Gå til innhold

Plutselig mer hårvekst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann i midten av 30 årene. Har alltid hatt litt 'babyface', lite skjeggvekst. Må stadig vise legitimasjon på polet.

Men nå i det siste så har jeg begynt å få skjegg flere steder. Før klarte jeg kun å få 'goatee', men nå begynner kinnskjegget å komme. Har også begynt å få hår på brystet, noe jeg aldri før har hatt. Armene har også begynt å få mørkere hår. Er det en slags andre pubertet jeg gjennomgår nå? Er dette normalt? 

Anonymkode: 2e663...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å kalle det pubertet er vel å dra det langt i midten av 30-åra, men ja, det har mange likhetstrekk. Det var dette som skjedde meg når jeg var 13-14 år. Særlig kinnskjegget kom da. Måtte barbere meg fast fra 14-årsalderen. 

Høres ut som at du går igjennom en slags overgangsalder. Kanskje burde du få sjekket hormonverdiene dine? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det å bli eldre. Alt man ikke hadde før kommer senere. Livets gang.

Anonymkode: 5ecf6...c10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kompanserer for det du snart mister på hodet. Neida, sorry🙈

Fikk økt hårvekst rundt om etter fylte 30, jeg er kvinne, men kan jo være noe me å fylle 30🤷‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mumsmums skrev (1 minutt siden):

Det kompanserer for det du snart mister på hodet. Neida, sorry🙈

Fikk økt hårvekst rundt om etter fylte 30, jeg er kvinne, men kan jo være noe me å fylle 30🤷‍♀️ 

Det hadde faktisk ikke gjort noe. Har veldig fyldig hår på hodet som vokser som ugress. Har derimot begynt å bli grå i manken.

Anonymkode: 2e663...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det hadde faktisk ikke gjort noe. Har veldig fyldig hår på hodet som vokser som ugress. Har derimot begynt å bli grå i manken.

Anonymkode: 2e663...898

Fint med en kraftig manke rundt månen. Uff nei nå var jeg så syykt useriøs her😅🙈 sorry🫣

Men seriøst, jeg vet flere, både menn og kvinner, som får økt hårvekst på kroppen etter fylte 30. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min fikk ikke skikkelig med hårvekst før han passerte 30, så det er kanskje ikke så uvanlig? Han kunne "endelig" spare til fult skjegg, fikk masse hår på brystet og  på armer og ben. 😁

Anonymkode: 4eb78...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mumsmums skrev (21 minutter siden):

Fint med en kraftig manke rundt månen. Uff nei nå var jeg så syykt useriøs her😅🙈 sorry🫣

Men seriøst, jeg vet flere, både menn og kvinner, som får økt hårvekst på kroppen etter fylte 30. 

Herregud så unødvendig...

Anonymkode: 30d12...8bc

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...