Gå til innhold

Dummet meg ut. Har angst.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde blitt utrolig flau om sønnen min oppførte seg sånn 😅 Og det er sannsynlig at hun følte på det samme og derfor var kjapp til å bytte emne.

Ikke tenk noe mer på det.

Anonymkode: 6b186...760

Håper du har rett i det ❤️ Skal prøve å ikke gjøre det. 

Anonymkode: 8e28f...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er vel ikke nåværende sjef, men en gammel sjef? Da tenker jeg at det må gå bra, men ellers bør man aldri snakke nedsettende om andre ansatte ovenfor sjefen, så frem man ikke ønsker å formelt klage på en kollega. 
 

Uansett, vi dummer oss alle ut innimellom. Jeg har også sagt og gjort mye rart opp igjennom årene, noen ting som fremdeles er skikkelig flaut å tenke tilbake på også. Det at du sa at sønnen hennes var merkelig, er selvsagt litt kleint, men det er ikke skikkelig ille. Du ville jo mest sannsynlig ordlagt deg annerledes om du visste at det var hennes sønn, men gjort er gjort. Og om den gamle sjefen din blir så fornærmet over dette at hun ikke vil prate med deg igjen, sier det mye om henne.
 

Tipper uansett at hun syns det var flaut at hennes sønn spurte og grov rundt ammingen, enn at hun ble fornærmet på deg. For sønnen hennes oppførte seg jo også kleint ovenfor deg, om han ordla seg slik du beskriver. Børst det av deg, gå videre og forsikre deg at det ikke er noen relasjoner mellom en person du snakker om og en person du snakker til neste gang😜 

Og husk; dette er ikke ille! Det er egentlig helt ubetydelig. 

Anonymkode: 1ea57...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er vel ikke nåværende sjef, men en gammel sjef? Da tenker jeg at det må gå bra, men ellers bør man aldri snakke nedsettende om andre ansatte ovenfor sjefen, så frem man ikke ønsker å formelt klage på en kollega. 
 

Uansett, vi dummer oss alle ut innimellom. Jeg har også sagt og gjort mye rart opp igjennom årene, noen ting som fremdeles er skikkelig flaut å tenke tilbake på også. Det at du sa at sønnen hennes var merkelig, er selvsagt litt kleint, men det er ikke skikkelig ille. Du ville jo mest sannsynlig ordlagt deg annerledes om du visste at det var hennes sønn, men gjort er gjort. Og om den gamle sjefen din blir så fornærmet over dette at hun ikke vil prate med deg igjen, sier det mye om henne.
 

Tipper uansett at hun syns det var flaut at hennes sønn spurte og grov rundt ammingen, enn at hun ble fornærmet på deg. For sønnen hennes oppførte seg jo også kleint ovenfor deg, om han ordla seg slik du beskriver. Børst det av deg, gå videre og forsikre deg at det ikke er noen relasjoner mellom en person du snakker om og en person du snakker til neste gang😜 

Og husk; dette er ikke ille! Det er egentlig helt ubetydelig. 

Anonymkode: 1ea57...cce

Det er sant. I vanlige fall snakker jeg jo ikke nedsettende om noen. Men jeg føler meg så sårbar og hudløs ift dette temaet, og han ga seg ikke selv om jeg ikke svarte noe særlig til å begynne med. Derfor sa jeg det til henne da hun satte seg. Fordi det føltes så utleverende og rått og jeg hadde behov for å si det til noen. 

Anonymkode: 8e28f...e20

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette er vel ikke nåværende sjef, men en gammel sjef? Da tenker jeg at det må gå bra, men ellers bør man aldri snakke nedsettende om andre ansatte ovenfor sjefen, så frem man ikke ønsker å formelt klage på en kollega. 
 

Uansett, vi dummer oss alle ut innimellom. Jeg har også sagt og gjort mye rart opp igjennom årene, noen ting som fremdeles er skikkelig flaut å tenke tilbake på også. Det at du sa at sønnen hennes var merkelig, er selvsagt litt kleint, men det er ikke skikkelig ille. Du ville jo mest sannsynlig ordlagt deg annerledes om du visste at det var hennes sønn, men gjort er gjort. Og om den gamle sjefen din blir så fornærmet over dette at hun ikke vil prate med deg igjen, sier det mye om henne.
 

Tipper uansett at hun syns det var flaut at hennes sønn spurte og grov rundt ammingen, enn at hun ble fornærmet på deg. For sønnen hennes oppførte seg jo også kleint ovenfor deg, om han ordla seg slik du beskriver. Børst det av deg, gå videre og forsikre deg at det ikke er noen relasjoner mellom en person du snakker om og en person du snakker til neste gang😜 

Og husk; dette er ikke ille! Det er egentlig helt ubetydelig. 

Anonymkode: 1ea57...cce

Min gamle sjef ja. Min nåværende sjef sa faktisk at han ikke måtte spørre så mye om sånt da hun satt der og hørte. Dette til trosd for at hun er en veldig mild person slik jeg oppfatter henne. 

Anonymkode: 8e28f...e20

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble sikkert flau over ham. Medisinstudent eller ei, det er ufint å stille folk slike spørsmål, og iallfall når han begynner å si at du ikke har prøvd nok - på et offentlig sted og til en person han ikke kjenner, attpåtil! 
 

Klart det er litt kleint at du sa noe negativt til moren hans, men alle kvinner med barn burde skjønne at det var noe du reagerte på. Hvis du bare sa det du skrev i HI var det jo ikke noe ille, heller. Litt spesiell, med forklaring på hva han gjorde, er da helt innafor :) Hadde vært verre om du la ut om hvor creepy og ekkel han var, liksom. 

Anonymkode: 6c158...dc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun ble sikkert flau over ham. Medisinstudent eller ei, det er ufint å stille folk slike spørsmål, og iallfall når han begynner å si at du ikke har prøvd nok - på et offentlig sted og til en person han ikke kjenner, attpåtil! 
 

Klart det er litt kleint at du sa noe negativt til moren hans, men alle kvinner med barn burde skjønne at det var noe du reagerte på. Hvis du bare sa det du skrev i HI var det jo ikke noe ille, heller. Litt spesiell, med forklaring på hva han gjorde, er da helt innafor :) Hadde vært verre om du la ut om hvor creepy og ekkel han var, liksom. 

Anonymkode: 6c158...dc8

Ja, det er forsåvidt sant. 

Anonymkode: 8e28f...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva slags konsept er «barselkafé med jobben»?

Anonymkode: c0e99...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva slags konsept er «barselkafé med jobben»?

Anonymkode: c0e99...b4b

Vi var mange som fikk barn omtrent samtidig. Var initiativ fra jobben om å samle alle samtidig til kaffe og kake... 

Anonymkode: 8e28f...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du er flau,men tror helst dette blir noe som blir en morsom historie på lang sikt. Det er han som burde vært flau!

Anonymkode: 7bd67...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Var på barselkafé med jobben. Vi sitter mange å prater. En av lederene mine holder babyen min som fiser skikkelig stygt. Jeg sier at hun sikkert fiser så stygt pga morsmelkerstatningen. 

 

Da begynner den unge mannen ved siden av, som har presentert seg som medisinstudent, å spørre meg hvorfor jeg ikke ammer. At det høres rart ut at jeg ikke kan. Og at jeg sikkert ikke har prøvd lenge nok. 

Jeg svarer så godt jeg kan. Men kjenner jeg får en vond klump i magen og blir veldig forlegen. Dette er et vanskelig og sårt tema for meg. 

Så går han. Min gamle sjef som jeg er svært glad i setter seg ved siden av meg. Jeg er fortsatt opprørt over det som har skjedd, og sier til henne at han var litt spesiell han medisinstudenten. At han spurte meg mange spørsmål om ammingen. 

Hun blir rar og svarer ikke. Skifter tema raskt og jeg tenker at det er fordi hun er profesjonell og ikke vil snakke om ansatt. 

Etterpå får jeg høre at han er sønnen hennes. 😫 Dør av skam. Håper hun ikke ble for fornærmet. Hun betyr mye for meg. Jeg er veldig glad i henne. 

 

Anonymkode: 8e28f...e20

Skill snørr og barter her. Du fikk litt skam, ikke angst. Trenger ikke dramatisere. 

Anonymkode: 94831...5c5

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner du er flau,men tror helst dette blir noe som blir en morsom historie på lang sikt. Det er han som burde vært flau!

Anonymkode: 7bd67...905

Takk ❤️

Anonymkode: 8e28f...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang noen maser om hvorfor du ikke ammer, kan du si feks, det kan jeg forklare senere, eller, det er privat. Jeg husker hvor ubehagelig det var når folk begynte å grave. Husker jeg begynte å grine en gang i et utdrikningslag fordi en dame presset meg sånn.😂😅 "du må jo amme, du må jo prøve osv" hun hadde ingen innsikt i hvor vanskelig det var, spesielt emosjonelt sett, å ikke få til ammingen. Han ungdommen var veldig klønete med deg. 

Anonymkode: 83784...a69

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Neste gang noen maser om hvorfor du ikke ammer, kan du si feks, det kan jeg forklare senere, eller, det er privat. Jeg husker hvor ubehagelig det var når folk begynte å grave. Husker jeg begynte å grine en gang i et utdrikningslag fordi en dame presset meg sånn.😂😅 "du må jo amme, du må jo prøve osv" hun hadde ingen innsikt i hvor vanskelig det var, spesielt emosjonelt sett, å ikke få til ammingen. Han ungdommen var veldig klønete med deg. 

Anonymkode: 83784...a69

Ja, jeg skal huske det. Har stort sett vært omgitt av omsorgsfulle mennesker med empati og forståelse til nå. Så ble litt tatt på senga... 🥹 Godt å høre at de fleste er på "min side". 

Anonymkode: 8e28f...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...