cathrineline Skrevet 27. april 2024 Forfatter #41 Del Skrevet 27. april 2024 AnonymBruker skrev (På 12.4.2024 den 9.49): Jeg tror du overtenker og er litt vel nærtagende. Du kunne sagt; jeg har så lyst å være med både deg og B så lenge som mulig siden vi sees så sjeldent så du må bare legge deg om du er trøtt, så går jeg når B kaster meg på dør (med lattermild tone i slutten). Anonymkode: 8fb45...6c2 var det jeg prøvde på men så startet hun å si at "hun ikke klarte å gå på badet og stelle seg" før jeg hadde dratt. det er det jeg syntes også var veldig rart. fikk jo følelsen at de skulle ha tid uten meg nesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MizzVic Skrevet 27. april 2024 #42 Del Skrevet 27. april 2024 cathrineline skrev (På 12.4.2024 den 10.22): halvannen time ca, og klokken var rundt 22.00 og det var fredag Stemmer dette, er ingen av de venninnene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #43 Del Skrevet 27. april 2024 Merkelig ting å gjøre,hun kan da virkelig ikke bestemme over dere andre,selv om hun skulle ta en tidlig kveld. Virker som hun var livredd for å la dere to være alene,og at hun skulle gå glipp av noe. Utrolig barnslig oppførsel... Anonymkode: a6382...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathrineline Skrevet 27. april 2024 Forfatter #44 Del Skrevet 27. april 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Merkelig ting å gjøre,hun kan da virkelig ikke bestemme over dere andre,selv om hun skulle ta en tidlig kveld. Virker som hun var livredd for å la dere to være alene,og at hun skulle gå glipp av noe. Utrolig barnslig oppførsel... Anonymkode: a6382...0b3 jeg vet, takk. og satte igjen med en ekkel følelse av å bli overkjørt. og når det er sagt, hun bodde hos hun venninnen min i to dager, så de hadde jo vært sammen kvelden før uten meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathrineline Skrevet 27. april 2024 Forfatter #45 Del Skrevet 27. april 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Merkelig ting å gjøre,hun kan da virkelig ikke bestemme over dere andre,selv om hun skulle ta en tidlig kveld. Virker som hun var livredd for å la dere to være alene,og at hun skulle gå glipp av noe. Utrolig barnslig oppførsel... Anonymkode: a6382...0b3 og... vi er i slutten av tretti-årene... så ikke tenåringsjenter heller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathrineline Skrevet 27. april 2024 Forfatter #46 Del Skrevet 27. april 2024 cathrineline skrev (På 12.4.2024 den 0.43): jepp , det er nettopp derfor jeg fikk den reaksjonen etterpå. Forklarer det i innlegget hvorfor. Har gått igjennom den situasjonen så mange ganger i hodet mitt og om hva jeg burde sagt istedet osv osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #47 Del Skrevet 27. april 2024 3 hours ago, cathrineline said: jeg vet, takk. og satte igjen med en ekkel følelse av å bli overkjørt. og når det er sagt, hun bodde hos hun venninnen min i to dager, så de hadde jo vært sammen kvelden før uten meg. For noen ekle folk. De hadde jeg kuttet ut, ingen av dem er dine venner. Du reiser langt for å så bli "kastet ut" etter 1,5 time. Jeg hadde blitt kjempe lei meg. Du fortjener bedre enn dette. Anonymkode: a3df0...25a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå