vite det 🫣 

Anonymkode: c6552...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 11 med nr2... 

Anonymkode: 19acc...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når fikk du mage med første da? Jeg har fått mage tidlig nå begge gangene. Sist trodde jeg også at det var fordi jeg var oppblåst, men magen ble ikke mindre før babyen var ute. Trodde ikke man fikk synlig mage så tidlig, men er kanskje forskjell fra person til person. 
 

Jeg er ikke spesielt høy eller stor fra før, og har gått ned 1 kilo etter jeg ble gravid men magen er godt synlig…Det stresser meg fordi jeg er ikke helt klar for at alle skal vite det 🫣 

Anonymkode: c6552...6a0

Ca uke 16, men etterdet vokste den ganske raskt... etter min mening,  en med løse klær så merket ingen på jobb noe før uke 30 😆 Sa ifra til lederen min mye tidligere, altså. Var mulig å skjule for en del folk til uke 34, og magen var IKKE liten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 14 😅

Var veldig blåst opp da.

Anonymkode: daa77...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Gravid med nr 2. 

 

Hvor tidlig fikk dere mage? Jeg sliter med å skjule magen nå, er nok oppblåst men tror ikke magen krymper igjen med det første… Synes uansett hva jeg kler meg i. 
 

Anonymkode: c6552...6a0

Med første kom magen i uke 26, med andre kom den i uke 17. Med tredje var jeg overveldende oppblåst fra uke 5 (før jeg skjønte at jeg burde teste.) Var dobbelt så stor ved fødsel på nummer tre som ved nummer 2. Magen var synlig og bukser gjorde vondt fra uke 8 med nummer 3. 

Anonymkode: 90e97...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 32 med nr 2.

Anonymkode: f832a...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 8 med nummer to. Var så klart oppblåst, men den ble aldri mindre. Måtte gå med gravidklær nesten fra jeg tok en test. Nå har jeg nylig født og magen har krympet ganske mye :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble oppblåst med en gang, og så trakk det seg tilbake rundt uke 12. Tror jeg hadde større mage i uke 6 enn i uke 17 😵‍💫😂

Anonymkode: a0876...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...