Gå til innhold

Trekant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan gjør dere det?

Anonymkode: 22440...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viktig å sjarmere babesa, vise at du har noe å tilby. Husk at i trekant så er det damene som har all makta, husk at det er ett privilegie.

Så ellers er det bare å nyte og ha det deilig.

Nyt det 😉

Anonymkode: 8e27e...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Viktig å sjarmere babesa, vise at du har noe å tilby. Husk at i trekant så er det damene som har all makta, husk at det er ett privilegie.

Så ellers er det bare å nyte og ha det deilig.

Nyt det 😉

Anonymkode: 8e27e...3fd

Hvordan "visste" du at ts er en mann?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

petterm skrev (4 minutter siden):

Hvordan "visste" du at ts er en mann?

Må jo bare anta når det ikke står noe info. Det er 50/50 😅

Anonymkode: 8e27e...3fd

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Må jo bare anta når det ikke står noe info. Det er 50/50 😅

Anonymkode: 8e27e...3fd

Heller 70/30 på kg, men det kan godt hende at du har rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En pikk i kjeften og en i musa.

En pikk i musa og en i ræva.

Har jo bare hatt med to menn..

Anonymkode: c7ebd...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er kvinne. Vi ønsker en ekstra kvinne…

Anonymkode: 22440...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er kvinne. Vi ønsker en ekstra kvinne…

Anonymkode: 22440...1a6

Det finnes sider. Lystclub.no. prøv der. 

Anonymkode: afdba...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at damene starter showet og koser med hverandre, helst med hver sin orgasme.. Det er i grunn nok forspill for meg, for jeg blir så dryppende og grensesprengende kåt av se og høre på dem🥰

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (16 timer siden):

Jeg liker at damene starter showet og koser med hverandre, helst med hver sin orgasme.. Det er i grunn nok forspill for meg, for jeg blir så dryppende og grensesprengende kåt av se og høre på dem🥰

Det tenker vi og…

Starte med at jeg og den andre dama kler av hverandre mens vi koser og kjæler - iallefall en deilig fantasi.

Anonymkode: 22440...1a6

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi jobber med saken, vi ønsker ekstra kvinne slik at jeg endelig kan oppleve jentesex 😋 kjent lysten i mange år nå og det er noe vi fantaserer om rett som det er 🙂

Ønsker å starte oss jentene hvor vi deretter kan involvere mannen min etterpå. 

Vi er på lyst club og har fått tilbud, men det er liksom noe med det siste lille steget 😄

Anonymkode: 44e93...077

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å inkludere den som er utenfor forholdet. Har hatt MMF trekant med par ved noen anledninger, det er fort gjort at de to som kjenner hverandre godt overser den tredje som kan bli litt utenfor "spillet". Er den som er utenforstående inkludert og alle tar seg tid til å bli litt kjent med hverandre er det bare fantastisk er min erfaring.

Den som er invitert inn er gjesten, og gjester skal man ta godt vare på.🙂

Endret av Dionysos 53
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/11/2024 at 10:41 PM, AnonymBruker said:

Hvordan gjør dere det?

Anonymkode: 22440...1a6

Øh.. Sånn som vi finner ut vi har lyst til det. Er det en oppskrift jeg har gått glipp av..?

(F*en så mye å passe på azzå, trodde man bare kunne ha det gøy..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dionysos 53 skrev (5 timer siden):

Husk å inkludere den som er utenfor forholdet. Har hatt MMF trekant med par ved noen anledninger, det er fort gjort at de to som kjenner hverandre godt overser den tredje som kan bli litt utenfor "spillet". Er man som utenforstående inkludert og alle tatt seg tid til å bli litt kjent med hverandre er det bare fantastisk er min erfaring.

Den som er invitert inn er gjesten, og gjester skal man ta godt vare på.🙂

Selvsagt. Man må prioritere den man har invitert inn. Ellers ser jeg ikke vitsen med trekant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.4.2024 den 11.31):

Vi jobber med saken, vi ønsker ekstra kvinne slik at jeg endelig kan oppleve jentesex 😋 kjent lysten i mange år nå og det er noe vi fantaserer om rett som det er 🙂

Ønsker å starte oss jentene hvor vi deretter kan involvere mannen min etterpå. 

Vi er på lyst club og har fått tilbud, men det er liksom noe med det siste lille steget 😄

Anonymkode: 44e93...077

Husk at det er noe annet i fantasien😅 Dessuten vet jeg mange menn syntes det var styr...2 som skal tilfredsstilles, armer og bein. Og ikke minst jentene må ha god kjemi,det er ikke lett finne. Jeg var som deg....fantaserte om det..men jeg klarte ikke tenne på noen av damene jeg pratet med å møtte på lystclub. De ble rett inn i venninne sonen,litt irriterende men men. Jeg er pen så var null problem treffe kvinner og par,MEN det var lettest møte par. Ikke så mange single damer som vil...jeg forstår dem,hadde selv følt meg som tredje hjul på vogna kanskje...lurest møte et par. Jentene kan kose og sexbytte/eller ikke om en ønsker. For oss ble det slik at fantasien var bedre enn real life,klarte ikke føle kjemi med noen. Mer vennskap.

Anonymkode: afdba...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Om vi skulle hatt trekant mmf, ville den andre mannen brukt kondom når han penetrerte meg i vagina og i munnen. Ikke kyssing, kun med mannen min. Den nedre mannen ville kun vært et levende sexleketøy. Mannen min bruker ikke kondom 😊 Det er slik jeg ville gjort det.

Anonymkode: dd087...30b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...