AnonymBruker Skrevet 11. april #1 Del Skrevet 11. april Noen som har erfaring med dette produktet? Kan det ev fungere på kastrat som er litt villter og påen på andre katter? Eller fungerer dette svært så lite. Vår katt er agressiv/ sloss mot naboens katter, og vurderer å prøve dette. Anonymkode: 96965...2bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #2 Del Skrevet 11. april Katten din er vel trygg og slapper av når den er inne? Så jeg tror ikke det vil hjelpe ute mot slåssing. Jeg bruker det når jeg har redde katter i fosterhjem gjennom dyrebeskyttelsen. Anonymkode: 70230...613 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 11. april #3 Del Skrevet 11. april Mine katter fikk ingen reaksjon på det. Jeg brukte feliway friends en periode, men kan ikke påstå at det utgjorde noen forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #4 Del Skrevet 11. april Mine katter fikk også ingen reaksjon på Feliway. Men Pet Remedy fungerer bra. Anonymkode: 3460c...de3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #5 Del Skrevet 11. april Jeg opplever ikke at det har hjulpet veldig opp mot «konfrontasjoner» med nabokatter utendørs, men jeg ser en stor forskjell i stressnivået hos begge mine innendørs og i relasjon med mennesker Anonymkode: 019f0...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #6 Del Skrevet 12. april Hjalp ingenting og fullstendig bortkastede penger. Anonymkode: 12e71...58f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå