AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #1 Skrevet 11. april 2024 Kjæresten min har sagt at hun ikke vil ha trekant med meg, men jeg har fått vite at hun har hatt det med en annen tidligere. Jeg føler ikke jeg betyr noe for kjæresten min når hun har latt en annen mann få oppleve det mens jeg aldri har gjort det Anonymkode: 5ca51...6ad
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #2 Skrevet 11. april 2024 Nei det er ikke greit. Hvorfor føler du deg berettiget det? Utrolig sært og umodent. Anonymkode: 4d2dc...a2b 16 5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #3 Skrevet 11. april 2024 Tror det må være noe av det dummeste jeg har hørt. Klart er ikke det greit å være utro. Anonymkode: b3195...5cb 12 3
Grüner Skrevet 11. april 2024 #5 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kjæresten min har sagt at hun ikke vil ha trekant med meg, men jeg har fått vite at hun har hatt det med en annen tidligere. Jeg føler ikke jeg betyr noe for kjæresten min når hun har latt en annen mann få oppleve det mens jeg aldri har gjort det Anonymkode: 5ca51...6ad Umoden og barnslig tankegang 7 7
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #6 Skrevet 11. april 2024 Du er for umoden til å være i et forhold, ts! Anonymkode: 91329...7fe 7 11
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #7 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Kjæresten min har sagt at hun ikke vil ha trekant med meg, men jeg har fått vite at hun har hatt det med en annen tidligere. Jeg føler ikke jeg betyr noe for kjæresten min når hun har latt en annen mann få oppleve det mens jeg aldri har gjort det Anonymkode: 5ca51...6ad Det er ikke kjæresten feil at du ikke hadde trekanter i ditt liv før henne. Hvis det betyr mye for deg å få denne opplevelsen, må du nok være singel eller finne en annen kjæreste som ønsker sex med flere når hun også er i forhold med deg. Anonymkode: d4bd0...10d 6 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #8 Skrevet 11. april 2024 Selvsagt er det greit. Gjorde det samme selv da jeg var i din situasjon. Anonymkode: a81ed...4a8
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #9 Skrevet 11. april 2024 Du bør kanskje søke hjelp for fortidssjalusien din, om det går så langt at du vurderer å hevne deg på en som aldri har gjort deg noe. Anonymkode: d4bd0...10d 4 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #10 Skrevet 11. april 2024 Selvfølgelig er det ikke greit. For en idiotisk tankegang. Grunnen til at hun sier nei, er vel fordi hun ikke likte opplevelsen og har null interesse av å gjenta det. Voks opp. Du høres ut som en umoden idiot. Anonymkode: 72370...9e4 8
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #11 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Kjæresten min har sagt at hun ikke vil ha trekant med meg, men jeg har fått vite at hun har hatt det med en annen tidligere. Jeg føler ikke jeg betyr noe for kjæresten min når hun har latt en annen mann få oppleve det mens jeg aldri har gjort det Anonymkode: 5ca51...6ad Og hvordan skal utroskap rette opp i dette? Hun har da ikke gjort noe galt, så hvorfor skal du være en dritt? Blir det noe mer trekant på deg av det, tror du? Er du utro beviser du jo bare at du egentlig bare har lyst til å ha sex med noen andre enn henne, det øker ikke akkurat sannsynligheten for at hun vil ha trekant... Kan det være at hun ikke likte å ha trekant, kanskje, har du tenkt på det? Anonymkode: 85721...b54 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #12 Skrevet 11. april 2024 Eksen min forsvarte utroskapen sin med at jeg hadde ligget med flere enn han, og at han måtte jo få rase fra seg han òg 🙄 Heldig for han at han brått ble singel 😂 Anonymkode: c874a...078 3 4
Melus Skrevet 11. april 2024 #13 Skrevet 11. april 2024 Dette er det rareste spørsmålet jeg har sett her inne. 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #14 Skrevet 11. april 2024 Håper virkelig at du ikke skylder så mye IQsom det ser ut til. Hva kjæresten gjorde før dere ble sammen er hennes fortid. Hun har prøvd trekant tidligere og har ikke lyst til det igjen. Å være utro er en idiotisk ting å gjøre. Hun har ikke gjort noe feil. Å være en utro fjott er å begå en stor feil. Vil du så gjerne ha trekant at det trumfer følelsene og respekten for partneren din så gjør det slutt. Anonymkode: c0a6e...9c8 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #15 Skrevet 12. april 2024 Dette er grunnen til at man IKKE burde fortelle om tidligere forhold/ seksuelle opplevelser. At du sutrer fordi du ikke får trekant er utrolig lite attraktivt. Tenk litt: Hun hadde trekant med eksen og en annen. Det ser går sjeldent bra, derav er det en eks det er snakk om. Har det slått deg at hun kanskje ikke vil ødelegge forholdet deres ved å dra inn en tredje part?! Det går nemlig sjeldent bra. (Men med din holdning så er det sikkert ikke noe vits uansett. Trekant=slutt) Anonymkode: 82428...9de 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #16 Skrevet 12. april 2024 Du er ikke glad i kjæresten din hvis du tenker på å være utro på trass. Rareste jeg har lest! Anonymkode: 65f4a...2f3 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #18 Skrevet 12. april 2024 Hun strakk seg lenger for den forrige mannen fordi hun ønsket å beholde han, det sier seg selv. Og TS forstår det og. Tipper det var han som dumpet henne og at hun egentlig ville han eksen. Til alle her som sier at hun har endret seg og alt slikt. Om TS spanderte ferie på Bahamas med sin eks. Og nåværende får en helgetur til Hamar utenfor sesong og Peppes Pizza. Eksen fikk blomster hver helg, nåværende får en REMA 1000 bukett på bursdagen. Det ville vært helt greit det for Bahamas for for varmt uansett og blomster fyller opp avfallet etter 4 dager og er bortkastet. Man strekker litt lenger hvis gevinsten er høy nok. TS får plan B behandlingen Anonymkode: 60e7c...6ea
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #19 Skrevet 12. april 2024 Mest sannsynlig er det vel at hun fant ut at hun ikke likte det og derfor ikke vil gjenta det. Du mener vel ikke at hun skal presse seg til sex hun ikke liker? Anonymkode: 95b4a...5c2 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #20 Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hun strakk seg lenger for den forrige mannen fordi hun ønsket å beholde han, det sier seg selv. Og TS forstår det og. Tipper det var han som dumpet henne og at hun egentlig ville han eksen. Til alle her som sier at hun har endret seg og alt slikt. Om TS spanderte ferie på Bahamas med sin eks. Og nåværende får en helgetur til Hamar utenfor sesong og Peppes Pizza. Eksen fikk blomster hver helg, nåværende får en REMA 1000 bukett på bursdagen. Det ville vært helt greit det for Bahamas for for varmt uansett og blomster fyller opp avfallet etter 4 dager og er bortkastet. Man strekker litt lenger hvis gevinsten er høy nok. TS får plan B behandlingen Anonymkode: 60e7c...6ea 😂😂😂😂 For en virkelighetsoppfatning noen her inne har. Har ikke ord. Anonymkode: f8874...aa6 5 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå