Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #21 Del Skrevet 10. februar 2006 Husk at det alltid er dyrest hvis du må fly hjem til Norge på en søndag. Er det et mål å få billige billetter bør du styre unna hjemtur på søndag. Er dette høstferieuka? Det kan isåfall være grunnen til at du ikke finner kjempebillige billetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #22 Del Skrevet 10. februar 2006 Er svært fleksibel Hos Norwegian er det lett å se, de har jo denne lavpriskalenderen. Men Jeg er fornøyd med Sterling da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #23 Del Skrevet 13. februar 2006 Sjekk www.flybilligst.com Veldig oversiktlig og god side -synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #24 Del Skrevet 13. februar 2006 Bør lanskje legge til at du finner fly direkte til Nice fra Bergen, Stavanger og Tr.hjem også, om det kanskje er lettere for deg å reise derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 13. februar 2006 #25 Del Skrevet 13. februar 2006 Takk Latee.... Prøvde først, fant ikke så mye. Ikke så vant med slikt, bruker ikke å reise så mye.. Forstår ikke helt vitsen med å være så giftig om en slik filleting... ← Enig. Det var spørsmål om gode råd og hvis man ikke har noe konstruktivt å si synes jeg man like godt kan la det være. Søkte litt på gotogate.no. og fant en tur til 1515kr. (søkte på 29. august til 5. september) Prøv der, de sammenligner de ulike flyselskapene og finner den beste prisen. Eller se på travellink.no og se hva du finner der. God tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 13. februar 2006 #26 Del Skrevet 13. februar 2006 Var på jentetur til Nice ifjor, i oktober. Betalte kr. 1900,- for tur/retur. Reiste med Sterling. Sjekk ut www.supersaver.no Der har jeg funnet flybilletter som er billigere enn om du skulle bestillt rett fra tilbyder selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå