Nevaeh Skrevet 13. april 2024 #1 Skrevet 13. april 2024 Hei skal bake suksesskake, der står det mandelbunn. Kan jeg kjøpe en ferdigpakke pavlova marengsbunn og ferdig hakkete mandler å hive oppi deigen? Blir det det samme? takk😃
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #2 Skrevet 13. april 2024 Fullt mulig det fungerer helt fint, men hva er poenget? Skal du bake suksessterte må du jo uansett skille egg for å få eggeplommer til kremen. Og å piske eggehviter og sukker til mandelbunn er da ikke noe vanskeligere enn å piske pulver fra pose og vann? Anonymkode: 8aa47...3c3 2
Nevaeh Skrevet 13. april 2024 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fullt mulig det fungerer helt fint, men hva er poenget? Skal du bake suksessterte må du jo uansett skille egg for å få eggeplommer til kremen. Og å piske eggehviter og sukker til mandelbunn er da ikke noe vanskeligere enn å piske pulver fra pose og vann? Anonymkode: 8aa47...3c3 Takk for svar:) jo, eg gjor akkurat det. Men glemte å la marengsen bli skikkelig luftig før eg tilsatt mandlene, så det ble ikke så luftig etter steking, ikke fornøyd. Har ikke så god tid lenger, så skal på butikken å ordne ferdigposer når jeg fikk klarsignal, hehe
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #4 Skrevet 13. april 2024 De ferdige bunnene er ikke gode, lag nye, det er relativt raskt gjort Anonymkode: 695ad...2e3 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #5 Skrevet 13. april 2024 Nevaeh skrev (9 minutter siden): Takk for svar:) jo, eg gjor akkurat det. Men glemte å la marengsen bli skikkelig luftig før eg tilsatt mandlene, så det ble ikke så luftig etter steking, ikke fornøyd. Har ikke så god tid lenger, så skal på butikken å ordne ferdigposer når jeg fikk klarsignal, hehe Det tror jeg ikke jeg hadde tenkt over i det hele tatt. Har ikke inntrykk av at mandelbunn til suksessterte pleier være veldig luftig? Anonymkode: 8aa47...3c3 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #6 Skrevet 14. april 2024 Vil du ha industri-smak, kjør på. Vil du ha skikkelig suksessterte lager du fra bunnen. Anonymkode: 99bd5...daa 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #7 Skrevet 14. april 2024 Bruk heller kjeksbunn. Anonymkode: cb706...545
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå