AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #1 Del Skrevet 13. april 2024 Er det noen som har fått refusjon fra AppStore for en app som har trukket deg? Ble trukket 600kr og meldte inn refusjon så fort jeg så det da det ikke var meningen og fornye denne. Så bare tenkte å høre om erfaringer? Anonymkode: c31ae...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #2 Del Skrevet 13. april 2024 Det har jeg alltid fått, raskt. Da jeg som regel kommer på at jeg har abonnement jeg ikke ønsker å videreføre i det de trekker for et nytt år. Om du bruker link og riktige valg i betalingsmail så fungerer det fint. Anonymkode: 0bd3e...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #3 Del Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det har jeg alltid fått, raskt. Da jeg som regel kommer på at jeg har abonnement jeg ikke ønsker å videreføre i det de trekker for et nytt år. Om du bruker link og riktige valg i betalingsmail så fungerer det fint. Anonymkode: 0bd3e...716 Takk fulgte linken og det som er, så nå står den under behandling og at det kan ta opp til 48t før jeg får svar Anonymkode: c31ae...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #4 Del Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (På 13.4.2024 den 7.36): Det har jeg alltid fått, raskt. Da jeg som regel kommer på at jeg har abonnement jeg ikke ønsker å videreføre i det de trekker for et nytt år. Om du bruker link og riktige valg i betalingsmail så fungerer det fint. Anonymkode: 0bd3e...716 Hvor raskt har du fått tilbake det du fikk refundert? Altså hvor lang tid tok det før du fikk pengene på konto igjen? Anonymkode: c31ae...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå