AnonymBruker Skrevet 12. april #1 Del Skrevet 12. april Inspirert av et innlegg: Føles rart ut. ().Hvorfor ikke droppe "ut" og bare skrive :" Det føles rart"? Eller er jeg pirket? Anonymkode: 9a717...79d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #2 Del Skrevet 12. april Synes dette er akkurat over grensa, og jeg er enig med deg. Greit å si "det føles rart ut" men det blir for uformelt og muntlig å skrive det. Anonymkode: 8b821...91a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #3 Del Skrevet 12. april Man kan si Det ser rart ut Det høres rart ut Det kjennes rart ut Så hvorfor skal man ikke kunne si at det føles rart ut? Anonymkode: 743bd...cdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #4 Del Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Man kan si Det ser rart ut Det høres rart ut Det kjennes rart ut Så hvorfor skal man ikke kunne si at det føles rart ut? Anonymkode: 743bd...cdb Man sier jo ikke "det virker rart ut" eller "det lukter rart ut" Anonymkode: c0c9e...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #5 Del Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Man kan si Det ser rart ut Det høres rart ut Det kjennes rart ut Så hvorfor skal man ikke kunne si at det føles rart ut? Anonymkode: 743bd...cdb Det korrekte er at "det føles rart", men "det kjennes rart ut". Anonymkode: 9cfe4...d03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #6 Del Skrevet 12. april DET HETER IKKE DET! Det føles rart Anonymkode: f5827...11e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #7 Del Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (1 time siden): DET HETER IKKE DET! Det føles rart Anonymkode: f5827...11e TS: Det var det jeg ville skrevet også. Anonymkode: 9a717...79d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå