Gå til innhold

Hva er ditt forhold til popcorn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må si at det er den mest stusselige snacksen som fins. Det smaker jo bare salt papp. Jeg testet popcorn med noe kliss på da jeg var på kino i Canada, men det var bare kvalmt. 

Takke meg til vanlig salt chips ❤️ 

Anonymkode: 40a22...fa6

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Nå blir jeg forvirret. Smaker alt man ikke liker papp? Hører folk sier grandiosa smaker papp. Og nå popcorn? Hva smaker egentlig papp?

Liker både popcorn og grandiosa. Kanskje jeg da bør prøve å spise papp? Billig snacks i så fall. 

AnonymBruker
Skrevet
Lykkedykker skrev (6 minutter siden):

Nå blir jeg forvirret. Smaker alt man ikke liker papp? Hører folk sier grandiosa smaker papp. Og nå popcorn? Hva smaker egentlig papp?

Liker både popcorn og grandiosa. Kanskje jeg da bør prøve å spise papp? Billig snacks i så fall. 

Hørt om et ord som heter metafor..? Jeg kunne sagt bæsj, sæd eller at det smaker ruttna ägg och boskapsvagn. Poenget er at popcorn smaker bare salt, og er stusselig. Gir meg ingenting. 

AnonymBruker
Skrevet

Popcorn er godt å knaske på, også har det relativt lite kalorier. Med Dolly-krydder blir det en høydare 🥰

Anonymkode: 6f636...964

Skrevet

Elsker popcorn! Er ikke særlig glad i potetgull, spiser det nesten aldri. Forskjellige folk liker forskjellige ting, og det er jo bare bra:popcorn:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Popcorn er godt å knaske på, også har det relativt lite kalorier. Med Dolly-krydder blir det en høydare 🥰

Hva er Dolly-krydder? Jeg tror det var noe ostesaus jeg fikk på mitt popcorn i Canada,det smakte disgusting.  

Gjest Lykkedykker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hørt om et ord som heter metafor..? Jeg kunne sagt bæsj, sæd eller at det smaker ruttna ägg och boskapsvagn. Poenget er at popcorn smaker bare salt, og er stusselig. Gir meg ingenting. 

Aha, jada. Slike ting er ikke alltid like enkelt å oppfatte som autist.

AnonymBruker
Skrevet

Chips legger seg tungt i magen, gir dårlig fordøyelse, og er på toppen av det proppfullt av kalorier. 

Popcorn er sprøtt å tygge på, du kan tilsette ulike smaker, du blir raskt "mettet" av det, og får i deg relativt få kalorier, og det går ikke ut over fordøyelsen. 

Anonymkode: 8ace6...ba2

• Liker 1
Skrevet

Popkorn = kino. Det er mitt forhold til Popkorn. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Har alltid micropopcorn på lur i kjøkkenskapet eller i kjøkkenskuffen, siden datteren min av og til har venner på besøk. Selv spiser jeg kanskje popcorn 1 gang i året, jeg glemmer vi har popcorn. 😛

Skrevet

Jeg liker popcorn. Både "vanlig" salt og popcorn med karamell. Popcorn før chips når som helst.

AnonymBruker
Skrevet

Spiser det bare på kino, da er det et must.

Anonymkode: 8357f...9dc

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Elsker å stappe i meg en hel pose. Etterpå hater jeg popcorn

Anonymkode: 1244a...7bd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

popcorn for meg er noe man drar frem "på nett" når man lener seg tilbake for å se utviklingen 

:popcorn:

Anonymkode: 263b3...355

Skrevet (endret)

Dyrke popcorngress til marsvina.

Endret av Hareena
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hva er Dolly-krydder? Jeg tror det var noe ostesaus jeg fikk på mitt popcorn i Canada,det smakte disgusting.  

Det er krydder man får kjøpt hos Dolly Dimples. En pizza-krydder

Skrevet

Popkorn er sunnere enn chips. Smaker best med masse salt og smør, men da er det ikke like sunt lengre.

Popkorn i mikroen blir bare brannfare så det står jeg over.

Popkorn kan visstnok plantes og bli kult gress.

Skrevet

Er ikke spesielt glad i popcorn 🤔 Synes det setter seg smårester mellom tennene, som er omtrent umulig å få bort 😝 Ikke synes jeg det smaker spesielt godt heller 😄

Skrevet

Spiser det kun på kino.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke popcorn. Barna et glad i det.

Anonymkode: a55da...094

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...