Gå til innhold

Alanya/Side


Gullhavet

Anbefalte innlegg

Hei. 
Vurderer Tyrkia til høsten. Alanya/Side? Noen hotell anbefalinger? Vi er to stk voksne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange år siden jeg var i Alanya, men har bodd på mange forskjellige hoteller i Side.  Når bare mannen og jeg reiser dit, eller jeg har reist med venner, foretrekker vi mindre hoteller nær stranden.  Da er hotellene gjerne kun 3-stjerners, men vi foretrekker det framfor svære 5-stjerners hoteller med Bamseklubb og familieunderholdning. 

I fjor hadde vi leid på Aquarius Hotel dersom det hadde vært ledig.  Det er et lite, og her leier man leilighet med lite kjøkken.  Har gått forbi der, og det er en nydelig hage med et lite basseng.  Beliggenheten er ypperlig, med kun 3 min å gå ned til stranden.  På stranden er det gratis solsenger og parasoller, og dere får kjøpt både mat og drikke.  Sjekket akkurat prisen, og ser at det koster 14.000 kr for 2 uker (fra 20.08).  
Et annet koselig hotell er Aura Boutique Hotel.  Også 3-stjerners, og pent og rent.  God frokost.  Ligger nærmere Side, men litt lenger å gå for å komme til det triveligste strandområdet (nedenfor Aquarius).  Dobbeltrom med sjøutsikt koster 19.300 kr for 2 uker (fra 20.08).

Sjekk hoteller på tripadvicer.com.  Det er lurt å lese anmeldelser for hotellene.  Jeg bestiller alltid hotell via tripadviser også.  Kjøper aldri via TUI, Ving osv. 
  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...