Gå til innhold

Savner å bli slikket! Hvor mange blir slikket?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir de fleste slikket? 

Liker dere menn å slikke?

Har en mann som slikket i begynnelsen før han stoppet med det, var ikke noe for han. Men mange år etter er det fremdeles ett savn. Ble slikket mye av x'er. Og aldri vært borti at en ikke vil slikke. Kan komme ren fra dusjen (vasket 3 ganger for å være sikker på at det er så rent det kan bli), men det hjelper ikke. Sier at jeg savner det, skulle ønske han kunne prøvd en gang. Lenge siden sist. Men da sier han at han ikke kan tvinge seg selv.. Tar gjerne han i munnen og liker å gi nytelse selv, men det går bare en vei!

Vanlig eller er det mer vanlig med slikking enn ikke?

Han er ikke flink på forspill i det hele tatt, rett på.. I lengden blir det veldig kjedelig sex!

Anonymkode: 7d531...24c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Blir de fleste slikket? 

Liker dere menn å slikke?

Har en mann som slikket i begynnelsen før han stoppet med det, var ikke noe for han. Men mange år etter er det fremdeles ett savn. Ble slikket mye av x'er. Og aldri vært borti at en ikke vil slikke. Kan komme ren fra dusjen (vasket 3 ganger for å være sikker på at det er så rent det kan bli), men det hjelper ikke. Sier at jeg savner det, skulle ønske han kunne prøvd en gang. Lenge siden sist. Men da sier han at han ikke kan tvinge seg selv.. Tar gjerne han i munnen og liker å gi nytelse selv, men det går bare en vei!

Vanlig eller er det mer vanlig med slikking enn ikke?

Han er ikke flink på forspill i det hele tatt, rett på.. I lengden blir det veldig kjedelig sex!

Siden dette er så viktig for deg,og han faktisk ikke bryr seg selv om du har sagt det til han synes jeg det er trist og ugreit.

For det første er det normalt at en kjæreste skal tenne på å se at sin partner nyter. Allikevel vil han ikke selv om du nyter dette. Har du spurt hvorfor dette er noe han ikke liker? Grunn? Du er jo ren så må ligge hos han.

Vi er alle ulike,men en mann som hadde fratatt meg noe jeg elsket seksuelt hadde jeg slitt med altså..

Min kjæreste liker slikke meg. Den første som har fått meg til å få orgasme ved oral faktisk. Jeg er ikke i utgangspunktet så fan av det,men liker det mer nå når siden synet tenner meg også kun fordi jeg elsker denne mannen så høyt.

Jeg er ikke fan av blowjob,men igjen punkt 1 å se min kjære nyte tenner meg.

Er jo det som er viktig og. Man vil jo se sin elskede nyte

Anonymkode: a0822...b60

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Min bestekompis hater å slikke og har gitt opp å forsøke mer. Han får det bare ikke til. Mister tenningen helt. Han er den eneste jeg vet om personlig, men har jo hørt om flere menn som ikke liker å slikke. Akkurat som at det er folk som ikke liker å suge, motta oralsex, ha analsex etc.

Synd du liker å bli slikket og har en mann som ikke liker å utføre. Likevel har han rett, han skal ikke tvinge seg til å gjøre seksuelle handlinger han ikke ønsker. 

Anonymkode: 0b0f8...702

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min elsker det og vil gjøre det hele tiden. For meg er det andre ting som er bedre. Vi har vært gift i 20 år, så her dabber det slett ikke av, tvert i mot.

Men du TS, kan jo bare slutte å gi også. Enkelt.

Anonymkode: d02b0...8b0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min elsker å slikke og gjør det daglig. Forstår godt savnet.

Enkelte seksuelle aktiviteter fungerer bare ikke for noen. Han har ihvertfall prøvd. Kanskje han hadde blitt mer gira på annen type forspill om slikkeforventningene forsvant?

Anonymkode: 85235...cde

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Siden dette er så viktig for deg,og han faktisk ikke bryr seg selv om du har sagt det til han synes jeg det er trist og ugreit.

For det første er det normalt at en kjæreste skal tenne på å se at sin partner nyter. Allikevel vil han ikke selv om du nyter dette. Har du spurt hvorfor dette er noe han ikke liker? Grunn? Du er jo ren så må ligge hos han.

Vi er alle ulike,men en mann som hadde fratatt meg noe jeg elsket seksuelt hadde jeg slitt med altså..

Min kjæreste liker slikke meg. Den første som har fått meg til å få orgasme ved oral faktisk. Jeg er ikke i utgangspunktet så fan av det,men liker det mer nå når siden synet tenner meg også kun fordi jeg elsker denne mannen så høyt.

Jeg er ikke fan av blowjob,men igjen punkt 1 å se min kjære nyte tenner meg.

Er jo det som er viktig og. Man vil jo se sin elskede nyte

Anonymkode: a0822...b60

Men snu dette andre veien da: hva hvis han har kinks eller fetisjer du ikke liker. Skal du da tvinge deg til å utføre dette? Analsex, pegging, ulike former for bdsm, petplay, wet, etc.?

Skremmende å mene at det er «ugreit» å ha seksuelle grenser. Alle har grenser og ting de ikke ønsker å utføre seksuelt. Da er det faktisk ugreit å forvente at noen skal presse seg til å utføre dette. 

Det handler ikke om å ikke ønske sin partner nytelse. Dette var lavmål. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Blir slikket til orgasme ett par ganger i uken kanskje. Mannen min er veldig underdanig. Han vil helst at jeg sitter på ansiktet hans eller har han i bånd mens jeg ligger på rygg. Slikker meg gjerne ren etter å ha kommet i meg. 

Trist at dere har ulike preferanser, men må bare godta det. Snakk sammen så finner dere kanskje noe annet dere klaffer på. Om sexen er kjedelig så er det sikkert potensiale der. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men snu dette andre veien da: hva hvis han har kinks eller fetisjer du ikke liker. Skal du da tvinge deg til å utføre dette? Analsex, pegging, ulike former for bdsm, petplay, wet, etc.?

Skremmende å mene at det er «ugreit» å ha seksuelle grenser. Alle har grenser og ting de ikke ønsker å utføre seksuelt. Da er det faktisk ugreit å forvente at noen skal presse seg til å utføre dette. 

Det handler ikke om å ikke ønske sin partner nytelse. Dette var lavmål. 

Problemet er at typen til TS generelt er dårlig på forspill. Hun skriver det.

Ingen kan tvinges til noe i senga, men ingen kan beskyttes mot konsekvensene av å være egoistisk og dårlig i senga. F.eks kan det bli misfornøyd dame og lite sex etter hvert.

Det kan jo føles som et press, men sorry Mack. Akkurat det presset slipper man ikke unna.

Anonymkode: f22ec...97a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg slikker henne hver gang.

Anonymkode: 7257f...a21

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han gjør det hver gang, og jeg elsker det 

Anonymkode: 30450...31b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har ingen interesse av det, jeg synes bare det kiler og får ikke noe ut av det

Anonymkode: 63c7f...ca8

• Liker 1
Skrevet

Eksen min (samboere i 10 år) er den eneste mannen jeg har opplevd som ikke likte å slikke, og som deg opplevde jeg et savn etter det. Det blir en dimensjon av sexlivet som forsvinner, og det er trist.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min elsker det. Har selv aldri vært særlig fan, men fordi jeg ikke har fått noe ut av det. 

Men han kan sakene sine og jeg kommer HVER gang🤗 

Jeg har heller aldri likt å suge, men med han er det sykt deilig. Den seksuelle kjemien vår er helt sinnsyk. Ingen av oss har hatt så bra sexliv før❤️‍🔥

Anonymkode: 5af36...f87

AnonymBruker
Skrevet

Alle jeg har hatt sex med har villet slikke meg. De jeg har vært i lengre forhold med har elsket å slikke meg. En av de var så dårlig til det at jeg sa at jeg ikke likte det.

Felles for alle de er at de var trygge og selvsikre menn. Og de gjorde det vel så mye for egen nytelse som for min.

Å slikke en kvinne krever en selvsikker person. For dem som slikker kan nok legge mye press og forventninger på seg selv. Hvis de ikke vet hva de styrer med så er de sikkert redd for å ikke tilfredsstille kvinnen, ikke klare gi henne orgasme, å ikke vite om det de gjør er godt.

Da er det enkleste utvei å si man ikke liker det og at slikt gjør man ikke.

Anonymkode: 1700a...d41

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Problemet er at typen til TS generelt er dårlig på forspill. Hun skriver det.

Ingen kan tvinges til noe i senga, men ingen kan beskyttes mot konsekvensene av å være egoistisk og dårlig i senga. F.eks kan det bli misfornøyd dame og lite sex etter hvert.

Det kan jo føles som et press, men sorry Mack. Akkurat det presset slipper man ikke unna.

Anonymkode: f22ec...97a

Forspill-delen blir noe annet, men det kan man fint gjøre uten å slikke. Nå var det slikkinga hun stilte spørsmål ved. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. 

Jeg presser han ikke, har gitt det opp for mange år siden. Men det er jo selvsagt ett savn. Jeg prøver ting han ønsker som analsex osv, men forspill,slikking osv blir det ikke noe av. Forståelse av at folk ikke liker det , men å gi av seg selv så den andre nyter må en gang i året kunne gå om den andre forventer å prøve ting?

Må jo gå begge veier?

Problemet er at han gjorde det i begynnelsen når vi var sammen, sikkert for å gi greit inntrykk, men ble jo falskt inntrykk når det er noe han ikke er fan av i det hele tatt, og lar meg tro at det var noe han likte! Men det viser seg at han overhodet ikke liker det. Vet jeg er ren og alt er greit der nede, men han liker det uansett ikke!

Aldri tvunget han og kommer aldri til å gjøre det.

Føler og at jeg gir og gir men at han bare skal ha. Før med andre har de gitt av seg selv for de likte å se nytelsen hos meg feks!

Her er det bare nei, vil ikke prøve, er ikke noe for meg..

Full forståelse for ulike preferanser og ingen skal tvinge noen til noe. Ville bare høre om hva som er vanlig her. Aldri opplevd det i noen andre forhold. Der likte alle å slikke og gjorde det mye og lenge!

Dette er uvant.. Problemet er ikke bare slikkingen men det å alltid hoppe over forspillet og... 

Føler det blir veldig egoistisk!

• Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Forspill-delen blir noe annet, men det kan man fint gjøre uten å slikke. Nå var det slikkinga hun stilte spørsmål ved. 

Forspillet og.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg blir ikke slikket. Liker det ikke, og mannen har ikke noe savn av å ikke gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...