Gå til innhold

Spesiell mann i nabo lagret!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Merker vi blir brydd, bor i et intimt nabolag, nesten som rekkehus … allså hus i skjøte typ. 

Er en mann som hiver opp vinduet sitt setter på musikk og står å stadig trener, han spiller høy musikk å står til tider å grynter når han løfter knebøy!

ellers er det helt stille men han tar så stor plass,, får klein lang øyekontakt , kan man gjøre noe? Flere som ikke liker han.

Anonymkode: cf6f6...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Merker vi blir brydd, bor i et intimt nabolag, nesten som rekkehus … allså hus i skjøte typ. 

Er en mann som hiver opp vinduet sitt setter på musikk og står å stadig trener, han spiller høy musikk å står til tider å grynter når han løfter knebøy!

ellers er det helt stille men han tar så stor plass,, får klein lang øyekontakt , kan man gjøre noe? Flere som ikke liker han.

Anonymkode: 93174...320

Hadde også blitt brydd om naboene mine drev stirret inn vinduet mitt når jeg trena. Kan det være at det er dere som er litt "spesielle"? 

Anonymkode: 7b2d8...b5b

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man valgt å bo tett så er det sjangse for at man får noen originaler med på kjøpet. Så lenge han ikke gjør noe som bryter med reglene i sameiet er det vel ikke noe dere kan gjøre bortsett fra å prøve å ikke bruke energi på å irritere dere

Anonymkode: 3a55c...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har man valgt å bo tett så er det sjangse for at man får noen originaler med på kjøpet. Så lenge han ikke gjør noe som bryter med reglene i sameiet er det vel ikke noe dere kan gjøre bortsett fra å prøve å ikke bruke energi på å irritere dere

Anonymkode: 102bd...77a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 tråder med samme tema er slått sammen.

Chantielle mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Merker vi blir brydd, bor i et intimt nabolag, nesten som rekkehus … allså hus i skjøte typ. 

Er en mann som hiver opp vinduet sitt setter på musikk og står å stadig trener, han spiller høy musikk å står til tider å grynter når han løfter knebøy!

ellers er det helt stille men han tar så stor plass,, får klein lang øyekontakt , kan man gjøre noe? Flere som ikke liker han.

Anonymkode: cf6f6...e1e

Det er fader meg ikke greit når man lagrer naboer, skjonner han blir merkelig da asså.. nabo lageret 😂

Anonymkode: 3a66a...f4f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...