Gå til innhold

Hvor ta bildene, i studio eller i festlokalene?


Kakka

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. :)

Jeg er en helt ny bruker av dette forumet.

Skal gifte meg med min kjæreste gjennom 10 år, 8 mars 2003. :D

Sammen har vi en liten sønn på 1 år som selvfølgelig skal være brudesvenn.

Gleder meg masse til den store dagen!

Det viktigste er i boks nå; kirke,sted,kjolen med stor k fant jeg på lørdag(ble straks litt roligere),meny, og inbydelsene er snart ferdige.

Men så er det en ting vi sliter litt med; FOTOGRAF.

Vi skal ha bryllupet på Losby Gods og kunne tenke oss å ta bildene der.

Vi har vært i kontakt med to fotografer og den ene ville fraråde oss og ta bilder på stedet hvor festen skal holdes,da de sjeldent ble så bra som de tatt i studio. Dette pga. fyrstyrrelsen ved å ha gjestene til stede. Men de hadde vi jo tenkt at skulle være i et annet rom.

Så spørrsmålet mitt; Har noen av dere her inne tatt bilder på stedet hvor festen skal være? Hvordan opplevde dere det? Ble det litt mas med gjester i rommet ved siden av?

Lurer også på om det er noen som hadde bryllupet sitt på Losby og kanskje har noen tips og komme med?

Kakka, som står brud 8. mars 2003.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må da være kjempefint å ta bildene på Losby?

Vi drog rett til fotografen fra kirken og tok bilder i studio, og så drog vi til et på forhånd avtalt sted og tok utebildene. De ble de flotteste. Vi hadde også som alternativ å ta bildene ved kirken - men da vi var ferdig på det første utestedet, var vi fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi tok bilder i og utenfor festlokalet. Det ble veldig bra ! Og Losby er jo et stilig sted, sikkert fine rom som egner seg til å ta bilder i. Synes bilder fra fotostudio ofte blir ganske trist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok bildene i hagen bak Hellerud gård (hvor vi hadde festen). Våre gjester var veloppdragne og lot oss være for oss selv under fotograferingen. Vi var meget fornøyd både med bildene vi fikk, og at vi valgte å ta bilder på samme sted som festen skulle være. Det ble litt mindre stress, og vi kunne starte middagen litt tidligere enn om vi måtte tatt bildene et annet sted :)

Iflg. fotografene vi brukte er det ikke alltid gjestene er like flinke til å holde seg unna, og det kan nok virke forstyrrende for fotograferingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Losby som er så flott, har nok flere plasser hvor man kan ta bildene.

Damesalongen er jo lys og fin, eller så er herresalongen mørkere, men flotte rom begge to.

Hva med å enten ringe Losby og spørre de (de må jo ha mye erfaring med så mange brylluper som de har) eller reise opp og se selv hvor dere kunne tenke dere å ta bildene ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...