AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #21 Del Skrevet 4 timer siden Maskinfører skrev (4 timer siden): Dyrt og sende brev Sendte inn våpenkort til Politiet på ei Hagle jeg har solgt ett brev med følgeskriv samt ett lite kort på størrelse med ett bankkort 50,- betalte jeg for det Ja, det er blitt fryktelig dyrt - i mellomtiden har portoen for laveste vekt innenlands steget til kr.25, og vil bare fortsette å stige i årene som kommer, i tillegg til at man snakker om å gi postbudene sparken, og fjerne muligheten til å få post i postkassen: Vil slutte med levering av post til postkasse https://www.nrk.no/nordland/vil-slutte-med-levering-av-post-til-postkasse-1.17171347 Så jeg vil råde både deg og andre å kjøpe frimerker engros slik at man alltid har et lager i skuffen å ta av; det er langt billigere og mer praktisk; A-frimerker kan alltid brukes, B-frimerker kan nå brukes som A-frimerker (har fått dette bekreftet), og eldre frimerker som fortsatt kan brukes til frankering får man slengt etter seg - for 2-300 kroner får man nok frimerker til å poste 40-60 (eller flere) brev. Fortsatt godt nytt år. Anonymkode: b03f7...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå