Gå til innhold

Irriterende svoger..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Høres ut som om mannen din er eldst av de to? 😂

Anonymkode: 7f729...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymMisbruker skrev (7 minutter siden):

For all del, men jeg ser på det som dårlig etikette å kansellere returen som var lovet og så dagen før si at det blir midt på natten. Tenk deg om på det. 

Les hi en gang til. De hadde hele tiden sagt at de ville kjøre tidlig. Og de var tidlig ute med å informere om at de skulle være der noen dager lenger, jeg skjønner ikke hva som er problemet med det? Som sagt så skal vel ikke de legger opp ferie/tur etter han? 

Forresten, vi har familie på andre siden av landet, og når vi skulle dit, så kjørte vi alltid på natten. Slik at vi barna skulle sove, og slippe å sitte lenge i bil og kjede oss osv. Funket fint det.

Anonymkode: 1655d...255

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymMisbruker skrev (22 minutter siden):

For all del, men jeg ser på det som dårlig etikette å kansellere returen som var lovet og så dagen før si at det blir midt på natten. Tenk deg om på det. 

Tror du skal lese HI en gang til og om du fremdeles mener at 14 dager er for kort tid å få beskjed på både når det gjelder retur og mulighet for natteskjøring, sier det vel sitt om hvor du legger lista som gratispassasjer.

Anonymkode: 2aaba...a05

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymMisbruker skrev (9 timer siden):

For all del, men jeg ser på det som dårlig etikette å kansellere returen som var lovet og så dagen før si at det blir midt på natten. Tenk deg om på det. 

Han hadde mulighet til å kjøre med foreldrene, hadde vært noe annet om det ikke var andre reisevalg. Og ts skriver i hi at de hele tiden har sagt de ønsker å kjøre om natten, så at de presiserer et klokkeslett om natten to uker før bør jo ikke komme som noe sjokk. 

Anonymkode: ba649...952

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...