AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #1 Del Skrevet 12. april 2024 Tørketrommelen blir så varm ved bruk at jeg brenner meg på den. Den er glovarm. Er det normalt? Kan ikke huske at den var sånn før. Anonymkode: 9ee7d...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #2 Del Skrevet 12. april 2024 Eh det høres ikke helt klokt ut, er den gammel? Anonymkode: ecf6b...888 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #3 Del Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eh det høres ikke helt klokt ut, er den gammel? Anonymkode: ecf6b...888 Husker ikke helt hvor gammel den er, kanskje 5-7 år? Anonymkode: 9ee7d...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #4 Del Skrevet 12. april 2024 Hva enn du gjør, ikke start den hvis du skal sove eller dra fra huset….. Anonymkode: 915bc...504 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #5 Del Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva enn du gjør, ikke start den hvis du skal sove eller dra fra huset….. Anonymkode: 915bc...504 Nei, selvsagt ikke. Men er det ingen som kan svare på om dette er normalt? Ev hva som kan være feil? Anonymkode: 9ee7d...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 12. april 2024 #6 Del Skrevet 12. april 2024 Min er ikke så varm, med mindre jeg åpner den før den er ferdig. Da kan jeg brenne meg på glasset i døra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 12. april 2024 #7 Del Skrevet 12. april 2024 Det er ikke normalt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #8 Del Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei, selvsagt ikke. Men er det ingen som kan svare på om dette er normalt? Ev hva som kan være feil? Anonymkode: 9ee7d...67c Nei det tror jeg ikke er vanlig, jeg har gammel tørketrommel og selv når den står på det varmeste så kan jeg ta på den uten å kjenne at jeg kommer til å få brannsår, inni altså, jeg tror jeg ville sjekker din før jeg brukte den igjen. Jeg hadde en lader som ble veldig varm plutselig og en dag var den svartsvidd, så min erfaring med veldig varme elektriske apparater er at en bør la det ligge til det har blitt sjekket.. eller ha et brannslukking apparat klart om du bruker den Anonymkode: ecf6b...888 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #9 Del Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Nei det tror jeg ikke er vanlig, jeg har gammel tørketrommel og selv når den står på det varmeste så kan jeg ta på den uten å kjenne at jeg kommer til å få brannsår, inni altså, jeg tror jeg ville sjekker din før jeg brukte den igjen Oi inni? Jeg mente utenpå. Sjekke hvordan? Anonymkode: 9ee7d...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #10 Del Skrevet 12. april 2024 Hmmmmmm skrev (50 minutter siden): Min er ikke så varm, med mindre jeg åpner den før den er ferdig. Da kan jeg brenne meg på glasset i døra Har ikke glass i døra, hele er metall. Og jeg brenner meg faktisk på den etter at den har vært skrudd av litt også. Anonymkode: 9ee7d...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 12. april 2024 #11 Del Skrevet 12. april 2024 Har ikke vett på dette, men det høres ikke ok ut. Du bør spørre i butikken den er kjøpt i, evt. ringe en elektriker. Sannsynligvis er maskinen røket. Det lønner seg sjelden å reparere. Vi skiftet nylig tørketrommel. Den var nær 10 år gammel. Det tok urimelig lang tid før tøyet var tørt, og vi forsto at den måtte byttes. Stor var likevel forskrekkelsen da vi dro maskinen fram. Det var svimerke under maskinen. Siden vi la nytt gulvbelegg på vaskerommet i fjor, forsto vi at dette hadde skjedd i det siste. Det var ikke brent igjennom belegget, men det er misfarvet. Vi er ikke i tvil om at det kunne blitt brann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #12 Del Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Husker ikke helt hvor gammel den er, kanskje 5-7 år? Anonymkode: 9ee7d...67c Har den vært slik hele tiden? Anonymkode: 66f59...916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #13 Del Skrevet 13. april 2024 Hvor på tørketrommelen er dette? Anonymkode: a68b0...1d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #14 Del Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Har den vært slik hele tiden? Anonymkode: 66f59...916 Nei, tror ikke det. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor på tørketrommelen er dette? Anonymkode: a68b0...1d8 Spesielt bak, men også på sidene og foran (metallet). Anonymkode: 9ee7d...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 13. april 2024 #15 Del Skrevet 13. april 2024 Da har det skjedd noe som gjør at den går veldig varm. Jeg ville ikke ha brukt den før noen hadde titta på den for å finne ut hvorfor den blir så varm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #16 Del Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Oi inni? Jeg mente utenpå. Sjekke hvordan? Anonymkode: 9ee7d...67c Blir den så varm utenpå?? Jeg ville ikke brukt den igjen før noen har sett på den, hvis den var veldig dyr så hadde jeg ringt og hørt hva det koster å få den sjekket, hvis ikke hadde jeg vurdert å kassere den, min tørketrommel blir ikke varm på utsiden, jeg har ting stående oppå den liksom... Anonymkode: ecf6b...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #17 Del Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Blir den så varm utenpå?? Jeg ville ikke brukt den igjen før noen har sett på den, hvis den var veldig dyr så hadde jeg ringt og hørt hva det koster å få den sjekket, hvis ikke hadde jeg vurdert å kassere den, min tørketrommel blir ikke varm på utsiden, jeg har ting stående oppå den liksom... Anonymkode: ecf6b...888 Jeg har også ting oppå, men der har væske begynt å fordampe (!) pga varmen. Ja, må vel kassere den. Anonymkode: 9ee7d...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #18 Del Skrevet 13. april 2024 Selvsagt er ikke det normalt! 😳 Anonymkode: 91482...4cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #19 Del Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, tror ikke det. Spesielt bak, men også på sidene og foran (metallet). Anonymkode: 9ee7d...67c Det sier seg jo selv at det er noe galt når den har begynt bli så varm, spesielt når den ikke var det fra starten...... Anonymkode: 66f59...916 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #20 Del Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har også ting oppå, men der har væske begynt å fordampe (!) pga varmen. Ja, må vel kassere den. Anonymkode: 9ee7d...67c Å hjelpes, nei ikke sett den på mer, skummelt! Anonymkode: ecf6b...888 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå