Gå til innhold

Andre her som regelmessig får mandelsteiner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i løpet av de siste par månedene plukket ut en del, kanskje 5-6 slike steiner. De er ikke store, ganske små, men de er jo illeluktende og åpenbart årsaken til at jeg har hatt dårlig ånde. Jeg plukker de ut med våt q-tips, vet at det ikke er anbefalt men det er det jeg har, så da blir det det. 

Men hva er egentlig greia med disse steinene, er det noe jeg kan gjøre for å unngå at de kommer tilbake? Har jo sett at enkelte kan få STORE stener så dette er ikke et kjempe stort problem, mine er jo små og lette å fjerne, jeg ser de med en gang jeg ser bak i ganen med sterkt lys. 

Anonymkode: d000b...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har også mandelsteiner. Jeg harker dem ut. Jeg synes ikke det er noe problem

Anonymkode: 1d25a...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min får disse og det hjelper å gurgle med saltvann. 

Anonymkode: f45b0...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har MASSE. Er det ikke anbefalt å fjerne med q-tips, hva ellers skal man gjøre? 

Jeg presser på siden av mandlene og fjerner det som måtte presses ut. Gjør det 1 gang i uka. Har mye hull i mandlene mine. Hvis jeg ikke gjør dette får jeg halsbetennelse 12 ganger i året. 

Anonymkode: 1289d...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med det samme selv, fått påpekt at jeg har trange mandler, og da er det visst lettere å få mandelstener. Jeg har fremdeles ikke funnet en god metode for å holde de unna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...