Gå til innhold

Hvor finner jeg en BILLIG tur til Nice?

lil

Anbefalte innlegg

Jeg har trålet diverse sider, men klarer ikke finne noe. Tenkte på noen få dager, evnt en uke i september. Noen som har noen gode søketips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har funnet de billigste turene ved å benytte meg av utenlandske reiseselskaper. Og bestilt fly og hotell hver for seg.

Ikke til Nice riktignok, men på generelt grunnlag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ikke positivt overasket jeg... Det kom på vel 3000 fra Oslo, og så må vi komme oss dit først. Men kanskje er dette noe jeg bør regne..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble ikke positivt overasket jeg...  Det kom på vel 3000 fra Oslo, og så må vi komme oss dit først. Men kanskje er dette noe jeg bør regne..?

ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sterling.no fant jeg to billetter til totalt 2300kr, utreise tors 31 aug, hjemreise 7 sept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller 2400 med sas, reise 3 og hjem 9 sept..

Tror ikke du får det noe særlig billigere enn det gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Humlen¤
Jeg ble ikke positivt overasket jeg...  Det kom på vel 3000 fra Oslo, og så må vi komme oss dit først. Men kanskje er dette noe jeg bør regne..?

jamen hvor mye er du villig til å betale ned dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare hyggelig!

(Jeg går helt bananas når jeg skal søke etter reiser, nekter å betale mer enn jeg må.. :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
(Jeg går helt bananas når jeg skal søke etter reiser, nekter å betale mer enn jeg må..  :ler: )

Enig. Men til forskjell fra Lil, så pleier jeg å søke opp selv, fremfor å la andre gjøre jobben for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Humlen¤
Enig. Men til forskjell fra Lil, så pleier jeg å søke opp selv, fremfor å la andre gjøre jobben for meg...

Kanskje hun ikke har helt teken ennå? Eller muligens litt lat som ikke gidder å pröve ut selv- först?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Latee.... :)

Prøvde først, fant ikke så mye.

Ikke så vant med slikt, bruker ikke å reise så mye.. Forstår ikke helt vitsen med å være så giftig om en slik filleting... :roll:

Endret av lil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...