Gå til innhold

Ble bedt om å dra hjem av venninne på jentekveld selv om hun også var gjest. Har jeg grunn til å føle meg urettferdig behandlet?

cathrineline

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 12.4.2024 den 9.49):

Jeg tror du overtenker og er litt vel nærtagende. Du kunne sagt; jeg har så lyst å være med både deg og B så lenge som mulig siden vi sees så sjeldent så du må bare legge deg om du er trøtt, så går jeg når B kaster meg på dør (med lattermild tone i slutten). 

Anonymkode: 8fb45...6c2

var det jeg prøvde på men så startet hun å si at "hun ikke klarte å gå på badet og stelle seg" før jeg hadde dratt. det er det jeg syntes også var veldig rart. fikk jo følelsen at de skulle ha tid uten meg nesten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

cathrineline skrev (På 12.4.2024 den 10.22):

halvannen time ca, og klokken var rundt 22.00 og det var fredag

Stemmer dette, er ingen av de venninnene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Merkelig ting å gjøre,hun kan da virkelig ikke bestemme over dere andre,selv om hun skulle ta en tidlig kveld. Virker som hun var livredd for å la dere to være alene,og at hun skulle gå glipp av noe. Utrolig barnslig oppførsel...

Anonymkode: a6382...0b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Merkelig ting å gjøre,hun kan da virkelig ikke bestemme over dere andre,selv om hun skulle ta en tidlig kveld. Virker som hun var livredd for å la dere to være alene,og at hun skulle gå glipp av noe. Utrolig barnslig oppførsel...

jeg vet, takk. og satte igjen med en ekkel følelse av å bli overkjørt. og når det er sagt, hun bodde hos hun venninnen min i to dager, så de hadde jo vært sammen kvelden før uten meg.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

og... vi er i slutten av tretti-årene... så ikke tenåringsjenter heller

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathrineline skrev (På 12.4.2024 den 0.43):

jepp , det er nettopp derfor jeg fikk den reaksjonen etterpå. Forklarer det i innlegget hvorfor. Har gått igjennom den situasjonen så mange ganger i hodet mitt og om hva jeg burde sagt istedet osv osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 hours ago, cathrineline said:

jeg vet, takk. og satte igjen med en ekkel følelse av å bli overkjørt. og når det er sagt, hun bodde hos hun venninnen min i to dager, så de hadde jo vært sammen kvelden før uten meg.

For noen ekle folk. De hadde jeg kuttet ut, ingen av dem er dine venner. Du reiser langt for å så bli "kastet ut" etter 1,5 time. Jeg hadde blitt kjempe lei meg. Du fortjener bedre enn dette. 

Anonymkode: a3df0...25a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...