Gå til innhold

Hvor finner jeg en BILLIG tur til Nice?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har trålet diverse sider, men klarer ikke finne noe. Tenkte på noen få dager, evnt en uke i september. Noen som har noen gode søketips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har funnet de billigste turene ved å benytte meg av utenlandske reiseselskaper. Og bestilt fly og hotell hver for seg.

Ikke til Nice riktignok, men på generelt grunnlag.

Skrevet

OK! Sikkert lurt.. Men det er jo en jungel derute... Hvor leter jeg etter flybiletter hen da?

Skrevet

Norwegian har billige billetter til Nice, så vidt jeg husker.

Skrevet

Mulig jeg har vært heldig, men jeg syns alltid norwegian er billigst...

Skrevet

Jeg ble ikke positivt overasket jeg... Det kom på vel 3000 fra Oslo, og så må vi komme oss dit først. Men kanskje er dette noe jeg bør regne..?

Skrevet
Jeg ble ikke positivt overasket jeg...  Det kom på vel 3000 fra Oslo, og så må vi komme oss dit først. Men kanskje er dette noe jeg bør regne..?

ja

Skrevet

På sterling.no fant jeg to billetter til totalt 2300kr, utreise tors 31 aug, hjemreise 7 sept.

Skrevet

evt 1900 kr om man reiser ned 4 sept, og tilbake 7 sept.

Skrevet

Eller 2400 med sas, reise 3 og hjem 9 sept..

Tror ikke du får det noe særlig billigere enn det gitt.

Skrevet

Spørs hvor du skal reise fra, men Norwegian har billige direkteturer til Nice.

Skrevet

Billettene til norwegian var ikke billige..

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet
Jeg ble ikke positivt overasket jeg...  Det kom på vel 3000 fra Oslo, og så må vi komme oss dit først. Men kanskje er dette noe jeg bør regne..?

jamen hvor mye er du villig til å betale ned dit?

Skrevet

Takktakk Newt! 1900 var mer den prisen jeg hadde håpet på :)

:klappe:

Skrevet

Bare hyggelig!

(Jeg går helt bananas når jeg skal søke etter reiser, nekter å betale mer enn jeg må.. :ler: )

Skrevet
(Jeg går helt bananas når jeg skal søke etter reiser, nekter å betale mer enn jeg må..  :ler: )

Enig. Men til forskjell fra Lil, så pleier jeg å søke opp selv, fremfor å la andre gjøre jobben for meg...

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet
Enig. Men til forskjell fra Lil, så pleier jeg å søke opp selv, fremfor å la andre gjøre jobben for meg...

Kanskje hun ikke har helt teken ennå? Eller muligens litt lat som ikke gidder å pröve ut selv- först?

Skrevet

Lil spurte etter søketips, hun spurte ikke om andre kunne gjøre jobben for seg... Så det så! :)

Skrevet (endret)

Takk Latee.... :)

Prøvde først, fant ikke så mye.

Ikke så vant med slikt, bruker ikke å reise så mye.. Forstår ikke helt vitsen med å være så giftig om en slik filleting... :roll:

Endret av lil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...