Gå til innhold

Fersk på dating apper.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Mann i slutten av 30årene her. Jeg har nå lagt inn en app. Happn. Hva har det seg at damer jeg får match med ikke er interessert i å prate? Virker som de faller av tvert. nesten før jeg rakk og si hei liksom? Det er heller ingen som bruker emojis, er det ikke vanlig å bruke en: ☺️?? Og hva er egentlig greia med at folk som liker meg er liksom i snitt 7år eldre en meg? Ser da ikke så jævelig ut? 😅

Anonymkode: d8ef7...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare sånn det er, numbers game. De fleste gidder ikke sveipe, de fleste gidder ikke skrive, de fleste gidder ikke svare, de fleste gidder ikke legge noe innsats i samtalen. Ikke tenk så mye på det, bare gå videre til neste.

Anonymkode: 720a9...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trykker som regel bare like på menn jeg syns virker fin, men der jeg er usikker på om de er over min liga. Lar det være opp til dem å vurdere meg og selv ta kontakt om de syns jeg virker bra nok. Kan ta kontakt selv når jeg føler meg sikker på at han er jevnbyrdig, men jeg liker best å bare gi heads-up og la menn ta initiativet til samtale.

Anonymkode: cd231...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du bare hei? For da kan det være derfor. Veldig mye konkurranse, ikke bare mot andre, mest mot å fange noens oppmerksomhet. 

Anonymkode: c51d6...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...