Gå til innhold

Hvorfor låser ikke folk skapene sine i garderoben på Sats?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er irriterende. Må bruke masse tid på å sjekke om det er et skap ledig, også gidder ikke folk å låse de en gang. Er de ikke redde for at tingene deres blir stjålet? 

Anonymkode: aba79...a1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dersom du vil ha et ledig skap tar du bare nederste rad siden ikke mange gidder å bøye seg ned. 

problem solved. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

megda skrev (Akkurat nå):

dersom du vil ha et ledig skap tar du bare nederste rad siden ikke mange gidder å bøye seg ned. 

problem solved. 

Problemet er at det er veldig få skap ledig. En dag her brukte jeg 20 minutter før jeg fant et som var ledig. Hvis folk bare låste skapene sine så hadde jeg spart litt tid på å sjekke hvert jævla skap. 

Anonymkode: aba79...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror folk ofte glemmer hengelås og sånn og folk tenker kanskje at det de tar med ikke er av såå stor verdi om det skulle bli stjålet. Regner i såfall med at folk tar med seg verdisakene sine (man bør uansett ikke ha dem i et låst skap på SATS uansett - innbrudd i skap på treningssenter er et reelt problem der ute). 

 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på det samme. Over halvparten av skapene er ulåste

Anonymkode: d8274...645

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over det samme. Vurderer å begynne å stjele fra skapene så de lærer å låse....................

Anonymkode: e8757...d80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plukk ut sakene, legg de på gulvet, lås inne egne ting.

Anonymkode: b9c55...8bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sats Ila? Veldig irriterende. Men har selv glemt kodelås et par ganger og bare satset på at det går bra.

Anonymkode: 0ec5a...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme problemet på Boost i Haugesund. Må åpne 10 + skaper for å endelig finne et ledig. Irriterende!

Anonymkode: d3cb7...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom folk lar skapet stå på gløtt når de tømmer det så er det lett å finne ledig skap👍🏼 Der hvor jeg trener ble dette løsningen, og det sparer en både tid og irritasjon🙌🏼 Verre med de som okkuperer skap med hengelås hele tiden, også når de forlater senteret🤬🤬

Anonymkode: dfffb...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...