Gå til innhold

Dumme ting folk spør om


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siden den andre tråden bare var for kunder, åpner jeg denne! 🙃

Hva er det dummeste noen har sagt til deg? og hva svarte du, eller skulle ønske du hadde svart? 😁

Anonymkode: 8c755...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Pingviner er ikke fugler, siden de har pels".

Mitt svar: neivel.

Endret av Bovina sancta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du vet at statsministeren i Bolivia heter Bodvar Bolivar"?

"Ja, det vet jeg godt"

Jaha, ja.

Anonymkode: 4fbc0...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bovina sancta skrev (33 minutter siden):

"Pingviner er ikke fugler, siden de har pels".

Mitt svar: neivel.

Hva er de da liksom? :tunge:

Anonymkode: 8c755...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg jobba innen matservering var det en fyr som kom innom med en venninne og han ville bestille middag. Jeg spurte om han skulle ta med eller sitte der. Han spurte da om det var forskjell i pris, og jeg svarte at nei, det var det ikke. Da spurte hånlig "Hvorfor i alle dager spør du da?" og himlet med øynene. 

Da svarte jo jeg at det var fordi jeg måtte vite om han ville ha det på en tallerken eller i en boks, for han ville vel ikke ha med seg en tallerken hjem 😅 Da ble han dritflau og jeg så at venninna hans som stod der bare hadde lyst til å synke i jorda.. 

Anonymkode: cc432...75a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da jeg jobba innen matservering var det en fyr som kom innom med en venninne og han ville bestille middag. Jeg spurte om han skulle ta med eller sitte der. Han spurte da om det var forskjell i pris, og jeg svarte at nei, det var det ikke. Da spurte hånlig "Hvorfor i alle dager spør du da?" og himlet med øynene. 

Da svarte jo jeg at det var fordi jeg måtte vite om han ville ha det på en tallerken eller i en boks, for han ville vel ikke ha med seg en tallerken hjem 😅 Da ble han dritflau og jeg så at venninna hans som stod der bare hadde lyst til å synke i jorda.. 

Anonymkode: cc432...75a

Ser for meg at han klarer å ballanserer med tallerken hele veien hjem. Masse trafikk. Masse folk og greier på t-banen, går nesten galt opp til flere ganger. Endelig hjemme. Låser opp døren og tryner sånlang han er! 😂

Anonymkode: 8c755...f5c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gang på videregående var det faktisk en som spurte om hvis man er nødt til å amputere for eksempel en arm eller et bein, er det fremdeles mulig med blodårer og sånn i beinet da? 😃

Anonymkode: 6f270...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...