AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #41 Skrevet 16. april 2024 Even Tuell skrev (9 timer siden): Ja, tror du skal være veldig lubben og han veldig tynn og skranten om ikke dette skulle fungere. Så lenge du kan ri han, så funker det veldig bra... for det er jo ikke noe annet en cowgirl, bare litt mer oppreist. Om noe burde det fungere bedre siden du også får støtte fra ham og du kan sitte mer oppreist. Har prøvd denne stillingen med hell med ei som var litt større og det var like bra da. Ikke noe problem for oss begge å komme. Det blir mindre rom for å "ri" i denne stillingen enn i vanlig henne-på-topp. Men det er også det som gjør den mer nær og intim. Man sitter tettere og kan kline, men det blir mindre inn-og-ut. Hos oss er det kanskje mer at jeg "drar henne innpå" enn at hun rir... Bonus er at det blir mindre stimulering av penis, men desto større mulighet for stimulering av klitoris. Penis-vagina-vinkel blir mye som misjonær når han er legger seg litt ekstar godt over/oppå henne. Det er en stilling hvor man kan holde på litt (enda et pluss for intimitet og nærhet) og nyte hverandre. Deilig, har ikke gjort denne siden jeg var ung og 20kg mindre 😅 Kjæresten min kan bli litt slapp i stillinger han kjenner lite (jeg er dryppende våt og kåt på han, klarer ikke stoppe det), og feks i reverse cowgirl så slukner kuken på et blunk. Ikke vet jeg hvorfor, men det har vært en stilling mine tidligere partnere har likt godt. Så nå har jeg blitt litt, ja, hva skal man si. Jeg vil ikke han skal føle på at han ikke holder i mange av stillingene, så jeg er forsiktig med for mye akrobatikk. Lar han ta avgjørelsen om han vil prøve en stilling eller ikke og regner med han unngår de han vet han ikke holder seg erigert i. Ikke vet jeg. Menn og den ereksjonen er kompliserte greier for en kvinne som meg i alle fall 😅 Anonymkode: 2e501...12b
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #42 Skrevet 16. april 2024 Even Tuell skrev (9 timer siden): Ja, tror du skal være veldig lubben og han veldig tynn og skranten om ikke dette skulle fungere. Så lenge du kan ri han, så funker det veldig bra... for det er jo ikke noe annet en cowgirl, bare litt mer oppreist. Om noe burde det fungere bedre siden du også får støtte fra ham og du kan sitte mer oppreist. Har prøvd denne stillingen med hell med ei som var litt større og det var like bra da. Ikke noe problem for oss begge å komme. Det blir mindre rom for å "ri" i denne stillingen enn i vanlig henne-på-topp. Men det er også det som gjør den mer nær og intim. Man sitter tettere og kan kline, men det blir mindre inn-og-ut. Hos oss er det kanskje mer at jeg "drar henne innpå" enn at hun rir... Bonus er at det blir mindre stimulering av penis, men desto større mulighet for stimulering av klitoris. Penis-vagina-vinkel blir mye som misjonær når han er legger seg litt ekstar godt over/oppå henne. Det er en stilling hvor man kan holde på litt (enda et pluss for intimitet og nærhet) og nyte hverandre. Jeg ser vel ganske lik ut som hun her.. Anonymkode: 2e501...12b
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #43 Skrevet 16. april 2024 Misjonær! Jeg synes egentlig doggy er smertefullt. Liker å bli dominert Anonymkode: 3e02f...b47
Even Tuell Skrevet 18. april 2024 #44 Skrevet 18. april 2024 On 4/16/2024 at 8:55 AM, AnonymBruker said: Deilig, har ikke gjort denne siden jeg var ung og 20kg mindre 😅 Kjæresten min kan bli litt slapp i stillinger han kjenner lite (jeg er dryppende våt og kåt på han, klarer ikke stoppe det), og feks i reverse cowgirl så slukner kuken på et blunk. Ikke vet jeg hvorfor, men det har vært en stilling mine tidligere partnere har likt godt. Så nå har jeg blitt litt, ja, hva skal man si. Jeg vil ikke han skal føle på at han ikke holder i mange av stillingene, så jeg er forsiktig med for mye akrobatikk. Lar han ta avgjørelsen om han vil prøve en stilling eller ikke og regner med han unngår de han vet han ikke holder seg erigert i. Ikke vet jeg. Menn og den ereksjonen er kompliserte greier for en kvinne som meg i alle fall 😅 Anonymkode: 2e501...12b Det var høres jo litt trist ut. Sex skal jo være en ting begge skal ha glede av... det betyr deg også. Du skal absolutt ha et ord med i spillet om hvordan sexen gjennomføres og hvilke stillinger dere har. Kanskje det kan være lurt på "forske" litt på hvorfor han blir slapp i visse stillinger... kjøper ikke helt "forklaringen" om at problemet skal være at du "for våt og kåt", for det høres rart ut om du skal være så våt at han ikke kjenner noe. Snakk litt om det? On 4/16/2024 at 9:01 AM, AnonymBruker said: Jeg ser vel ganske lik ut som hun her.. Anonymkode: 2e501...12b Med andre ord nokså vanlig? Jeg hadde nok ikke kalt henne lubben.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #45 Skrevet 19. april 2024 Det kommer an på forholdet jeg er i. Min forrige samboer likte ikke oralsex (noen veier), så jeg syntes det ble litt ensforming med misjonær, ri og doggy. Samme rekkefølge hver gang. Min nåværende kjæreste sliter både med størrelsen og knærne, så misjonær funker ikke for ham. Nå savner jeg nærheten den stillingen gir noe veldig, også fordi den stimulerer klitoris samtidig som man har ham inne i seg. Han er flink til å kompensere med munn og fingre, så pr nå er vel 69 favoritten her. Med litt lite "utstyr" og utfordringer med potensen har dermed oralsex blitt det beste i dette forholdet. Drømmer om å treffe en som er en god blanding av disse to, men man kan vel ikke få i både pose og sekk :s. Anonymkode: 817f9...384
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå